SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jah, weekendje was super geweldig! Echt heel erg leuk gehad. Leuk feestje, gister lekker hapje wezen eten in nieuwcuijk, echt genoten!

Hoe was jou weekend?

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

euh redelijk rustig, zaterdag was mijn man met de zaak karten in Eindhoven, ik was niet mee, voor het geval mijn zusje ging bevallen. En gisteren hebben wij eens lekker uitgeslapen, lang aan de ontbijt tafel gezeten, in de tuin gewerkt ( nou ja, poging tot...het regende om de haver klap) en gister avond lekker film avond.

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    huh, die banner loopt niet mee.... zit vandaag op dag 2 inplaats van 1... raar

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    wazig inderdaad!
    Oh, dan heb jij dus ook een lekker weekendje gehad! Je zus nog steeds niet bevallen? Puk laat lang op zich wachten haha!

Je ongi was wel mooi op tijd hoor, wel balen dat je ongi werd... Hier nog steeds niets, dus ik wacht gewoon geduldig af. Heb zaterdag niet gedronken, en heb het ook absoluut niet gemist. En geld uitgespaard voor de taxi haha, wat willen we nog meer!

Kus

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Hallo meiden!

Hoe staat het hier?
    Ga wat minder op deze site hangen, heb mijn laptop bij mijn zoon op de kamer gezet! (heb beneden nog 2laptops staan.. maar daar ga ik niet mee op deze site!)
    Ik heb dus besloten om me wat minder bezig te houden met 'zwanger" worden!
    Vind jou tekst dan ook erg mooi dior..

Ik ga ook eens wat meer tijd met mijn mannetjes doorbrengen!En we zien nog wel hoelang het gaat duren..... Ik ga me niet meer druk maken... weer ongesteld... tja... shit happens TOCH? Volgende maand weer beter!

Gisteren kwam de dochter van chris.... gezellig weer... en gaat zondag naar turkije... :( aangezien die andere dochter van hem 2x ziekenfonds gehad heeft.. heb ik ghaar maar geld gegeven voor haar vakantie... chris keek me aan hehehe ik zeg zooooo eerlijkheid ... krijgt ze nog 100 euro...en staan ze weer gelijk!Niet de 1 meer dan de ander! Ze zijn allebij gelijk!

Nou ik ga beneden even een peuk op steken! en ok maar eens strijken!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Babs,

Dat is inderdaad ook een manier om er minder mee bezig te zijn. Ik kan het hier niet missen, maar gewoon omdat ik het megagezellig vind...

Morgenmiddag lekker zangles, en daarna een vriendinnetje. In de ochtend op de kleine van een vriendin passen, die tot 12 uur moet werken, dus ook de hele dag druk. En vanaf woensdag heb ik sowieso minder tijd voor de site... werk dan reguliere kantoortijden, dus druk van dinsdag tm vrijdag met indicatiestellen ;)

Deze maand ben ik eigenlijk zeker niet zwanger, dus wij gaan ervoor in begin mei of begin juni... en dan vind ik het lang genoeg geweest hoor ;)

Kus

7. babs81

babs81 Niet meer actief

Haha jaa nou iedere maand is te lang, maar goed.. Je ken er weinig aan doen!

Nou ik ga nog even rond snuffelen...

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    is goed meiske ;)
    Denk aan jezelf, ennuh, rustig aan he ;)

kus

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    zo hebben het er weer voor vandaag bij de thuiszorg op zitten
    moet vanmiddag van 12-14 werken en van 16-18 werken en an heb ik mijn dagje gehad, is het weer lang genoeg geweest

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Krijg net de rekeningen thuis gestuurd, van de sperma-test en soa/hiv test van mij
    even 175€
    Jeetje zeg, dacht als je 4sterren had , dat dit toch wel vergoed werd:S BELACHELIJK... ach....pfff

11. gimena

gimena Niet meer actief

heey dames :D
    hoe gaat het hier allemaal. ?
    dikke kus xxx gimena

12. Liekie600

Liekie600 Lid

25 feb 2009
    5
    0
    0
    Schiedam
    Even een heel groot stuk van de tekst weggehaald. Niet omdat het geen goede tekst is, maar omdat het veel tekst is. Wel heb ik hem gekopieerd en in een worddocument geplakt. Ook ik ben er zo een. Een onzeker persoon die elk pijntje in mijn borsten, mijn baarmoeder of de misselijkheid de hele dag door probeert bevestigd te krijgen. Zou ik zwanger zijn.

Lezend op dit forum kom ik er steeds meer achter dat ik gelukkig niet de enige ben die hier zo onzeker over is. Maar toch, ben ik er niet te veel mee bezig. Staar ik me er niet blind op. Die teleurstelling is toch wel weer iets om te verwerken als de ongesteldheid komt. En elke maand voel ik weer andere dingen. Wat betekend het?

Een vriendin van mij zei mij dat ze denkt dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is om een kindje te ontvangen. Dat daarom ik dingen wel voel die ergens lijken op zwanger zijn, maar die het toch niet zijn.

Ik kan mezelf niet uitzetten. Niet meer denken aan wanneer mijn eisprong zal zijn. Niet meer denken aan zwanger worden. Ik probeer het wel. Ik zeg elke maand tegen mezelf niet zo mee bezig zijn. Laat het maar gebeuren wanneer het gebeurd. Maar toch, die stomme data's krijg ik niet uit mijn hoofd. Andere dingen gaan doen, je zinnen verzetten. Helpt absoluut. Tijdelijk. Op de stille momenten schiet het toch in mijn hoofd. Ben ik er toch mee bezig. Ik kan toch niet elk stille moment als het zwanger worden gebeuren in mijn hoofd op plopt iets anders gaan doen om mezelf maar niet gek te maken.

Heeft iemand daar een tip voor? Hoe kan je jezelf minder gek maken. Hoe kan je minder gefocussed worden op elk vlaagje van misselijkheid. Op elke kramp in de buik.

Tnx

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zo zijn we weer.

Tjee vanmorgen was hier even stress! Ik zat net lekker een berichtje te maken voor LadyJoey toen ik plots onze kater raar hoor doen. Ik kijk, zit hij op zijn dekentje te schuimbekken, ik schrok me een hoedje! Het speeksel liep als een kraantje langs zijn gezichtje, zijn tongetje hing half uit zijn bekkie, weinig lucht....ik wilde hem pakken om te zien wat er was, toen blies en gromde hij naar me, doet hij normaal echt nooit!

Toen viel mij in....mijn man had gisteren gesproeid met onkruid verdelger :rolleyes: OMG..... ik direct de dierenarts gebeld en mocht gelukkig meteen komen. Blijkt dus dat hij door die troep heen gelopen is en daarna uitgebreid zijn voetjes heeft gewassen..... zijn hele tong zit vol met van die brand blaasjes, en zijn slokdarmpje zit ook vol! Gelukkig is het geen ernstige vergiftiging, maar het had wel fout kunnen aflopen als ik nog langer had gewacht. Hij heeft infuus gehad en antibiotica, na 3 uurtjes mocht ik hem weer mee nemen....arme jongen, had zo met hem te doen, heb even zitten janken bij de dierenarts.

@LadyJoey, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad meid! Doet een mens goed er even uit.

Oh het is zo´n lekker weertje vandaag, en het zou komende week nog mooier worden joepieeee!

@Babs, tja ik kom hier ook niet om me druk te gaan maken over mijn cyclus, ik kom hier ook voornamelijk voor de leuk! We lachen hier heel wat af, en dat vind ik ook veel waard!

Mijn stukje wat ik schreef vanmorgen is iets wat mij bezig heeft gehouden....waarom mensen zo zijn zoals ze zijn.... Als je een nieuwe rok wilt dan ga je winkelen....wil je het bankstel waar je al maanden van droomt, dan spaar je daarvoor en dan ga je het kopen.... wij willen en verlangen naar een baby, helaas kunnen we dat niet even zomaar kopen.... Mijn zusje zegt ook wel eens dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn...ja, zij is zwanger van haar 2de.... maar goed, ze is van haar eerste ook maanden bezig geweest voordat ze eindelijk zwanger raakte....dus ze kent mijn gevoel. Door hier te komen en je te laten opnaaien door berichten...is onze eigen keuze wat wij ermee doen.... laten wij ons meeslepen of zetten we even dat knopje om en proberen een leuk praatje te maken..... nou, ik kies voor het laatste. Toevallig hebben de dames waarmee ik praat de zelfde wens en verlangen als ik....toch mooi om het eens te delen hé.

Dames, ik vind het fijn om even een kwebbeltje te doen en om te lachen....ik denk als je meer plezier in je leven laat je makkelijker door een lastige periode heen komt. Ik kom hier niet om mij te laten kwetsen door berichten te lezen....heb er voor gekozen om er iets meer plezier in te zien.

Misschien hebben jullie door dat bericht meer inzicht gekregen op de dingen waar je mee bezig bent.

Pluk de dag!

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    hm even terug lezend op mijn eigen berichten...ppff heb volgens mij het verkeerde beroep gekozen...had beter schrijfster kunnen worden!

Sorry meiden voor die teksten!

Haha, ik weet het, ik ga deze topic bundelen, ga er een boek over schrijven! ;)

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahha je hebt gelijk meid, als we meer zouden lache dan zouden we ons ook niet zo laten hangen

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

;) Zie je nou wel....even terug in de tijd......

Je zat ons vol met tranen te vertellen dat je het allemaal niet meer zag zitten, dat je bang was om nooit meer zwanger te kunnen raken, die operatie...je keek er als een berg tegenop...

Kun jij je nog mijn woorden herrinneren die ik toen tegen je gezegt heb? En zie...je bent zwanger meid :D

Vechten en volhouden werpt ooit vruchten af! Nooit opgeven!

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    je hebt gelijk
    bedankt voor alles en al je woorden
    jij bent hier echt een steun
    je pept iedereen op
    en ja we moeten ons niet laten hangen kom op vechten ervoor

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik heb me toch een koortslip :rolleyes:

Ik zie eruit alsof ik mij de bovenlip vol heb laten spuiten met botox ppff

echt charmant :(

19. gimena

gimena Niet meer actief

hehe rot is dat he..ik een maand terug op me onderlip

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    sooow, ben ik weer ff.... even crisis hier! Oom in het ziekenhuis met geperforeerde darm/maag, nog geen zekerheid, vriendin wordt morgen met spoed opgenomen in ziekenhuis omdat haar uistrijkje niet goed is, andere vriendin moest onverwachts werken, dus dat kind krijg ik de hele ochtend... Hellup...
    Positief nieuws wil ik!

Deel Deze Pagina