nee, dit vin k ni grappig... door al die hektiek en "lieve joey" acties, de koffie helemaal vergeten :S:S:S
@miss... ja die kleintjes zijn erg slim..hebben overal een goeie oplossing voor! Altijd geweldig om te zien! Hoop dt het snel komt die kleine,... zonder het ziekenhuis... @isa... heb jou al gesproken.. maar nogmaals succes @lady... oeii... wat een vervelende verhalen.. Hoop dat het allemaal goed gaat komen zeg... Ik ben net terug van psych.. met mijn zoon... (weer nieuwe onderzoeken) Hij is bijna 10... en zoals beloofd... BEN JE 10.. Krijg je een gaatje in de oren.. En nu loopt hij vol trots... GELLUKKIG MAAKT HET HEM NIET ASO IN ZIJN GEZICHHT een hele geruststelling... Wij hebben ons weer aangemeld... Mogen 15april weer sperma inleveren! YOEHOE>.. volgooien met vit. pillen foliumzuur... en lekker om de dag rampetampen... komt me nu goed uit...hihihi
dag 39..... En nog niks roods te bekennen, zelfs nog geen rose. Wel heel wit. Ik had vandaag een spijkerbroek aan, die kon ik halverwege de dag niet meer dicht krijgen gelukkig had ik iets langs overheen... Heb nu na een dag hard werken wel steekjes ik mijn onderbuik. Ik ga denk ik zaterdag weer testen... Of toch eerder. :
Hellow dames! Zo, een laat berichtje van mij.... Kan niet slapen Heb dat bijna nooit....raar. Wat is het hier toch rustig de afgelopen dagen.... hopelijk heb ik niemand weg gestuurd met mijn berichtje van gisteren..... Hoef gelukkig niet veel bij te lezen
hey miss ik ben ook nog wakker hoor slaap nooit vroeg hahaha heb alleen zo'n last van me borsten en daar heb ik normaal nooit last van pff nog 3 dagen wachten en het lijkt wel een eeuwigheid hahaha liefs lisje
Ik ben ook eigenlijk altijd nog laat aktief, maar gisteravond me maar op iets anders gestort. Heb een ontwerp gemaakt voor een cross-t-shirt. Natuurlijk is er juist op die avond aktiviteit hier... Verder weinig te melden. Heb vanmorgen mijn man maar even eraan herinnert dat babies zichzelf niet maken . En dat ik niet wil dat we straks echt alleen maar tijdens mijn vruchtbare dagen klussen, want dan lijkt het teveel op werk... Gisteren heerlijk in de tuin gezeten met mijn beste vriendin. Ik verheug me nu echt op de nieuwe tuinset...zaterdag halen. Ik ben toe aan vakantie...heb geen zin om te gaan werken.
Goede morgen dames, Zo, ik zie dat de topic begint na te laten.... nog even zo doorgaan en wij kunnen elkaar alleen nog maar pb sturen! Heerlijk weertje vandaag, lekker deuren en ramen open! Mijn zusje moet aanstaande maandag naar ziekenhuis, naar gynaecoloog....verloskundige trekt na 41 weken de handen terug, ze mag dan niets meer doen voor mijn zusje, een gynaecoloog gaat het dan overnemen. Vandaag de dag leiden ze niet meer zo snel in, dus dat betekend dat mijn zusje dan tot minimaal 42 weken en ± 3 dagen moet uit dragen Ze baalt als een stekker, heb echt medelijden met haar zo langzamerhand. Maar goed, misschien wordt het wel een paas kindje, we wachten af. Liefs
Een hele goede morgen allemaal ! Wat een heerlijk weer zeg... Alleen een beetje balen dat ik vandaag om 12 uur al moet beginnen ivm een vergadering . En daar achteraan nog ff lekker werken tot 22:00 uur vanavond . GHeerlijk . Maar dat mag de pret niet drukken... Heb besloten dat ik me deze maand niet bezig ga houden met mijn vruchtbare dagen. Ik ga volgende maand op vakantie en ik moet er toch niet aandenken dat er daar iets met me gebeurd zeg ! (miskraam ofzo). @ miss Dior: Wat vervelend voor je zus indd. Hopen dat het deze week nog gaat gebeuren . Spannend allemaal zeg.
@Swirl...dan zal je zien dat je dan net zwanger raakt Juist omdat je dan met andere dingen bezig bent.... Mijn zusje en ik zijn beide verwekt op vakantie..... Leuk om te weten toch. Zo, ik ga ook maar eens een weekendje weg boeken....kom dan ook zwanger terug
Jah inleiden is niet zo heel erg prettig....lig je daar wat met zo´n infuus in je armpje te wachten op weeën Mijn schoonbroer en ik hebben besloten maar een kaartspel of schaakspel mee te nemen mocht het zo zijn.