oooh heerlijk! Lekker zweten en plakken daar is het zo vochtig heb ik gehoord! Nou ja, als daar de zaadjes niet plakken dan weet ik het ook niet meer
ppff wil nog een nieuwe bank, en de badkamer verbouwen Daar zal onze vakantie wel gaan inzitten....werk.
Ik ga ff douchen en daarna lekker wandelen met de hondjes...Fijne dag nog ! Heb 2 middagdiensten dus ik zal wel niet veel te zien zijn hierooo. Groetjesssss
zooow he meiden.... Miss... spannend straks he";;; dwirl...... heerlijk zeg die vakantie..Ik had me ook voorgenomen dat ik deze maan nietS doe... of rekening mee hou.... maaaaaaaar goed... vandaag... kwam chris thuis... en pakte me heheheehee.. stond versteld....hij wil echt graag drinkt niets... rookt 3 peuken per dag... en uit zictzelf WOOOOW....... Nou meiden ik ga naar beneden.... vind fijn niet zoveer meer bezig te zijn met deze site...
Hey hey, Eerste werkdag was leuk, maar indrukwekkend. Verder ben ik ongi geworden en dus flink over de zeik, dus jullie zullen me waarschijnlijk weer ff moeten missen... Kus
ah lieve schat vind rot voor je... neem je tijd..... Hoop dat we snel beter nieuws krijgen dikke kusss
een hele goede morgen, ik ben er ook niet zoveel ik werk nu 6 uur per dag gemiddeld zodat ik de baby spullen kan betalen is maar tijdelijk hahahhaha hoe is het verder met iedereen ik heb blauwe borsten joh allemaal aders erop en stevige zacht aanvoelende liefs isa
Goede morgen! Aangezien hier niet meer zoveel te beleven valt ben ik er ook minder vaak. Heb maar 1 pagina hoeven lezen vanmorgen. Maar goed, ik ga zo weer mijn vruchtbare periode in, en ik laat me niet meer gek maken. We zullen zien wat de maand april ons gaat brengen. Oh Isa, zullen we ruilen Je mag eigenlijk niet piepen nu hé...Je bent ZWANGER! Fijne dag!
Dag dames, Mijn NOD was gister, testje tegen aan gegooid omdat ik nie kon wachten, nega. Vandaag nog steeds geen te zien! Dat terwijl ik altijd een cyclus van 28/29 dagen heb. Hoezo ongeduld Had gister beetje last van ongikrampjes, maar vandaag nog niet te bekennen. Wel wat last van mjin rug. Herkent iemand dit ook? Groetjes Ingrid
Valt indrdaad weinig meer te beleven hier Vind je banner erg mooi 28dagen, zo gaan die dagen stukken sneller voorbij ipv 48/52 dagen! Ik ben me vruchtbara dagen voorbij eindelijk geen gezeur meer, enkel afwachten!
pfff. straks weer van 2 tot 10 werken . Dat kan toch niet met dit weer ?!?! Morgen wordt het 19 graden ...Dan ben ik lekker overdags vrij....heerlijk.