SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw kijk dat is weer lekker swirl...Nee het is ook geen weer om te werken!

Maaar wat doen we eraan!

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja vrij weinig denk ik :|....

Valt me op trouwens dat iedereen er een beetje doorheen zit. Mag ook wel natuurlijk...aangezien sommige van ons al meer als een jaar bezig zijn.
    Maar toch een beetje jammer dat we ons weer laten kennen hoor dames (ik ook hoor).
    Waarom nemen we afstand ? We kunnen toch ook over andere dingen kletsen ? Of moet het altijd alleen maar over de klussen/eisprongen en Nods gaan ?
    Kom op dames !

3. babs81

babs81 Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk
    Maar IK persoonlijk heb niet zoveel zin meer in uren chter de pc zitten, wil gewoon lekker beneden zitten bij mijn gezin!
    En voor mij perfect
    Chris zegt... NU merk ik dat je afstand neemt.. het gaat goed met je.. nou en word steeds verrast door hem.. hihi

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja ik bedoel natuurlijk ook niet dat we de heledag achter dit ding moeten zitten...;)
    Maar ff tussendoor een keer als we tijd hebben...
    Eigenlijk net als voorheen...
    Ik ga altijd smorgen's ff met een bakkie erachter.

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja ik ook nu hehe zit er nu al telang acter..maar even een x alles bekijken is ook weer wat..

Zie dat me ovu test er uit gaat knallen.. nog een daggie heheheh SORRY

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Is ook mijn mening.... nu iedereen het een beetje zat is, is er zelfs nog geen tijd of zin meer om eventjes te kletsen over koetjes en kalfjes....

Ik heb een heel druk leven, altijd veel mensen om me heen enz enz....vind het juist even lekker om heel even afstand te doen van alles en even op zwangerschapspagina te kleppen met jullie....

Hoef toch niet telkens te gaan over pijntjes, eitjes, en depri gevoelens.... maar goed, is mijn mening. Ik zit ook niet de hele dag achter de pc, heb nog wel betere dingen te doen...maar vind het gewoon gezellig hier.

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hey !

Geen ovu's eisprongen en NODs !

;)

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

poeh jah, ben zo blij met mijn 28 dagen! de cyclussen van maanden geleden waren echt deprimerend! Kreeg er soms echt de kriebels van zo lang wachten en dan eind maand erachter komen dat ik helemaal geen ei had gehad.... Nu hebben we teminste een doel voor ogen, en is er iedere maand een kans om te pakken....voorheen had ik geen kans.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

Oké dan word het een heerlijke bak koffie
    :rolleyes: :)

Ik ga vanavond uit eten met Gio :) :) Hij wilt zo graag pizza eten met mij.. :) Dus hij is helemaal trots... Ik ga met mijn mama uit eten
    En het is 1 april geweest dus KINDERBIJSLAGGGGG
    Dus meteen lekker even shoppen voor hem ;)

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Misschien heb je nu ook geen kans... MAARRRRR 28dagen is al heel anders, en is het wachten gewoon weer beter!!!Ik voel n iet iedere maand me eisprong.. en dan is het wachten gewoon aangenamer.....Hoe is het met je zus... hoeveel weken is ze nu precies???

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Leuk Babs, gezellig uiteten met z'n tweetjes :).
    Leef je maar helemaal uit met shoppen !
    Ooow ik heb ook zin om te shoppen....en tussendoor lekker terrasje pakken ...maar helaas moet ik zometeen weer van 2 tot 10 binnen zitten..

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Kunnen het toch ook over andere dingen hebben toch?

We kleppen zo vaak over andere dingen.... maar, mensen lezen en horen wat ze willen lezen en horen, andere dingen zien ze niet....zwangerschaps oogkleppen noem ik dat. Er valt zo veel te beleven in je leven....zit men wat de tijd te verdoen met speculeren of men zwanger is of niet..... tot de dag dat ik zwanger ga raken ga ik gewoon lekker leven en praten over dingen die niets met baby´s te maken hebben....kan wel tussen neus en lippen door, maar laat het niet het item van de dag zijn.... daarom wordt je ook zo kriegel van alles wat met baby´s te maken heeft.... gewoon ontspannen afwachten.

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Precies !

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

mijn zusje is nu vandaag precies 41 weken. Ik ga vanmiddag even lekker met haar in de zon zitten en bloemetjes kopen voor haar tuin, misschien voelt ze zich dan iets beter....ze is echt een huilebalkje aan het worden, zo zielig.

Leuk met je zoon uiteten! Is nu een leuke leeftijd, je kunt op een bepaald niveau met ze praten. Heel leuk is dat.

15. babs81

babs81 Niet meer actief

oke de koffie gepakt ;) Ja vind het wel lachen... Hij vind het geweldig!! (is de eerste x dat ik ga shoppen :oops: :oops: Vind het best eng... Maar goed ;) Chris zijn dochters zijn er,,,, dus moet het tot 7uur uit zien te hhouden!! :) Dus gezellig HOOP IK

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik rij zo even naar de kruidvat. Zit in het blaadje te bladeren....zie dat ze kei leuke dekbedden hebben :)

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Waar ga je shoppen babs ? In Zwolle ?

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Was net even bij Wehkamp het snuffelen voor een nieuwe dekbed overtrek, ze hebben hele mooie. Maar goed, ik zag daar ook mooie lounge sets voor de tuin staan.... en goedkoop! Bij intra tuin betaal je al gauw een dikke 1000 euro voor zo´n set, en dan heb je nog geen kussens.... bij hun beginnen ze al met 350 euro per set....

of dat iets is?

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    We zijn ook al een tijdje opzoek naar zo'n lounge set....Geen idee of die een beetje goed zijn..Zal zo ook eens kijken

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Vergeet geen ananas en bitterlemon mee te nemensamen met de bloemetjes ;) ;) Wie weet werkt dat goed.. en is dat de laatste zetje
    Ah ja 41 weken is ook niet nog al ff.. vanaf 37weken zit je te wachten.... Ik hoop echt dat ze snel mag bevallen! :( :oops:

Ja op een nivo praten klopt wel ja...en shopppen word ook steeds leuker, want hij zit in zown fase waar hij zijn eigen smaak begint te krijgen... (hij zit een beetje in de gotic/hardrock style :cry: :cry: :( :( )Hij heeft nu 1 oorbel.. en zit gewoon al zijn volgorde te bedenken... dan daar in zijn oor en daar :( Had gehoopt dat het eindelijk over was, nu hij er 1 had

Deel Deze Pagina