ligt er denk ik ook aan wat ja anders hebt hoor. als je die andere klachten ormaal wel hebt voor je nod en nu dus ineens niet meer is er nog hoop natuurlijk. zo heb ik normaal al die kwaaltjes dus steken en zere (.)(.) en veel slijm. nu is alles veel minder vind dat ook heel raar. over andere stuur ik je wel ff pb hihi.
Heb sinds gisteren ook menstruatie klachten.. Hoop niet dat ik ongesteld wordt... Maaruh babs81 toen ik anderhalf jaar geleden zwanger was zat ik ook helemaal onder de bultjes . Helaas miskraam gehad. Maar kan dus ook één van de verschijnselen zijn. Laten we het hopen. Heb zelf op het moment geen verschijnselen, alleen het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
ooh jah pukkels praat me er niet van hahahaha. heb overal nesten vol hahaha. anders heb ik er wel een zo tegen ongi maar nu vind ik ze echt overal heel appart.
nou ben erg benieuwd! heb dit nog nooit gehad heb steen kouden handenn en voeten.. en voel me GRRRRRR :x :x voel me kl*te depri en erg slecht! en die bultjes en pukkeltjes! IK HAAT ZE! laten we hopen dat goed teken is anders houd zwangerschap op! want word er een beetje *** van! een jaar lang wachten hopen en bidden Heb 2 gezonde kinderen waarvan ik meteen de 1ste x zwanger van raakte! Moet me handjes maar dicht gaan knijpen! :x Zo me gal ook weer uitgespuugd *AMEN*
Ja ik weet dus niet precies waar ik normaal last van heb ivm pco. Hele onregelmatige cyclus dus wanneer ik ongi werd dacht ik: Oja vandaar dat we afgelopen week zoveel ruzietjes hadden (hihi) en veel puisten, iig altijd 1 grote. Maar had geen pijnlijke borsten ofzo (terwijl toen ik aan de pil was dit wel had). Nu een hele mooie huid, al zeg ik het zelf. Ik weet dus niet wat erbij hoort, mijn vorige ronde Clomid was mislukt vandaar... Weet iig dat ik mijn ei niet gemist heb want ik heb follikelmetingen gehad dus wist precies hoe of wat. Mijn vriendje was wel heel schattig. Omdat het voor ons gevoel nu voor het echie was, wilde hij ineens alleen maar hele lieve seks, voor het geval dat...haha En toen we klaar waren sprong hij uit bed om een kussen onder mijn kont te schuiven en mocht ik niet meer bewegen van hem. Werd er lacherig van, maar wel lief!
waar heb je hem vandaan? zo 1 wil ik ook! die van mij heeft spontaan geen zin meeer in het klussen! gaat slapen is moe of heeft hoofdpijn of moet er om 6uur uit!
Hee hallo! Ik heb nog steeds geen testje gedaan! Ben ook nog niet ongesteld geworden... Ik heb op dit moment niet echt meer last van menstruatiepijn, maar meer zo'n blaasontstekingsgevoel... En normaal heb ik zo rond mn nod veel last van witverlies, maar nu alleen maar rekbaar slijm.. Ik heb met mn vriend afgesproken dat we zaterdag testen met ochtendurine en een ultragevoelige test, dat zou dan toch wel uitsluitsel moeten geven! Spannend hoor! En bij jullie al iemand getest?
Opgepikt bij de AH! Eigenlijk heel romantisch. Ik wilde eigenlijk niet echt een relatie en zei; mocht ik er nog eens eentje tegenkomen dan graag bij de AH en niet uit de kroeg, dan weet ik zeker dat hij zelf boodschappen kan doen. We kwamen tegelijk aangereden en in de AH keek hij steeds naar me. Toen ik later bij mijn auto kwam zat er een briefje onder mijn ruitenwisser met: ik zag je en wil je nog een keer zien! haha. tja van het 1 kwam het ander. Ik weet dat ik mij gelukkig mag prijzen met hem, want lees vaker op het forum dat mannen niet meer kunnen zodra ze weten dat ze "moeten". zeker als het al wat langer duurt. Denk dat ze heel bang zijn om te falen. Lukt het je wel om hem af en toe te verleiden?
succes, tsjong jij hebt echt veel geduld super! ik moet vandaag ongesteld worden of zaterdag (vorige x zat er maar 26 dagen tussen i.p.v 28 ) dus ben benieuwd heb alleen mega veel wit/slijm verlies bah
@Leonizzie, Tja, ik heb het nu beloofd aan mijn vriend. Maar als je op dit forum naar de foto's van de positieve zwangerschapstesten kijkt... Dan wordt je ineens heeeeel erg ongeduldig... Maar ik hou me in... als het nu positief zou zijn, dan is het dat zaterdagmorgen ook nog wel... Echter als ik nu vals negatief (dus te vroeg) zou testen, dan is hij wellicht zaterdag positief... AAAAHHHHHH! Hoe voel jij je nu? Groetjes Fanny!
fanny dus jij mag ook niet eerder testen hihi dat mog ik ook steedsn iet van me vent. leonizzi, wat een mooi verhaal idd zo romantisch hihi. en dat van dat kussen hihi dat doet die van mij ookdan is het let op hoor 1 2 en hups benen omhoog hahaha. deed ie bij de vorige keer ook en toen is er ook een mooie dochter uit gekomen dus wie weet.
heb het ook echt mega koud al hele dag maar ja kan ook aan weer liggen natuurlijk zit nu lekker warm bij houtkachel en nog heb ik idee dat mijn tenen eraf vriesen zo koud zijn ze. brrrrrr
ik kan ook over n paar dgn testen.heb echt last van mijn borsten,steken,en geweldige puisten gekregen.Maargoed,vorige maand dacht ik ook dat t raak was en toen was t ook niet zo,dus ik wacht t maar af,heb nu ook geen test in huis,bewust niet gedaan.
Mijn vriend wil juist wel graag morgen al testen, maar ik durf het zelf niet Dus we doen het zaterdag samen, ik heb hem moeten beloven dat ik het niet stiekum zonder hem doe Groetjes Fanny!
Fanny is misschien ook wel leuk toch samen? en dan is er meer kans dat hij positief is (mocht je zwanger zijn) dan een paar dagen terug. En dan heb je lekker het weekend de tijd om het samen te verwerken zowel positief als negatief nieuws toch? Hoe ik me voel? Begon de dag goed, maar heb vandaag zo vaak een opgeblazen gevoel en ook vlagen van misselijkheid en heb echt een hele zeurderige buik vandaag. hoop zo dat mijn ongi niet komt, wat ik wil graag een mooie LF. Anders heb ik daar weer probleem mee en krijg je nog meer hormonen. Ook voelt mijn slipje steeds zo vochtig dus heb veel last van slijm, maar geen inlegkruisjes in huis! Mamasuus wacht jij tot dinsdag met testen? Want jouw cyclus is toch een beetje in de war? kunnen we samen wachten!
ik wacht me menstruatie af! en ga een spiraal nemen ofzo! dezelfde zekerheid als ik nu heb! word toch niet zwanger van de lucht