Hahaha met bloempot kapsel bedoel ik zo'n kapsel net als dat zoontje van babs....vind ik zo leuk ! Maar goed , dat wist je waarschijnlijk al
haha prrrrrrr prrrrrrrr Marijke rules ! Doe mij ook zo'n potje Ennuh kan ik die ook op mijn tieten smeren ?
Wat vind ik dat een vervelend vrouwtje om te zien zeg, word er meteen depri van als ik haar vieze smile op tv zie... en daarbij KOTS misselijk!!! Ik had trouwens gisteren iets moois zeg, ze kwamen de meter standen opnemen... Gaat hij weg, kom 5min later terug.. Je meter standen kloppen niet, hij staat nog steeds op hetzelfde aantal als vorig jaar Ohw vervelend En kwamen meteen een nieuwe meter plaatsen Ze kunnen wel snel zijn.. Ik zeg al... en hoe word er nu berekend wat ik verbruikt heb? Er word een gemiddelde gepakt.. Ik zeg denk het niet hé? Ben nooit thuis (ivm opa, oma, en schoonmoeder ziek)
neej niet zo....ik bedoel echt zo´n rond kapsel.... Nee ik ga van mijn zoon direct een figuur als Jan Peter Balkenende maken... Mooi hé
Ik gaa me banner even aanpassen, want Gio is over 3dagen echt nog geen 10 jaar...raar dat ie zo rekend!
Ik niet Ooit een x gedaan toen klopte er geen reed meer van Leg dat maar eens uit. En jaren geleden.... Maar gisteren kwam die man nieuwe opzetten, en toen deed hij het gewoon
neu vind ik niet! Naar school doe ik hem een pak aan incl. stopdasje. Brilletje....dat mensen direct denken dat mijn zoon erg slim is... Ik stuur hem dan zo de politiek in, kan hij ons direct vrijstelling van belastig plicht geven enz enz...slim bekeken gewoon.
Dames , ik baal er best wel een beetje van ................maar ik ga er nu echt vandoor. Vondt het erg gezellig ! Moeten we vaker doen
Nou mijn schoonbroer had een briljant idee, die kwam laatst met een magneet aan lopen voor op de meter neer te zetten, die zou ervoor zorgen dat hij langzamer zou lopen of stil zou staan.... euh hele meterkast kapot...mijn zusje kreeg een rekening van 2.500 euro, even na betalen en de maandelijkse voorschotten gingen omhoog van 160,00 euro naar 350,00 euro..... die werd gek!