Jah vind ik ook! Fijne dag meid! Ik ga ook weer eens wat doen, moet straks naar mijn zusje. Babsje, jij ook een fijne dag en geniet van het zonnetje en het etentje met je jongetje! Liefs
haha wat erg... Nee ooit eeft iemand (ouwe kennis..) me papieren gevraagd met de standen erop... En die zat te rekenen en te rekenen.. komt ie met dat hele kastje aanlopen WERD gek! Ik betaal voor gas 200per maand en elektra 80! En als je ziet wat voor schijt kleine huis ik heb! PFFF
Dankj jullie ... Fijne dag... en jij ook geniet met je zusje... en vergeet de ananas en bitterlemon niet! @swirl.... werkze vanmiddag
krijg je toch nog een gedeelte van terug eind jaar of niet? Wij stoken met olie,hier in dit dorp is geen gas, en in duitsland is dat normaal met olie stoken. heb een 4 1/2 duizend liter tank in de kelder staan...doet het prima. Alleen het tanken is niet zo leuk, moet dan zo contant 3000 euro neer tellen voor een volle tank.
Maar goed, ik ben ook al een half uur aan het opstaan om iets te gaan doen Ben nu echt weg! Dikke kus
ander half jaar ±.... maar goed, reken je essent eens uit over ander half jaar....denk dat we dan om het even zitten.... Wij zetten gewoon iedere maand het bedrag aan de kant wat we vroeger aan essent moesten betalen.... dan zit je altijd goed en heb je er geld voor als je tanken moet. Maar ik ben nu echt foetsie! Doei doei
He dames, zo te zien hebben jullie de zin in het forum weer een beetje hervonden.... Da's natuurlijk ook gewoon het weer he? In de winter kan ik echt uren achter de PC zitten, in de zomer een stuk minder. Dan ga ik liever buiten zitten. Die goedkope tuinsets moet je idd echt mee uitkijken. Ik heb er wel eens zo een in het echt gezien en die was echt prut. Heel iel en gammel en een stalen frame, dus binnen een jaar weggeroest. Bij de Intratuin zijn ze sowieso te duur. Maar bij de Cranenbroeck vond ik het wel een goed compromis...
Vandaag op mijn werk even speurwerk gedaan en wat blijkt... In totaal zijn vier van de acht collega's (inclusief ik) actief bezig om zwanger te raken. Als dit voorjaar een beetje vruchtbaar is krijgt mijn teamleidster echt een beroerte denk ik. Wel gezellig, zoveel zwangere dames. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje wil lukken...
hey dames ik denk dat het toch helaas door gaat komen zag al wat in mij urine(sorry)hahahah dus dan maar weer op naar de volgende ronde liefs lisje
WAAAHHH overmorgen testen! Ik vind het echt super spannend. Al een aardig tijdje overtijd maar weinig klachten, wel wat moe en steekjes in mijn buik maar dit vooral 's avonds. Ook zag ik vandaag dat mijn tepelhof aan beide borsten wat groter wordt... Maar verder dus nog niets.... Ben heel benieuwd!
Waren dat ook van die kunstof/riet achtige lounge sets? Wil liever geen gewoon tuinset meer. Ja bij Intra tuin zijn die sets schandalig...ben niet de beroerdste om een euro uit te geven maar minimaal 1000 euro voor zo´n set....heb er dan nog geen kussens enz voor erbij, als ik alles wil hebben zoals ik dat mooi vind dan zijn we bij Intra tuin ± 1500 euro kwijt.... dan heb ik liever iets moois nog voor in huis, heb je meer aan. Willen de badkamer nog verbouwen, dus die 1500 euro leg ik dan liever daar even nog bij, in plaats van een tuinset waar je maar amper 4 maanden op kunt zitten want dan regent het weer. Ik zal eens gaan kijken bij van Cranenbroek...ben nu nieuwschierig @Lisje18, vervelend meid, lekker gezellig met ons mee naar de volgende ronde hé @Lotte, tjee meid wat heb jij een lange cyclus! Zo heb ik ook maanden gezeten, ben begonnen met 52 dagen.... ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
Nou, dat was niet m'n bedoeling maar ja.... HET LIEFST WEL NATUURLIJK hahaha Ik ben nu echt wel flink overtijd en zeker voor mijn doen... En echt nog geen enkel teken dat de komen. Theoretisch zou het kunnen nu moet het nog een een heuglijke praktijk worden Toch moet ik zeggen dat ik in die korte tijd dat ik hier rondstruin ik al veel geleerd heb, al plaats ik zelf niet veel. Voel me nu toch ietsje zekerder.
Vind het knap van je dat je nog niet getest hebt..... 8 dagen overtijd pppff ik had er allang een test tegen aan gegooid! Alles is mogelijk nog. Ik wens je veel succes en nu maar duimen dat je mooi positief test komende week. Ik ga even bakkie thee doen met mijn ventje. Fijne avond!
Hallo Dames nou hier weinig nieuws eigelijk. Nog steeds geen duivels en verder lig ik al de hele op de bank ziek te zijn. Ben hondberoerd slap en spierpijn bleeggghhh! Heb vanochtend 2 stukken brood gehad en vanavond heb verder nergens zin in alleen in IJS! Maar jah dat heb ik niet in huis en is ook niet gezond! Liefs Sunnyqueen