jah jah ik kan ook niet wachen op me 1e echo dan zie ik voor het eerst me . ma jammer genoeg duurt dat nog even! vandaag weer een magnetron gehad van me ouders..krijg nu best veel dingen voel me verders hellemaal toppie,aleen heel moe ma dat was echt alles! niet misselijk enz! en als ik een buikje ga krijgen maak ik er foto,s van en dump ik in me album en hoe gaat het verder met jou mop??? zie dat je over 6 dagen mag testen ??!!?? veel liefs gimena (K)
Gelijk heb je Swirl! Ppff en ook nog eens de laatste berichten weggegooid!! erg vervelend. Mijn verhaal over bevalling van mijn zusje is ook weg... keek net en was oude berichten van vorige week aan het lezen...dacht al...ik denk die info heb ik al gehad... vreemd. Jammer gewoon. Heb het erg druk gehad en genoten van het mooie weertje!
Verdorie,ben mijn plaatje kwijt, onderschrift is foetsie.... alle instellingen zijn anders... effe veranderen.
Whaha hier dus ook al dooie boel.. zou het te maken hebben met de nieuwe layout? Ik las laatst al ergens een bericht van iemand dat deze nieuwe layout het forum vast veel leden zou kosten.. Een ander zw-forum had ok zo'n verandering ondergaan en was er ook door leeggelopen.. maar goed.. dit was effe off-topic.. Nu weer on-topic: Sjees af op mn nod-dag. Had de afgelopen dagen wat steekjes, maar nu niets meer.. en dus sjezen we niet af op nod, maar gewoon op ronde 9... *huil*
Hoi Allemaal, Het kan natuurlijk ook wat te maen hebben met dat prachtige weer ineens. Ik zit nu ook lekker de hele dag buiteb. Lekker in mijn tuintje werken. Als het straks weer wat slechter weer is gaat het wel weer beter denk ik. Gimena, wat een leuk ding zeg! Ik ben dol op Woezel & Pip. Laat je maar goed verwennen door je moeder! Zelf ga ik ook af op de NOD...nog een weekske ofwat, maar voel echt helemaal niks... Voel me erg niet zwanger en was vanavond bijna aan de champagne geslagen. Wanneer de duivels weer langskomen, leg ik meteen een flesje koud. Heb er zin in, maar zal eerst nog een weekje+ moeten wachten.
Pfff, nog maar één keer alles aangepast (avater/banner ). Als het nu weer verwijdert wordt ga ik zonder plaatjes en cyclus verder. Erg vermoeiend. Krijg mijn profiel foto ook niet meer groter. Maaruh alles goed met iedereen op deze paasochtend ? Ik moet zometeen gewoon werken . Ach ja , verschil moet er wezen.
noou nog 1x en dan verwijder ik mijn profiel.. vind er geen reed meer aan!!!! Gimeeeeeeee lieve mama hoest ermeeee Miss... hoe staat het met je neefjes en je zus @de rest.... goed geklust??? Ik heb deze maand gewoon om de dag gedaan (YOEHOEE) eindelijk.....tot de dag van vandaag... dus wie weet... En mijn zoon had ik woensdag en donderdag opgehaald.. en smeekte me weer terug te mogen bij mij!! Weet niet hoe ik alles moet gaan aanpakken.. want.. me ex (GRRRR) zou alles tegen werken..... Zou hem zo graag weer thuis willen hebben het was dan ook de emotioneelste keer die er was... bah.. en nu zijn ze weer bij mijn ex.... Ik heb nog steeds geen gele afscheidin(sorry) me temp. is laag (???????) normaal hoog.... weet je.. lekker belangrijk.. want 15-5 hebben we bijden onderzoeken en PFFFFF Chris zou eindelijk zijn lichamelijke onderzoeken toestaan (prostaat voelen (hihi) en ballen) Nou meiden Ik ga eten!! Fijna paas(haas)dagen
gatverdamme, is mijn avater ook weer weg krijg er de sch..t van! Ppff heb ook effe geen zin om weer te gaan prutsen hier...doe ik dinsdag wel in alle rust. Gister alweer alles opnieuw ingesteld, nu weer weg. Wilde eventjes iedereen fijne pasen wensen!!! Hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben gehad. Dikke kus
Hey Babsie ! Goed bezig hoor, om de dag . Wie weet is het nu wel raak ... Ik wou deze maand eigenlijk overslaan ivm mijn vakantie van volgende maand. Wil niet in Thailand zitten en daar een miskraam of wat dan ook krijgen. Tis ons aardig gelukt om de vruchtbare periode over te slaan . Op één dag na . 1 dag voor mijn ei konden we echt niet van elkaar afblijven...hihi. Maar waarschijnlijk is er toch weer niks aan het handje . fijne pasen allen !!
Nou wij zijn weer terug van Texel, heerlijk weertje. Hebben het echt getroffen met afgelopen weekend. Verder nog steeds aan die provera tabletten en afwachten of mijn ongi straks eindelijk door komt. Liefs Sunnyqueen
Lekker hé?? Ik heb ook weekend!! Heerlijk geniete van 2dagen mooi weer!! Ga jij nog iets leuks doen???
Ga nu eerst ff slapen....kom uit de nachtdienst. Morgen lekker nixen...Woensdag 'naar de ggd voor reizigersvaccinatie . Donderdag lekker eten met vrienden....En tja , verders een beetje genieten van het weer ! Woensdag 25 graden . jij ? Ik duik mijn bedje in....ik lees straks alles wel weer. Toedels
Owja ! ik heb trouwens ff iets onsmakelijks................ Ik had net bloed bij mijn ontlasting . Helderrood bij het afvegen. Ik dacht eerst : Hey 'innestelling' . Maar het kwam echt vanuit het andere gaatje zeg maar . Nu heb ik net zitten googlen...De meeste site's zeggen aambeien. Hmm ff in de gaten houden. Als het morgen nog is dan bel ik ff de ha.