Als het bloed is wat tussen de ontlasting is.... bellen Als het echt alleen bij het afvegen is.. Is het een aanbei.. (gesprongen adertje) Geen probleem , dat gaat vanzelf over En zit het echt tussen je ontlasting.. is dat niet goed (Tenzei je bieten gegeten hebt gisteren)
Goede morgen dames Zo das lekker, kom even bij lezen op de vroege ochtend en dan vliegen me de aanbeien om de oren Zit hier lekker met bakkie koffie en geroosterd brood Lekker korte week, al dinsdag vandaag...gister de hele tijd het gevoel dat het zondag was. Gister heel gemotiveerd naar de woonboulevard, kijken voor een nieuwe bank.... na 2 winkels waren we al thuis punt 1, harstikke druk! en punt 2, ik had blaren...tjee het bloed stond zowat in mijn schoenen. Wilde persé een paar nieuwe schoenen aan. Huh, zie dat mijn album alweer leeg is.... nou jah zeg, zet er even niets meer in, kan iedere dag vanalles veranderen hier. Babs en Swirl, lekker weekendje gehad? Behalve werken dan.... Liefs
Ja geweldig weekend gehad!! Zit bijpure toeval gewoon aangekleed en klaar te wachten op 8.15 (is heel wat als ik eeen avonddienst gehad hebt, buiten dat ook nog heel wat) Hoe staat het leven bij jou, en je zus??
Waarop zit je te wachten meid? moet je werken vandaag? Bij mijn zusje gaat alles prima! Baby slaapt de hele nacht door, dus dat is ook heerlijk hé. Jamie vind er niets aan, vind zijn nieuwe broertje maar gek. Hij vroeg aan me van " tante Cin, waarom huilt hij nou?" ik zei " schatje hij heeft honger"... kijkt hij me aan met van die verbaasde oogjes en zegt heel nuchter " ja maar, als ik honger heb huil ik tocht ook niet" hahaha lachen die opmerkingen.
Heb jij nog iets van Isa gehoord Babs? Lang niets meer van haar vernomen.... gaat het wel goed met haar?
Ahh lief he?? Ja zal ookerg gek zijn, buiten dat.....Je moet nu alle aandacht gaan delen!! Heerlijk zeg, dat doorslapen!!!! Daar kan je er dus 10 van hebben. Ja Isa gaat wel goed denk ik, zie haar op msn elke dag Hoor ook niet veel van haar.Maar geen nieuws is goed nieuws!!! Buiten dat ze een mk heeft gehad!!!!
ja van die mk heb ik laatst op het nippertje nog kunnen lezen...de dag erna was zp verhuisd dus ik denk dat ze mijn berichten gemist heeft.... Doe haar maar de groetjes als je haar spreekt. Ben weer even alles opnieuw aan het instellen.
Babs wat ben je allemaal aan het doen? Ik zie je de hele tijd online,offline, online, offline...zet je de heletijd pc uit en aan... Moet zo wennen hier
huh?? nee waarschijnlijk als je niet aanwezig bent dat hij offline gaat ja vind de site niet erop vooruit gegaan zijn moest even mijn zoon naar school brengen en op de overblijflijst zetten...meteen voor de rest van de week..(Ben zijn pubergedrag beetje zat aan het worden!!en ga niet in de pauze eindeloze discussies voeren ),dies pas vanavnd weer thuis, moet vanuit school naar een groepje bij sv-zwolle stadium!!
Is gewoon wat me opviel dat online,offline.... Ohw, jah is ook moeilijk puberende kinderen. Dochtertje van mijn man zit nu in die fase van altijd het laatste woord hebben ( ze is pas 6 ) krijg er soms de kriebels van...telkens van " waarom, jaaaa maar, wel, niet, waarom is dat zo, jaa maar , jaa maar" ppff op alles wat wij zeggen krijgen we dit commentaar. Ach ja, zo zal elke leeftijd zo zijn lastige fase hebben.
Jep, een lief meisje. Ik ontmoete mijn man toen was zij nog baby, dus wij zijn echt lekker aan elkaar gewend en het gaat ook hartstikke goed gelukkig... maar dat gedrag pppfff blijkbaar heeft dat ieder kindje. Je zoon is wel al zeer jong volwassen zeg Arme jij!! Dat met zich zelf spelen...dat doen jongetjes al op 2 jarige leeftijd meid, dus geen zorgen, is een gezond teken. Maar het moet niet het item van de dag worden voor hem, dan vind ik dat je er iets van mag zeggen. Die pukkeltjes heeft te maken met hormonen, die gieren door zijn lijf... niets aan te doen. Zorg gewoon dat hij die huid goed verzorgd en gezond eet en drinkt...voor de rest is het afwachten. De ene heeft al zeer jong hormonen en de ander pas op oudere leeftijd, ik begrijp dan ook dat je dit vermoeiend vind. Zijn gedrag... tja, heel moeilijk... hou voet bij stuk meid, laat je niet onder sneeuwen door een puber... maar echt advies kan ik je hier niet in geven.
hihiik weet het ohw geweldig zeg....... dus al 6 jaar,en veel fases meegemaakt nou ik ga wat doen fijne daggg
hey hey, wat leuk dat jullie mij missen, ik zie babs geregeld nog op msn ja, ik vind dit een hele rommelige site, het is vermoeiend om te kunnen volgen, en dan die banners wat zijn die lekker druk zeg hahhaa ik werk nu 40 uur per week daarom ben ik er minder, en via msn is het dan makkelijker om te praten onder mijn werk ik zit in mijn vruchtbare periode geloof ik en babs ik hoop dat het je gelukt is deze keer en natuurlijk ook alle andere meiden
Zooooo, lekker uitgeslapen. Kan er weer tegenaan hoor . Heerlijk genieten van mijn welverdiende vrije dagen ( 6 ) . @ miss Dior : Heb een heerlijk 'weekend' gehad . Op het werken na dan. Jij nog iets leuks gedaan ? Op die woonboulevard na dan . Jeetje waar begin je aan op 2e paasdag . Kan daar echt niet tegen hoor die druktes. Ben zelf ook hier naar de stad geweest ..Maar dan gewoon lekker terrasje pakken. Ga echt geen winkels in . Alleen één sport winkel in geweest voor manlief. Moest een nieuw tennisraket ....ff 100 euries lichter pffff. Owja Ryan air vliegt sinds kort naar Ibiza heeeel goedkoop vanuit weeze !! Dus ik heb meteen ff geboekt voor september ...woehoeeee ! FF over het ontlasting verhaal ....Het zat er niet doorheen , maar meer erop /ernaast. En met afvegen . Ik kijk het nog even aan... En ga het nog eens goed bestuderen de volgende keer...hihi
hier al 1dag overtijd,maar ga nog proberen te wachten voor te testen . mijn banner klopt van geen kanten,als ik de datum intikt herspringt die altijd terug naar de datum van vandaag .
Nou dan hoef je echt niet naar de HA Niets aan de hand... gewoon een gesprongen ader!! of idd een aanbei!! Als een bewoner van mij het had gehad... Ging IK er geen arts voor bellen!!
Gimeeeeeeee lieve mama hoest ermeeee...GOED MOP!! beetje druk gehad de komende dagen! nu weer 6 weken zwanger jeetje wat vliegt dat zeg. over 2 weken gesprek bij verloskundige! dan bloed laten prikken en dan op na de 12 weken voor me 1e echo! ma wil zo graag eerder! verder nog niet misslijk (gelukkig) voel me happy zwanger en hoe is het verder met babsje????? dikke kus voor babsje (K)