ja gaat wel redelijk zit bijna in ronde 16!! word SKIJT zat van het wachten!!! BLEEEEHHHH Vanm weer getest maar hij blijft VET wit... Dus shit happens.... lijkt wel alsof alle maanden iets was Normaal altijd hoge TEMP- NU NIET Normaal positieve ovutesten -NU NIET HELEMAAL NIETS!!! Dus wachten tot de duvvels doorbreken!!! Ja heerlijk en snel gaat de tijd he/??? Als die maar tot 12 weken zo snel gaan En dan heerlijk genieten!!!! Ohw geweldig he?? Begin steeds meer erna toe te leven om me ook zo e voelen Van de week zat ik aan de pauze met collega...zegt ze jezus hou eens op.. en wees eens blij met jullie kiinderen en kap ermee (was helemaal kapot klapte helemaal dicht) Maar ze ging verder... van jou vent mankeerd niets... ik zeg nou echt wel.... zegt ze... NEE HOU OP JIJ MAAKT HEM COMPLEET MAF JIJ.... JIJ BENT GEEN MAKKELIJKE blablablab Kwam thuis... en heb gejankt hier!! ik had zoiets.... mag ik geen 3de... omdat ik er al 2 heb???? vind zoooo flauw... en iedere dag denk ik.... ik mag geen 3de.... moet maar blij zijn met mijn 2 kids...en dan denk ik ROT OP ZEG
nou jah zeg lekker collega!!! laat je nou op je kop staat!!! komt wel goed mop! al zou je voor nummertje 12 gaat wat maakt het uit!! alles is iedreen gegunt!! aleen je moet afwachten !tewijl dat het rotste is!!! hou van je mup!!! (babs)kop op!!!
Hoi dames, Weer heerlijk rustig hier... heeft nog weinig zin om hier een kijkje te komen nemen. Want hoe men baby´s maakt is duidelijk en de kwaaltjes die iedere maand terug keren horen zo langzamerhand ook al tot ons dagelijkse leven...dus geen motivatie meer om te zeuren. Babbeltje zit er ook niet meer in merk ik...sommige houden een 1 op 1 gesprek, wat betekend dat de ander maar genegeerd wordt. jammer, was erg gezellig altijd hier. Dan maar over tot de orde van de dag....werken! Fijne dag allemaal!
Oei spannend mamavan1!! Ja, sinds de nieuwe site er is gaat het nogal moeizaam met banners enz enz.... jammer, hoop dat ze het snel onder controlle gaan krijgen. Laat je ons iets weten mocht je gaan testen? Veel succes!!
Heb je het over mij dior?? Ja werken BRRRR En morgen weer ongesteld worden....BRRR net zo.. We hebben net weer 2de kwakkie weggebracht Ben nu dus wel ERG benieuwd!!!
Nee nee, begrijp me niet verkeerd, heb het niet over jouw...als dat zo was dan sprak ik je daar wel persoonlijk op aan! Oh nee hé, voel je al iets dan? of is nog alles rustig in je buik?
Boh heb de hele dag al gevlogen...dadelijk nog snel boodschappen doen, mijn zusje met haar man en de kinderen komen bij ons eten straks... Had beloofd zalm te maken.. euh die moet ik nog eerst even vangen gaan. Nog effe een campingbedje uit de kelder hengelen voor de baby....jochie kan slecht de hele middag en avond in een maxi liggen.
Ohw wat gezellig... lekker he!!!! Dus straks lekker genieten... maar ipv maci-cose of camping bedje, Kan jij de beep toch vast houden Nee voel niets.. gewoon pijnlijke borsten zoals anders.. wel in bed rommelende darmen Maar test is negatief..dus klaar Denk dat als de onderzoeken volgende maand goed zijn... dat ik ermee kap.. word gewoon naar steeds van de ellende....wachten... stress etc Begin baby's te ontlopen in winkels.. voel me dan erg rot Woon tegenover een verlosk. praktijk..maar begin me te ergeren aan bolle buikjes etc Denk dak gewoon weer aan de prikpil ga Want begin weer erg maf te raken van iedere maand OP NAAR RONDE 16... en bij 17 of 18 stoppen?????????????
Een goedeavond dames !! Heb dus eindelijk wat gehoord van het ziekenhuis . Moet kontakt opnemen voor 1e dag menstruatie zodat ik een afspraak kan maken voor dag 3/4 van de mestruatie... Nog een weekje wachten dus . Spannend ! Het gaat eindelijk allemaal beginnen. Werd tijd ! Hoe gaat ie hier verder ? @ Miss Dior : Wat gezellig ! Eet smakelijk en veel plezier !! @ babs : kom op meid ! niet opgegeven...ooit worden we beloond
Ik betwijfel het nog!! Voel me erg egoistisch de laatste tijd Omdat ik zoiets heb WANNEER KOM IK EENS?? Elke maand zit ik te wachten op de "bekende" kwaaltjes Nu heb ik erge rommelende darmen, veeeel plassen . Maar ik maak mezelf er gek mee Savonds is het ergelijk die rommelende darmen, en denk ik OKE RAAK???? Wat een teleurstelling steeds zeg Ik denk steeds maar wat @Swirl.... spannend zeg... ik ben benieuwd volgende week!! Dan hebben wij ook weer uitslagen van 2de sperma test
He Miss Dior, Lekker gegeten gisteren met je zus en neefjes? Groeit je nieuwe neefje lekker? Babs, volgens mij ga jij het echt niet opgeven hoor... Bij jou gaat het vast en zeker ook nog lukken. En natuurlijk moet je blij zijn met die twee mannen die je al hebt, maar dat doet niks af van je wens om nog een beebje te krijgen. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo bot kunnen zijn! Swirl, da's fijn dat je eindelijk terecht kunt. Hoop echt voor je dat ze je kunnen helpen en dat het misschien iets heel simpels is. Van de ene kant hoop je natuurlijk dat er niks mis is, van de andere kant weer wel omdat ze er dan iets aan kunnen doen. Ik duim voor je... Zelf kon ik de kriebels gisteravond niet meer bedwingen dus ik heb er zo'n sensitest xtra sensitive tegenaan gegooid. In eerste instantie niks, maar na een kwartiertje zag ik toch echt iets wat op een streepje leek. Vanmorgen nog maar eens een KV testje gedaan en weer een heel licht streepje......oei...spannend. Heb mijn man nog niks verteld. Pas als ie op mijn NOD nog steeds positief is geloof ik het. Er kan nog zoveel mis gaan...hopen dat het blijft plakken. Vandaag een hele dag cursus....lekker saai...
@colloooo Dat meen je niet kv 2voor 5?? kan ik je wel bij feliciteren En misschien geruststelling dat ik bij mijn jongste pas iets zag naar een half uur En hij is toch echt geboren Wat spannend zeg..Ik ga heel hard voor jou duimen Ik wist het...wanneer de eerste zwanger zou zijn... zou de rest volgen....Wie is de volgende .....................................................??????????????????
Thanks Babs, maar wees nog maar voorzichtig, ik zit nog 2 dagen voor mijn NOD, er kan nog veel gebeuren. Ik wil dat het een vruchtbare maand wordt voor nog veel meer dames hier. Ik heb hem net ingescand....zal hem even plaatsen...
Hey meid, Dat bedoel ik nou met 1 op 1 gesprekken.... jammer. Nieuwe mensen worden compleet genegeerd.... te druk met ons zelf denk ik Ik was even opzoek naar je berichtje...kan hem niet vinden .... reageer als ik hem gevonden heb. @Collo.... OMG ga weg met die foto tjee meid, je zal wel hebben staan trillen toen je streepie zag!!! Test over een paar dagen nog eens.... wil nog niet te voorbarig zijn met feliciteren ( wij hebben al zoveel ellendige toch nog door brekende ongi mee gemaakt!) oh oh spannend!!! @Babs en Swirl, jep etentje was heerlijk!! Lekker buiten gezeten en gegeten, was zo´n mooi weer! Baby is al instaat om zich zelf warm te houden, tilt zijn hoofdje al op en draait het van links naar rechts...zijn gehoor is prima, reageert goed op geluiden om zich heen... het is een gezond lekker ventje!! Huilen doet hij bijna helemaal niet! Als hij honger heeft gaat hij lekker op zijn vingertjes zuigen...maar huilen...nee hoor. Was een leuke en gezellige middag en avond. Wordt gek van die hooikoorts! Pff heb iedere ochtend het gevoel dat ik onder een bus terecht ben gekomen bah.
Jij? Hahaha zo zaten we vorige maand ook...teminste bij mij spande het erom... had zoveel klachten en kwaaltjes!! Toen opeens de duivels eraan kwamen was ik echt met stomheid geslagen. Maar een pluspunt had het... ik had niet getest!!! Goed van mij hé Collo, ik hoop en duim voor je!!! Ik had zaterdag / zondag eisprong... sinds gisteren een zeurend gevoel in mijn buik....lichte menstruatie krampjes...af en toe behoorlijke steken, en honds moe, kon recht op slapen. Zo raar 3 dagen na ei dit soort vervelende krampen. Kan toch niet nu al tekenen van een aankomende ongi zijn....
Vind de foto erg positief zijn!! er kan veel gebeuren misschien... maar hij is mij te duidelijk!!!!!!! @miss... Volgens mij reageer ik wel op berichies van anderen... Maar sinds die nieuwe site.. krijg ik 9/10 x geen mail... dus weet soms niet vanaf waar ik moet reageren!! Wat heerlijk zo baby......