Ohw en nee ik ben niet de volgende...Denk dak straks ongie ga worden Denk dak zo me bedje in stap... slaap zoooo slecht... vannacht net zoals gisteren en eergisteren maar 3uurtjes geslapen... word er een beetje griegel van.. want ben mega gehumeurd hier.. En moet eigenlijk de dokter bellen... Ik heb iets onder de leden...plas me ziek,... loop ipv 3x per dag wel 30x op een dag.. gisteren avond.. 11uur geplas.. half 12 geplast en 12uur nog eens.... Zelfs op mijn werk 4x naar de wc geweest om te plassen!!! Misschien iets met me suiker ofzo
Als jij je waagt op te geven hé... dan stap ik eens effe in mijn auto en kom eens richting dat Zwolle land van jouw...even mepje uit delen Geef NOOIT op babs!!! Kom op zeg, je laat je toch niet kisten door het tellen van maanden..... stop eens met tellen, geniet van je leven! Schop die gedachte van stoppen even uit je hoofdje, laat je niet intimideren door meningen van vervelende collega´s...wat weet zij er nou van? Lach om die meningen, schud ze van je af....jij weet beter! Bedenk; waar een gedachte / droom is.... is een weg naar werkelijkheid.... Waar zou men zijn zonder dromen en wensen? Dan kun je beter direct van een flat springen. Ik denk er geen moment over na om te stoppen! Een gezonde vrouw kan tot haar 40ste een gezonde baby ter wereld brengen.... laat je niet op stang jagen door leeftijden en maanden.... als je echt een baby wilt, dan wil je hem ook nog over 6 jaar!!! Nou en, als het dan zo mocht zijn... je krijgt dan dat waar je het meest naar verlangt hebt!! Of ga je dan zeggen van " zo, ben nu 34, nu hoef ik je niet meer.... maar als je paar jaar eerder was gekomen dan wel...." doe eens normaal babsje Laat het even op je af komen... kom lekker kwebbelen hier en laat je eens spontaan verrassen door een zwangerschapstest!!! Kop op!
Babsje... ik bedoelde niet jouw persoonlijk met 1 op 1 gesprek! Ik hoor daar ook bij hoor...ik zie ook soms berichten over het hoofd, dus ik maak me er net zo goed schuldig aan!! Was gewoon iets wat me opviel bij sommige mensen. Komen hier en ook op andere topic´s en doen net alsof ze alleen op de wereld zijn... hiermee worden mensen voor het hoofd gestoten en komen niet meer terug, terwijl we allemaal in het zelfde schuitje zitten.... vind dat gewoon jammer. Maar goed... mijn mening en laten we er maar over ophouden, leven is al moeilijk zat Ik krijg ook geen mails meer... raar is dat, maar volgens mij werkt dat nog niet... had het gelezen bij topic " deze site"
Je hebt wel gelijk... Maar begin me aan vele dingen te ergeren!! Heb deze maand gewoon weer een flinke dip!!! Van de week zat ik met andere collega aan de pauze... die zei (is nu 14weken zw) Goh nog niet zwanger?? Jammer voor je zeg... Ik zeg jammer?? Vind je?? Heb 2 zwangerschappen in de HITTE van de zomer gehad.. Ik zeg doe maar niet... Ik ga lekker vn het zomer terasjes pakken!! Ga jij maar genieten met een dikke buik in de zomer!! haha Ondertussen denk ik TRUTTTTT
Ik snap wat je bedoelt ja. Ik baal ook vaak van die rot opmerkingen... maar die komen meestal uit de mond van mensen die punt 1, zeer makkelijk en snel zwanger zijn geworden. punt 2, soms zelf niet eens kinderen hebben.... Ik zal zoiets nooit maar dan ook nooit tegen een vrouw zeggen... wij zitten zelf al maanden te tobben en ik weet dan ook als geen ander hoe het zich aan voelt om zo te zitten, dus ik zal zoiets nooit zeggen tegen een vrouw die ook al maanden bezig is en het niet wil lukken. Vind het niet van toepassing om die mening te geven aan een vrouw die al ruim 16 maanden bezig is.
En brand niet het urineren... ziet er niet vies uit.. ruikt niet... dus misschien blaas.onts die niet in pijn over gaat....:S
Eerste kenmerk van suiker is overmatig veel drinken. Mensen met suiker staan ´s nachts ook nog vaak op om te drinken.
Zei is getrouwd.. en vertelde mij... dat ze eindelijk ging stoppen met de pil.... (toen begon ik... dat wij al MAANDEN bezig waren)De eerste maand liet ze bij bewoners op de kaper haar borsten zien.. van ik ben zwanger.... denk ik... oke ik zeg.. wie weet joh Toen werd ze ongie.. Ik ook op dezelfde dag... maand later gingen we beneden eten halen.. en.. zegt ze.. ben je weer ongesteld?? Ik zeg ja vanmorgen geworden.. Toen lachte ze...ze zei ik heb vanm pos. getsest,, Ik zeg leuk joh... En dan nu die rot opmerking SLAAT NERGENS OP
Ja klopt ook wel.. maar goed... Misschien blaasontsteking ofzo... al heb ik geen klachten.. maar plas me helemaal ziek!!!!!!!!! En dat is echt ergelijk :x
blaas ontsteking voel je direct! Kan er een boek over schrijven Blaas ontsteking is mijn 2de naam.... ppff heb zelfs een nierbekken ontsteking ervan gehad bah. Kenmerk blaas ontsteking; Hol gevoel in je onder buik met plassen. Pijnlijk samen trekken van blaas....voelt een beetje als ongi pijn. Brandend stekend gevoel bij plassen, donkere en troebele uirine.... continu drang om te plassen waar uiteindelijk maar 1 drupje uit komt. Beetje koortsig en slapjes.
Ben ook grote fan van blaasontst. de laatste jaar niets.. maar zeker 10jaar elke maaand 1a 2x per maand blaasontst. Maar met blaasbalans... werkt het prima
Babs zei, Zei is getrouwd.. en vertelde mij... dat ze eindelijk ging stoppen met de pil.... (toen begon ik... dat wij al MAANDEN bezig waren)De eerste maand liet ze bij bewoners op de kaper haar borsten zien.. van ik ben zwanger.... denk ik... oke ik zeg.. wie weet joh Toen werd ze ongie.. Ik ook op dezelfde dag... maand later gingen we beneden eten halen.. en.. zegt ze.. ben je weer ongesteld?? Ik zeg ja vanmorgen geworden.. Toen lachte ze...ze zei ik heb vanm pos. getsest,, Ik zeg leuk joh... En dan nu die rot opmerking SLAAT NERGENS OP[/quote] Ik weet al genoeg..... Iemand die al haar borsten laat zien.... Tjee babs, je gaat toch niet serieus op die vrouw in hé? Die is niet helemaal wijs.... erg laag niveau. Sorry ging iets mis met quote.... heb het effe zo gedaan.
Een goede morgen dames ! Pfff wat heb ik slecht geslapen zeg ..Voel me zoooo ellendig. Heb spierpijn in mijn hele lichaam..En ik zou echt niet weten waarvan. Tis net of ik weer na een hele lange tijd heb gesport ofzo. Heb gisteren ook de reizigersvaccinatie gehad in beide armen. Kan linker arm nu haast niet meer bewegen van de spierpijn.. Ach ja.....shit happens . Heb eergisteren weer geboekt voor september naar Ibiza !! Woehoeeee... Hoest verders met iedereen ?
Is goed meid, ga jij even lekker slapen! Zal je goed doen. Ik ga eens wat doen. Liefs en maak je niet druk om zo´n raar mens!!!
Haha weet ik.. daarom zei ik al.. ik ga lekker van de zomer genieten.. mij niet gezien met een dikke buik hoor Weet je.... ik word buiten dat vele plassen.. snachts helemaal bezweet/nat wakker!!! Dus heb ECHT iets onder de leden...
Ik maak me helemaal geen zorgen om zoown mokkel... Gelukkig hoef ik het niet van dat soort mensen te hebben hé? Leef er niet mee... en hoef er niet mee te leven.. Laat haar gelukkig zijn.. (ZE WIST GEENEENS HOEVER ZE ZWANGER WAS HAHAHA) Bewijst ook wel weer wat TOCH?? Ze zei 14 weken.. ik zeg jij bent 16 weken... en wie had er gelijk?? JE BENT ER TOCH MEE BEZIG IEDERE WEEK???