AHA.... daar hebben we Swirlie Pijn in arm....hm effe denken..... Je wilde niet zwanger op vakantie.... je wilde geen geslachts gemeenschap.... moeilijk euh tennis arm? muis arm? weet het niet meer
Swirl, heb je goede annulering verzekering voor september afgesloten? Neem maar van mij aan dat je niet kan gaan....
Oeps sorry, ik heb niks gezegt . Tja tis heel vreemd heb in mijn benen spierpijn/ armen. En heb ook lichtjes hoofdpijn. Ach ja, ik moet niet zo zeuren....gaat vanzelf wel weer over .
sorry swirl.. zie ik krijg nu gewoon 8 zw-meldingen binnen!!! Spierpijn.... ja hoor dat wijst op een tweeling.. Aj.. lastig zeg...Klote ineentingen.... Had van het zomer ook.. erg fijn om daarna te werken en tilletjes te geven:SMoet jij nog werken vandaag?? of...
Jaha pas op zeg, hoofdpijn erbij.... kan zelfs wijzen op een drieling Lekker met je bolle buik in bikinie
Nee , ik heb gelukkig weekend ..Hoef dinsdag pas weer ...ow wat een schandalig lang weekend . Maaruh 5 a 6 maanden zwanger ...Leuke strandjurkjes aan met teenslippertjes ....jaaaa ik zie het al helemaal voor me
Een drieling ..Maak me gek zeg .... Als ik dat vertel aan manlief ben ik per direct alleen staande moeder ...hahaha
Ik krijg af en toe ook ineens een paar meldingen achter elkaar binnen...Werkt nog niet helemaal zoals het hoordt hier
Jah heerlijk, lekkere spataders onder dat jurkje..... je enkels net zo dik als je knieën ..... worden het kenkels Lekker vocht vast houden...gezellig puffen en zweten, jammie