SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Die is hartstikke positief !!!
    Super collo :) ...Voorzichtig gefeliciteerd ;) .

Houdt ons op de hoogte...ben erg nieuwgierig naar de test op je NOD dag .
    Jihaaaa....Wie volgt ????

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Ben ik weer.. ken de slaap niet vatten BAH wat word ik ier saggie van zeg... BAH

3. babs81

babs81 Niet meer actief

GRRRRR net half uur geleden geplast.. daarvoor het naar bed geplast.. en nu voor de verndering WEER plassen.. Hoop dat chris test gaat halen.. anders ga ik dokter bellen!! Eerst uitsluiten.... en dan bellen

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Vervelend babs :(.....Misschien toch een blaasontsteking...
    Begint bij mij vaak ook met veel plassen...na een paar dagen komt er ook pijn bij.
    Ik zou veel drinken als ik jou was. Dan kan het ook vanzelf overgaan ;) .Succes ermee !

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik heb inderdaad de HA gebeld... heb urine weggebracht (ik heb zoveeel blaasontst. gehad.. Bij mij begon het altijd met wat jeuk.. en dan had ik binnen enkele uren blaasontsteking
    En dan rook het en was wat papperig.. en het is geen van alles
    De assistent vroeg al vermoed je een blaasontsteking?? ik zeg nee.. maar even zekerheid.. ze zegt ben je zwanger?? Dus ik helemaal in tranen... Ik zeg was het maar waar zeg...
    En heb dit nu al paar dagen
    Maar goed we wachten even af..... Chris is nu naaar de kruitvat testjes halen.. dus even uurtje wachten

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oehh wel spannend zeg. Aan je woorden te lezen heb je volgens mij stiekem een klein vermoeden dat je zwanger bent!?!?! Hoop het voor je!

Als het goed is heb je je testjes nu? Al gedaan? En?

Duim duim duimmmmm ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ow zie, dat dit klokje achter loopt met de echte tijd hihi. Dus misschien heb je de testen nog niet. Sorryyy

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Hihi jij bent wel zwnger!!! gefeliciteerd!!

Nee heb geen flauw idee..... maar geen blaasontsteking.... geloof ik niet... heb er in me leven HEEEEEEEEEEEl wat ontelbare keren gehad....Dus maar op zo manier kijken

9. babs81

babs81 Niet meer actief

nee nog geen testen.... bij de ene kruitvat lagen ze niet.. de andere is hij heeft... is ook zover weg van hier

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaa ik ben zwanger :p hihi. Geloof het alleen nog niet hihi. Vraag me af of dat gaat gebeuren ;)

Dus je moet nog even gedult hebben!!!? Heb je geen andere testen in huis liggen? Wel plasje ophouden he!!? En niet teveel drinken :p

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik plas 3x per uur dus word moeilijk heb het echt tot uiterste opgehouden..
    Heb hem dus nu gedaan

12. babs81

babs81 Niet meer actief

chris zit erop met zijn neus.. mijn hart gaat tekeer
    en denkend aan de nieuwe teleurstelling, hoe ik die ga verwerken

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohja, lekker dom van mij dat ik zeg dat je je plas moet ophouden haha...ahum...zal het erbij horen :p

Ben je nu aan het testen dan? Whaaaaaaaaaaaa

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja was..... Nou ik ga ermee kappen want word er ******* van.. negatief dus....

Nou ik ga me spullen pakken voor het werk

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohw :( :( Maar vergeet niet dat je al heel veel geplast had he. En je zit nog steeds een dag voor je nod. Hoop echt dat je alsnog zwanger bent.

Werkse

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohw :( :( Maar vergeet niet dat je al heel veel geplast had he. En je zit nog steeds een dag voor je nod. Hoop echt dat je alsnog zwanger bent.

Werkse

17. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja ik ook.. deze maand voor het eerst de HELE maand om de dag geklust

Maar heb HA al voor uitslag gebeld en geen uwi (urine weg infectie) Dus raar maar waar

Ze bood wel netjes haar excuses aan, (ze vroeg of ik zwanger was) en zat me traantjes weg te pingelen!!! Wel netjes dat ze excuus aanbood

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat had ik gelezen ja dat ze vroeg of je zwanger was. Idd netjes dat ze haar excuses heeft aangeboden.

En ik kan me wel voorstellen dat je toch meer hoop hebt/had als je de hele maand zo je best hebt gedaan samen met je mannetje...

Ik blijf duimen voor je

19. babs81

babs81 Niet meer actief

het is in ieder geval geen urine weg infectie!!!!
    Zie net dat ik 4uur moet beginnen
    Dus gauw eten koken HEERLIJK

20. soesjeO6

soesjeO6 Lid

12 mrt 2009
    52
    0
    0
    hoi allen,

Over enkele daagjes kan ik ook de test doen. Ik had voorheen voor mijn ongi dagen ááááltijd last gehad van kramp in buik, hoofdpijn, chagrijnig maar dat is foetsi.
    Wie herkent dit ?? Is dat psychisch of zou ik zwanger zijn :D

Deel Deze Pagina