SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

2. babs81

babs81 Niet meer actief

@Leonizzie WIJ WILLEN JE HYVES!

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoe gaat het hier meiden?Hoe is het met je babs?Wil je mijn verhaal onder miskraam eens lezen?Dankjewel..

4. babs81

babs81 Niet meer actief

ja gaat wel.. even stapje terug doen! even geen banner of bezig zijn!

wil jou hyves ook! contact houden zeg maar!

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Kan ik me helemaal voorstellen..wat een energie vraagt het van een mens..pff bedankt voor het lezen.Ik heb nog geen hyves..loop een beetje achter.

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    haha babs, ik heb je al uitgenodigt hoor! Mevrouwtje ongeduld. ook isa, weet alleen nog niet wie swirl is op hyves haha.

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh Faye toch! heb net je verhaal gelezen. Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niks vertellen. Alleen [-o< [-o< [-o<
    Hou je ons op de hoogte meid?

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank je wel meissie...hier nog steeds geen bloed te zien,de pijn wordt minder wel krijg ik steeds meer ongiekwaaltjes.Morgen gelijk naar ha,uit het bloed kunnen ze de hcg waardes bekijken,tot morgen.Laat het weten.

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    he meiden

hoe is het nu hier
    ik duim voor iedereen die mag testen

liefs isa

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ faye heb je verhaal ook gelezen, Zal voor je duimen en hoop dat de arts morgen zegt dat alles goed is en dat het er bij hoort. X

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Zijn er al dames die de huisarts gaan benaderen? Weet je dan al wat je gaat zeggen? En vraag je specifiek om een bloedtest of zeg je gewoon zwangerschapstesT?

12. Rose1982

@ hope1982, ik wacht nog tot di ochtend als er dan nog niks is dan ga ik een test doen. mocht ik langer overtijd blijven dan bel ik wel de ha. omdat ik altijd een mooie cyclus heb gehad.

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oké, ik denk erover morgen al de huisarts te bellen. Weet ook wel wat ik moet zeggen maar ben nu ineens weer bang voor de uitslag, dat het negatief zal zijn :(

14. Rose1982

Heb je al getest?

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he meiden had ff geen tijd. maar wat zie ik nu gaat het niet zo best dan faye.

en babs en leonizze al in de volgende ronde/
    en swirl?

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ja, al dagen lang en geen duidelijker streepje, blijft wel erg licht waardoor ik niet uit kan gaan van positief. Voor nod sowieso wel posi, dan nega. Vanaf NOD tot nu twijfelachtige testen. Niets duidelijks. Zelfs niet nu na 3 dagen overtijd. En je zou toch denken bij posistief dat hcg zich verdubbelt en je dus wel een echt positieve test meot hebben.

17. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    pfff, ik kan ook niet meer wachten! Heb last van pijnlijke borsten! maar ja zegt natuurlijk niks. Heb ook wel een raar gevoel in mijn buik bij mijn broekrand. Geen pijn... kan het niet zo goed uitleggen. Vandaag test gedaan kon niet wachten, maar ja ik zie een mega ligt streepje... of wil ik het zien? Dus toch nog maar wachten. pff wat een spanning. Maar ja niks aan te doen. Gelukkig is mijn temp. nog wel hoog.

succes allemaal met wachten.
    Jose

18. Rose1982

jeetje dat is wel vervelend die onduidelijkheid!
    Ik zou dan ook wel naar de arts gaan en daar een bloedonderzoek laten doen. Wie weet maak je niet zoveel hcg aan en over een aantal dagen wel. iniedergeval veel succes!

19. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Jose, dat kan nog want jij zit voor je NOD maar bij mij word ik er echt gek van. Kan niet blij zijn en niet te down want ergens blijft een sprankje hoop. Maar ik voel ook bijna niets anders.

20. Rose1982

voor jou ook hele spannende dagen :)

Deel Deze Pagina