He Swirl, Lekker vakantie meid! Dat zijn die spuitjes toch wel waard he? Maar die spuitjes kunnen echt op je hele gestel hun uitwerking hebben. Waarschijnlijk knap je er wel snel van op... Had je manneke er ook last van? Miss Dior, Als jij een elftal wilt, dan doe jij er toch gewoon 4 tegelijk? Dat drie keer en dan heb je nog 1 reserve ook, voor als er iemand geblesseert is. Als ze er alle twaalf uit zijn gewoon een extra hechtinkje en je bent weer helemaal strak... Babsje, die rottesten ook altijd. Hoop voor je dat de duivels toch wegblijven en de test alsnog positief uit gaat slaan. Was jij het niet die vanmorgen zei dat je pas heel laat positief testte bij je twee mannen? En wel lief van die assistente om haar excuses aan te bieden. Zul je altijd zien dat je zo'n vraag vraagt net bij de persoon die je dat even niet moet vragen. Soesje, mocht het bij mij echt raak zijn, dan heb ik echt helemaal nergens last van gehad. Alleen wel een paar keer per dag een licht ongie gevoel. Ben benieuwd meid, nog een paar daagjes wachten en je weet het. Zou wel leuk zijn in je eerste ronde he?
ja na een half uur had ik pas positief op een test binnen 10 na uitvoeren van de test zag ik niets.... =D> Hoe voel jij je nu????? Ben nog niet ongie... maar sex.. maakt me wel ongie.. dus laten we dat maar doen straks [-o< Ben ik dan niet ong. doe ik nog een test!!aangezien ik vanm eens in het licht ging kijken en zag een 2de streep....zelfs chris ziet em staan... dus morgen... #-o
Oh Babs, jij weet het ook iedere maand weer spannend te maken hier he? Ik duim echt heel hard voor je dat de lijn nu sneller te zien is. Vanmorgen gaf de digitale CB toch ook echt Zwanger aan... Maar ik had al een sterk vermoeden omdat ik vannacht ineens wakker werd en een spurtje naar de WC moest maken om mijn avondeten eruit te gooien. Gelukkig had ik het mijn man gisteren ook verteld, dus die heeft heel lief daarna een emmertje gehaald voor bij het bed. Maar psychiologisch gezien ga ik het zondag pas vieren.... dan is het pas echt...
Jeetje babs, dat is inderdaad spannend! Hoeplijk blijven de duivels inderdaad weg en ben je gewoon super zwanger
Gisteren hebben ze een uwi gestript... niets Ze hebben me urine ook op de kweek gezet.. NIETS... schoon... Nou raar hoor... echt vreemd.. ben gisteren thuis eerlijk op de 15minuten op toilet geplast... Begrijp er geen ZAK meer van
Goede morgen allen ! @ collo : Tis indd vandaag al een stuk minder ...alleen nog wat spierpijn in mijn armen. Maar het is zeker de moeite waard . Vroeg gisteren aan manlief of hij er ook zo'n last van had...zegt hij : Jawel, maar ik ben een man ! ...haha. Dacht dat vrouwen toch echt een hogere pijn grens hadden . Super dat je zwanger bent !! Zondag ga ik je officieel feliciteren . @ babs : Vreemd allemaal he ? Hopen dat menstruatie weg blijft en je alsnog over een paar daagjes positief test. Ik ga voor je duimen meid .
Jaah het blijft gewoon erg maf....Heb dus nav uitslag maar een test gedaan...ik verbeeld me vast dingen...maar dat komt missch. doordat ik het 2de lijntje er wel op ken kijken :x :x :x :x Hoest verder met jou?? voel jij al iets?? oh nee jij wou deze maand niet hé?? Kijk wel uit... want zeg je nee..... dan..... =D>
Ik heb indd geprobeerd deze maand mijn vruchtbare periode te ontwijken...We konden het alleen 1 dag voor eisprong niet houden . Maar heb nergens last van dus denk dat we mazzel hebben............hm dat klinkt ook een beetje raar .Ik wil helemaal geen mazzel hebben eigenlijk. haha. Beetje dubbel dus. Vanaf volgende maand gaan we ECHT beginnen. Met behulp van de gyn. Daar kijken we echt naar uit. @ collo : Wanneer merkte je dat je zwanger was ? Of was dat pas nadat je positief teste ?
Hmm, beetje vreemd . Miss Dior is er smorgen's altijd . Op het weekend na geloof ik. Maaruh moet je nog werken vandaag ? Of heb je lekker weekend ?
Ja vond dat ook al erg raar,Hoop niet niet dat er iets is!!!Ik ben vrij (helaas ken wel wat afleiding gebruiken!!) Jij moet maandag weer he/??
Ja indd ..nog ff lekker een paar daagjes genieten . Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn. Anders is het straks weer zo'n klap wanneer je menstruatie door breekt. Vandaag moet je eigenlijk ongesteld worden toch ? Ik hoop echt dat die weg blijft ... Gun het je echt (andere natuurlijk ook) . Maar merk aan je dat je het niet lang meer vol houdt zo. Dus daarom gun ik het je zo erg
Pfff , ik moet iets gaan doen...Voel me een beetje nutteloos . Denk dat ik maar eens ga strijken...Heb ik dat ook weer gehad . Hondjes uitlaten...etc etc. Kom tussendoor wel ff spieken hier. Als er wat geplaatst wordt . Grappig ...voor een paar maanden terug moest ik altijd als ik een paar uur niet was geweest 5 pagina's terug lezen. Tegenwoordig is dat maar 2 berichten . Toch een beetje jammer hoor. Alleen de echte 'die hards' zijn hier regelmatig te vinden
Ben vandaag overtijd Gisteren ge*** en niets erdoor gebroken Eerste x dat ik over tijd ben... vandaag is me eerste NOD Ja ik hou dit niet lang meer vol.. Maar mijn wens voor een derde is al zoooolang En weet dat ik zwanger kan worden!!!! Ben de hele maand er niet mee bezig geweest... tot 4dagen geleden
Gaat ook zeker lukken ! Ik zeg altijd maar, alles gebeurd met een reden. Misschien werd je wel niet eerder zwanger omdat je relatie niet stabiel was ...Veel stress enzo. Nu zit dat allemaal weer goed ....Dus ik verwacht dat jullie snel zwanger zullen raken . Vol houden !!