SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Jij ook een fijne dag vandaag !
    En zoek afleiding :) .....Misschien wil jij mijn was strijken :) :) ...hihi

Toedeloeeeeeeeee

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Heb van de week bijna non-stop overdag me was gespreken...duss nehhhh doe maar zelf haha

Ja alles gebeurd met een reden... chris zat gisteren non-stop op die test te kijken... hij zei.... kom op tweede lijn.. anders heb ik volgende maan een viinger in me kon (voor zijn prostaaat.. kan reden zijn van slecht zaad ) haha

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Dames!

Een nieuwe dag, en dus een dag minder wachten... inderdaad, die laatste dagen zijn het ergst! Nog 5 dagen hier...

Ik ga even relaxen want over een uurtje heb ik een nagelklantje! En ik heb zo geen zin vandaag. Vanavond ook nog even werken, morgen de hele dag en dan vliegt de tijd wel weer even...

Wat zijn jullie klachten tot nu toe? Ik denk dat het deze ronde niets is voor ons... minder klachten dan toen ik positief testte vorige ronde :(

Liefs Cyntje

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hoi Cyntje

Hier ook geen klachten....zoals gewoonlijk.
    Die dagen voor je nod duren indd een eeuwigheid..Maar jij nog maar 5 daagjes...Je kan al testen als je wilt ;) .

Groetjessss

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Sommigen hebben JUIST geen klachten.. elke x is het weer anders gelukkig!!!

@swirl... jij bent ZOOOO slecht :x Met je kan nu al testen :)

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha, ja het 'kan' ....Maar ik raad het wel af ;) ...
    Zo das beter :)

7. babs81

babs81 Niet meer actief

dat klinkt al beter he???

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha! Ja, dat klinkt al beter!

5 dagen voor mijn vorige zwangerschap had ik perongeluk ook al getest. Had verkeerd in mijn ovuschriftje gekeken... negatief, maar 2 dagen voor nod een lich streepje! Dus ik test daarom niet zo vroeg. Ik houd mezelf voor om nog 7 dagen te wachten, maar dat houd ik denk ik niet vol... dus echt nog 5 dagen wachten voor mij ;)
    Maar ik verwacht dat ik niet zwanger ben... heb te weinig klachten op dit moment... zelfs te weinig klachten voor een aankomende ongi.

Liefs Cyntje

9. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier zojuist getest en er kwam een tweede streepje tevoorschijn,maar durf niet blij te zijn in december is het nog mis gegaan op 13 weken .als ik nu moet tellen van men laatste regels zou het nu 5 weken zijn.

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Gefeliciteerd

Begrijp dat je niet TE positief wilt zijn, maar vergeet nu niet te genieten (heel belangrijk)

dikke knuff

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames ik hoef tegenwoordig niet veel meer bij te lezen.
    @ Collo WAUW man!!!(vrouw ;) ) ik feliciteer je toch heel stiekem hoor!!!

@ Babs, ik heb echt EELT op mijn duimen omdat ik zo hard voor je duim.... Als er 1 iemand is die het nu verdiend dan ben jij het wel. Iedereen hier verdient het natuurlijk, maar zoals Swirl ook al zei je bent nu echt de moed een beetje aan het opgeven en dan zou zo'n wondertje toch wel heel fijn zijn.

*ego* Ik heb gister laatste tabletje geslikt dus nu afwachten op de ongi... Heb nog nergens last van, maar het schijnt dat deze ontrekkingsbloeding minder pijnlijk en minder heftig zal zijn als een normale ongie. dus afwachten maar... *einde ego*

12. babs81

babs81 Niet meer actief

Heeel lief van je :oops: :oops: Ben nog niet ongesteld....1ste x dat ik dus overtijd ben....
    En kijk je uit met je eelt??? :) :) Ben inderdaad alles beetje aan het opgeven.. gisteren gewoon een ***dag gehad.. heb zo beetje de hele dag aan het janken geweest,werken was dan ook DE oplossing....

13. babs81

babs81 Niet meer actief

hoe bedoe je met laatste pil.. ontrekkingsbloed... ik begrijp je even niet sorry

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

Hier spannend voor Babs lees ik, succes meis!

Kus

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, Babs. Ik zit ook zo voor je te hopen meid. Het is je echt gegunt. Sunny zit aan de Clomis of Provera om haar cyclus eindelijk eens te doorbreken. Vandaag laatste pil dus nu maar wachten op de onttrekkingsbloeding.
    Sunny, hoop dat ie snel komt, kun jij ook eindelijk weer door. Moet frustrerend zijn voor je.

Swirl, oh, wat lach ik me gek als jij deze maand zwanger blijkt te zijn. Dan is in jullie gavel de manier om zwanger te raken: Geheelonthouding :D
    Wanneer ik voor het eerst iets voelde? Afgelopen dinsdag (9 of 10 dagen na ei) voelde ik voor het eerst iets borrelen in mijn buik, maar wilde niet zo'n panische muts zijn die meteen begint te roepen over innesteling, dus heb me ingehouden. Woensdagavond was ik alleen thuis en toen kon ik niet laten om alvast even te testen, was eigenlijk nergens op gebaseert, behalve dan dat ik morgen een feestje had en ik wilde weten of ik veilig kon drinken....Verder heel erg veel gerommel in mijn darmen en beetje last van ongiepijn met vlagen. En vannacht als klap op de vuurpijl ineens rennen naar de WC.

Wat missen we Miss Dior als ze er een dagje of wat niet is he? Ze was de laatste dagen ook niet zo positief over het forum, want het loopt hier wel een beetje terug. Maar ik hoop dat miss positivo snel weer terug komt. Ze is het zonnetje in dit topic (slijm, slijm, kom je dan snel terug miss Dior?)

mamavan1, hoop echt dat je er nog een beetje van kunt genieten. Lijkt me vreselijk als het misgaat en zeker als je de zogenaamde "veilige zone" hebt gehaald. Hoop dat jij je portie ellende hebt gehad en nu alles helemaal goed gaat komen...

Cyntje, te weinig klachten is ook verdacht toch? :)

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey hey, een fijna avond allemaal,
    maar collo ben je dan ongi geworden of begrijp ik dat verkeerd,
    en babs wie weet meid,
    en swirl hoop het voor je meid

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Babs, zoals collo ook al aangaf ik heb provera geslikt 10 dagen lang elke dag een pilletje en donderdag dus de laatste gehad. Nu moet ik wachten op een bloeding en dat noemen ze ontrekkingsbloeding omdat het niet een natuurlijk opgewekte bloeding is, maar d.m.v. hormonen. En dan moet ik dus afwachten of mijn cyclus op gang is en dat mijn lichaam dus een maand later zelfstandig de ongi op gang brengt.... OFFFFF zwanger natuurlijk, maar jah dat lijkt nog heel ver weg!

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    meid hoop voor je dat het lukt

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Een hele goede morgen dames!!!

Oei Oei 2 zwangeren hier onder ons! Tjee het gaat erom spannnen nu ;)

@Collo, ik weet niet of ik je al feliciteren mag..... maar ik doe het toch...

Meisje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@Mamavan1, jij ook alvast een voorzichtige felicitatie!! Maar zoals Babs zei...vergeet inderdaad niet te genieten meid! Ik begrijp je onzekerheid.

Hier, sinds mijn eisprong, die was afgelopen zaterdag/zondag.... alleen maar ongi krampjes...wordt er gek van! Kan toch niet dat zich direct na mijn ei al een ongi aan kondigd? Dat betekend dus dat ik vanaf mijn ei tot aan mijn ongi ± 13 dagen met ongi krampen moet rond lopen.... heb dat vorige maand ook gehad, bah. Direct na mijn ei is dan ook alle spanning en hoop op een zwangerschap weg, gewoon omdat die shit krampen er direct achter aan komen. Dus dan weet ik al direct... het is alweer niet gelukt. ppfff

Heb het heel erg druk gehad de afgelopen tijd.... weinig tijd om hier een berichtje achter te laten....mijn excuses dames ;) Gisteren heb ik de hele dag op de zaak gezeten, van ´s ochtends 7 uur tot ´s avonds 18.00u....dat betekend dan naar huis crossen, eten koken want mijn man komt dan pas tegen half 9 aan zeilen, eten, keuken opruimen, wasmachine, strijken, poetsen enz enz.... dus als ik dan gedouched heb en eindelijk op de bank geploft ben heb ik nog weinig zin en energie om nog eens een pc aan te zetten.

Voor de afwisseling plaats ik dan maar eens een berichtje op zaterdag voor jullie, als teken van leven :D ;) .

@Collo, ben je zo ziek geweest de afgelopen nacht dan? Moest je spugen? Hoop niet dat ik dat ooit ga krijgen! Ppf mijn zusje heeft in haar eerste zwangerschap 9 maanden continu boven het toilet gehangen...die hield nog geen slokje water binnen...echt zielig!!

@LadyJoey, fijn dat je er weer bent meid!! Waar heb je uitgehangen de afgelopen dagen? Ik miste je al!!

Fijne dag allemaal!!

Liefs

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hey meid,

Voor jouw nu ook spannend zeg!! Er zijn veel vrouwen die met een ovulatie test positief een zwangerschap constateren! Dus er is nog heel veel hoop!! Nu maar hopen dat die vervelende ongi weg blijft.

Succes!

Deel Deze Pagina