SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

@sunny sorry... heb ik helemaal niet mee gekregen!! vervelend zeg!! hoop dat het snel door komt
    normaal is geen bloed geeft moet.. maar voor jou is het bloed geeft moet

@miss.. vorige maand had ik 5dagen dikke positieve ovu test maar niets.. nu komt er haas geen 2de steepje te zien....
    jeetje zo lang die ongie kramp.. lijkt me inderdaad geen pretje!!!

2. babs81

babs81 Niet meer actief

wat staat me banner mooi zeg GRRR

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Isa, nee niet ongie, moest donderdagnacht naar de WC rennen om over te geven... :(
    vannacht alles rustig gebleven...

Miss, gezellig dat je er weer bent! Jeetje die krampen zijn echt niet grappig zo na je ei. Maar het kan toch niet zijn dat je lichaam zo snel na je ei al aan ongie denkt? Nou, ik blijf gewoon voor je hopen meid. Die krampen zeggen niks...(hoop ik)

Babs, weet je welke banner je nog mooier zou staan...

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Goede morgen allen ,

AAAh wat een heerlijk dagje weer...zonnetje schijnt lekker . Heerlijk ! :)

@ babs : inmiddels al ongesteld ??? Hoop het natuurlijk niet ..duim duim.
    @collo : Zou innd wel komisch zijn als het deze maand raak is. Maar heb wederom nergens last van. Behalve dan dat ik helemaal onder de puisten zit. grrrr . Maar dat heb ik altijd wel rondt deze periode. :(
    @Miss Dior : He he , een teken van leven ! Begon me al ongerust te maken ;) .Druk druk druk dus...en nu lekker genieten van het weekend. Vervelend van die ongi klachten . Heb ik ook weleens . Zo vlak na mijn ei. Hoop dat het snel overgaat voor je.
    @isa : Hoe is het met jou meid ? We spreken je zo weinig de laatste tijd .

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ collo : Heb je het nog steeds bij één test gehouden ? Ga je morgen weer testen ?
    Want dan wordt het wel tijd dat jij jou banner gaat aanpassen ;)

6. babs81

babs81 Niet meer actief

nee nog dteeds niets te bekennen...eerste x overtijd..me cyclus is echt maf geworden

7. babs81

babs81 Niet meer actief

Zit me zo eens te bedenken.. dt ik nooit over tijd ben geweest
    en deze maaand ook geen gele afscheiding gehad heb(gele afsch. teken van mislukte ei)
    Nou ik wacht wel af.. vind wachten niet leuk meer.. laat staan 2 dagen langer
    Heb al 3dagen gevoel dat ik ongie word.. steeds krampen etc....

8. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    goedemorgen allemaal,
    aan alle meiden die positief getest hebben een dikke proficiat
    en aan alle meiden die nog wachten op een positieve test ik duim voor jullie!!!
    hier is het nog een weekje wachten

9. babs81

babs81 Niet meer actief

jij ook al een reruime tijd aan het wachten :cry:
    Spannend voor jou zeg!!!!

10. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ja ben het wachten bijna beu,
    ik hoop dat het deze maand eens goed is. Zit in ronde 11.

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ja erg he
    Wij zitten hier allemaal al ruim jaar te wachhten
    Dus lekker hier bij ons blijven hahah
    Het begint eindelijk een vruchtbaar forum te worden, deze maan 2 zwangeren!!!
    Ik zit ook te wachten op ronde 16
    maar voor het eerst 2dagen over tijd!!!!! dus ook erg spannend Gisteren nog negatief getest

12. babs81

babs81 Niet meer actief

Oke meiden SORRYYYYYY

Nieuwe banner!!!! Net naar toilet geweest!!!WEEEEER 18 dagen wachten!!!
    15-5 dus geen inwendig onderzoek!!! GVD want dan ben ik weer ongesteld!!! BLEAHHHHH

13. babs81

babs81 Niet meer actief

Oha 15-5 is dag 28 dus zou nog kunnen ben ik nog NET niet ongesteld!!! SPANNEND>.... wil graag weten hoe het van binnen eruit ziet

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oh bah Babsje...niet alweer hé :( ppff

Jah mijn eierstokken komen me langzaam de oren uit :rolleyes: snap er geen fluit meer van. Kan toch inderdaad niet dat 2 dagen na eisprong al direct het lichaam denkt aan ongi worden... voorheen kreeg ik pas 2 a 3 dagen voor de ongi krampjes...en nu, 14 dagen van te voren. Vandaag gelukkig even geen krampen, maar wel dikke cremige witte afscheiding... sorry dames voor de details!! Ben maar met de inleg kruisjes aan de slag gegaan vandaag bah ben er gewoon vies van. moet nog ruim 1 week tot aan mijn nod / ongi.... afwachten maar weer.

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ppff kan me voorstellen dat dit een vermoeiende periode voor je wordt/is... ik duim voor je meid dat je nu regelmatige cyclus krijgt of natuurlijk, zwanger raakt!! Voel je je anders door die hormonen of valt dat wel mee?

16. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    oh babs wat jammer voor je dat je ongie geworden bent.
    hoop dat alles snel in orde met je komt

17. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja is wel erg raaar... misschien is je eitje sinds je ei... zijn plekje aan het zoeken :D En is het deze maand voor jou [-o< [-o< [-o<

Ja ik ben wéér ongie geworden... BEN HET ZATTTTT al hoewel.. vanavond lekker op balkonnetje vuurkorf aan.. borreltje erbij..... =P~ =P~ Is ook weer wat voor te zeggen he?? :evil: Al had ik GRAAG mijn borrel willen laten staan.. en had ik vandaag pos. getest,,, dan had ik me nieuwe pakje shag weggegooit!!! :D

18. babs81

babs81 Niet meer actief

Zal wel 15mei krijg ik (is dag 28 wéér... ) echo en eerste onderzoeken om te kijken of alles goed zit... Dus deze maand word ECHT spnnend.. of ik zie iets ergs.. of er zit gewoon een mooi vruchtzakje bij de echo... of ik ben ongie geworden weer :( :oops: en krijg ik geen echo

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    .[/quote] Babs zei,

Ja is wel erg raaar... misschien is je eitje sinds je ei... zijn plekje aan het zoeken :D En is het deze maand voor jou [-o< [-o< [-o<

Ja ik ben wéér ongie geworden... BEN HET ZATTTTT al hoewel.. vanavond lekker op balkonnetje vuurkorf aan.. borreltje erbij..... =P~ =P~ Is ook weer wat voor te zeggen he?? :evil: Al had ik GRAAG mijn borrel willen laten staan.. en had ik vandaag pos. getest,,, dan had ik me nieuwe pakje shag weggegooit!!! :D[/quote]

Kan ik me voorstellen zeg! Maar ook weer heerlijk vooruitzicht om lekker met je borreltje op je balkonnetje te zitten hé ;) ach laten we erom lachen, is al moeilijk zat zo!

Nou, vorige maand had ik dat ook, die krampen..... alleen geen witte cremige afscheiding....die heb ik nu deze maand wel... ppff komen iedere maand nieuwe dingen bij :(

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Huh, er is iets mis met dat quoten..... lukt me niet meer :|

sorry, maar babs ik had jouw gequote....

Deel Deze Pagina