SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

@miss.. als jij zat/zond je ei heb gehad....
    is mijn logische beredenering...

Hij heeft al die tijd zijn weg geprobeerd te vinden... innesteling is ong. 8dagen na je ei.. en als je nu niets meer voelt... heeft ie zijn weg gevonden en ingenesteld...

Sorry als ik te optimistisch ben

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Alhoewel de zon schijnt...is het frisjes.... brr zit hier met een truitje met vestje erover heen. Bah

IK WIL ZOMER!!!

:D

3. babs81

babs81 Niet meer actief

IK OOOOOOOK>.. en graag met een buikje.. vocht in me benen.. striemen in me bikinie zitten.... en zooo misselijk zijn.. dat ijsjes gewoon niet lekker zijn
    hahahahahah

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ja, daar zat ik zelf ook alweer eens over na te denken.... maar goed, vorige maand ook die krampen...maar geen witte afscheiding. En als bonus gewoon ongi...

Nu alweer, behalve vandaag geen krampen, maar wel die vieze smerige bah bah

Was ik maar kerel geworden.... ppff benijd mijn man wel eens, die staat fluitend op ´s ochtends... nooit ergens last van, altijd goed gemutst....en dan kom ik, krampen, slijm afscheiding, verdrietig als ongi doorzet, enz enz...lekker stel hé

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

knie net zo dik als je enkels.... heerlijk!!!

Kenkels :D

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Hey... ik wacht echt op de tijd... dat we hier niet meer thuis horen
    maar zitten terug te lezen.. met een smile op ons gezicht
    denkend... wat waren wij ontzettend HOPELOOOOOS!!!!

En dan lachen omdat we zitten te klagen over de verrekte zw-kwaaaltjes
    Dat moment...... ik kn niet wachte

7. babs81

babs81 Niet meer actief

ja en zo opgeplofte gezicht met dikke pukkels erop :) :) Is het r :) raar als ik dan ga genieten?? :) =D>

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jaaahhh maar dan openen we wel een nieuwe topic hé, en die noemen we dan de " cyclus club is eindelijk zwanger" ;)

Hahaha dan liggen we daar te klagen en te steunen....

met vrouwen is altijd wel wat!

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

euh je doet maar hoor ;) lekker genieten van pukkels en vocht...... nou, ik wacht die dag even af...en dan spreken we elkaar nog eens...hahaha

10. babs81

babs81 Niet meer actief

dan klagen we inderdaad.. let maar op...Ik ga eraf... ik spreek jullie weer

fijne dag vandaag

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou zie me banner.... ben ongi.... Goh ben er blij om deze keer hahaha sorry, maar dan werken de pillen in ieder geval. Heb verder geen last gehad van die hormonen en ook geen ongi pijnen deze keer dus dat is wel fijn. En nu maar hopen dat mijn cyclus normaal is en dat ik over ongeveer 28 dagen om de goede reden niet ongi wordt. Ik ben nou van een gemiddelde cyclus uitgegaan... Nou maar afwachten.
    Zal er de komende dagen niet veel zijn. Goede vriendin van de familie is overleden, ze was al er ziek dus zat er aan te komen. En haar man is paar jaar terug aan kanker overleden. Nu blijven er 3 kinderen over in de leeftijd van 14, 16 en 17 jaar dus komende tijd wordt heel zwaar! Ik gluur af en toe wel even.
    Liefs

12. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw wat fijn zeg een verassing!!!

Ik kwam net thuis had nieuwe testen besteld en vandaag binnen gehad..
    Dus ik dacht IK ga even testen:p
    Sorry voor de detail hoor... maar veegde af.. en had een hele roze/rode vlies en wittig...en de test was positief!! MAF TOCH???
    Zou het toch iets geweest zijn?? (ben niet in rouw hoor haha) Maar voor mij wel weer iets dat ik ECHT wel zwanger kan raken!!

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Er is er ook maar één hier die gaat testen als ze ongesteld is :| . Haha en dat is babs ;) .

Tja wie weet was het wat .....misschien ook wel niet. Je zult het niet weten. Je hebt één postieve test gehad en één negatieve.....welke liegt ? Ik heb ook vaak vliesjes er tussen zitten..is bij mij gewoon baarmoederslijmvlies...misschien was dat het wel.

Maak jezelf niet gek meid ...dat is het enigste wat ik je wil zeggen... je hebt het al zo zwaar de laatste paar dagen.

@ sunny : Wat fijn dat je ongesteld bent geworden..haha dat klinkt ook raar he .
    Nu hopen op een regelmatige cyclus..en dat het zo snel mogelijk raak mag zijn.

Ik ga naar het voetbal.....fijne avond allen !

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Uhm ja sorry hahaha
    Nou vind het raar... pos test....:p die ene van de week gaf later ook licht pos.. wil me niet gek maken hoor haha 15de heb ik ook weer onderzoeken!!!!
    MAAR>...... zo raar witte/roze vlies er tussen nooit gehad... wil graag weten dat ik WEL zwanger kan worden;) meer niet

veel plezier!!!

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey meiden

ja ik ben er niet meer zo heel veel omdat ik nog maar weinig tijd heb sorry
    en ik heb gemerkt als ik hier vaak ben maak ik mijzelf gekker ik ben nu veel meer ontspannender
    niet voor jullie maar het continu bezig zijn met zwanger raken
    en dan al die kwaaltjes
    over op letten
    nee zo is beter gewoon af en toe eens komen dan lekker kletsen
    maar niet meer 4 uur per dag

liefs isa
    ik heb msn er zijn er een aantal die hem hebben daar ben ik altijd op te bereiken hha en anders hoor ik toch wel het belangrijkste nieuws hahah
    he babs

16. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik voel van alles gebeuren en vraag me echt af; zou het??
    Heb m'n geduld aardig op de proef gesteld en nog geen testen gekocht.
    Zit nu op dag 28, normaal zo'n beetje rond dag 31 of 32 ongesteld...
    Spannend zeg...

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dan gaan we lekker ook voor jou hard aan het duimen Nadeke!

Swirl....1 test? Ik heb er denk ik inmiddels een stuk of 7 verzameld.... De streep op de KV wordt steeds donkerder.... Morgen verander ik mijn banner. Dan is het voor mij ook echt echt... Morgen stop ik ook met roken, daar zie ik wel heel erg tegenop, maar het moet.

Vanavond nog 1 feestje waar ik nog mag roken. Als ik morgen wakker wordt ben ik echt zwanger en een niet-roker.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Babs, hihi met jou is het ook nooit normaal he? ik snap goed dat je graag wilt weten of die gekke test nou gelijk had of niet... En idd Miss Dior, er is er idd maar 1 die gaat testen als ze ongie is... Babs, af en toe ben jij echt zo gek als een deur. Maar ik hoop echt dat het je snel gegunt is.

Pocahontas, spannend meid! Dat je maar snel een positieve test in handen mag hebben.

19. babs81

babs81 Niet meer actief

het interesseerd me niets hoorl... klaar ronde 16;) lekker wijntje biertje.. blablabal

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    collo zwanger???? Geweldig!

Deel Deze Pagina