SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    collo gefeliciteerd, weer een zwangere erbij

nu de rest nog

wel hier blijven he

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Leuke banner hoor :D . Staat je goed !
    En hoe gaat het met het roken ? Wel goed van je dat je het probeerd :thumup: .
    Succes ermee ;) .

En hoe gaat het met de rest van de dames hier ?
    Sorry als ik niet overal op reageer....maar kwam ff snel een kijkje nemen.
    Ga er nu weer vandoor....ff lekker eten.
    Wat een heerlijk weekend was dit weer. Morgen helaas weer aan het werk :rolleyes: .
    Fijne avond nog allen !
    Liefs Swirl

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag echt een *%@#!!-dag. Zat er vanmiddag echt helemaal doorheen bij gebrek aan nicotine en gierende hormonen. Gelukkig doorheen gekomen en nu dus ed hele dag niet gerookt en daar ben ik nu zo blij om. Heb nl. altijd geroepen dat als het me lukt 1 dag niet te roken, de rest me ook lukt....het wordt afwachten.... Weet iemand of er op dit forum ook een topic of club is van mensen die gestopt zijn met roken door de zwangerschap?

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

collo, vervelend eh niet roken haha hoe vaak ik niet heb geprobeerd om te stoppen..;)
    ik wordt er altijd zo draaierig van hah!
    wel harstikke goed hoor meid de hele dag niet gerookt :D
    hoe gaat het verder met je?

xx

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Een hele goede morgen dames ;)

@Collo, hoe bevalt je nieuwe "ik" als niet roker ;) Is moeilijk hé.... weet er alles van, en ben uiteindelijk weer begonnen....jammer! Moet ook echt gaan stoppen, vooral nu ik een kinderwens heb....kunnen we elkaar steunen als niet rokers ;)

@Babs....euh echt weer iets voor jouw hé, testen terwijl je menstrueert 8) maf mens ;)

@ pocahontas, welkom meid! Jij hebt een geduld zeg...overtijd en niet testen.... ben benieuwd, ik zal voor je duimen!

Hier, wit cremig slijm verlies is er nog steeds... gisteren vlagen van misselijkheid.... wordt er niet goed van, heb al sinds 2 dagen na mijn ei krampen en wit verlies, zaterdag avond behoorlijk rommelende darmen terwijl het niet echt aan mijn darmen lag....snappen jullie het nog? rommelende darmen zonder naar het toilet te moeten.... weet niet hoe ik het uit moet leggen, misschien herkent iemand dit. Maar goed, zal wel weer een aankomende ongi zijn....laatste tijd beginnen mijn ongi kwalen al direct na eisprong, dus zal me er proberen niets van aan te trekken. Eind week weten we meer, a.s. vrijdag heb ik mijn nod.

@Isabel, tja meid als jij je er prettig bij voelt door afstand te nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft..... dan moet je dat natuurlijk lekker doen, geen mens die je dat kwalijk neemt. Maar, mijn mening is... de wereld om je heen staat nooit stil, het rommelt altijd.... het is wat jij ermee doet. Ik zie hier zoveel berichten voorbij komen, negatieve, zeurende, onzekere... ( niet alleen in deze topic, maar ook in vele andere) ik trek me er geen fluit van aan....ik lees sommige niet eens meer.... ik lees dat waar ik me prettig bij voel, is er iemand weer zwanger...nou en, mijn tijd komt nog wel....ik heb ook miskraam achter de rug, en zwanger worden gaat hier ook absoluut niet over een leien dakje, is heel moeilijk... maar het plezier van leven vergaat me niet van dat soort dingen, daar waak ik gewoon voor. Ik kom hier gewoon voor de lol, en niet om me te laten kwetsen door berichten van andere mensen. Het is goed dat je nu lekker veel onder handen hebt, heel goed zelfs! Veel succes en veel kracht wens ik je toe, wat je keuze ook mag zijn!

@LadyJoey...waar hang je uit de laatste tijd meid? gaat alles wel goed met je?

Fijne dag dames!!

Liefs

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Lees net bij " over deze site" dat er weer vanalles gaat veranderen op het forum.... in positieve zin. Er gaan een aantal dingen weer veranderen, er gaan een aantal dingen uit het oude forum hier weer terug komen, dat is een fijn vooruitzicht dus. Kleuren gaan duidelijker worden, foto album enz gaat ongeveer het zelfde worden als bij de oude site, wordt stukken gebruiksvriendelijker enz enz, ik ben er wel blij mee!!

Klinkt goed in ieder geval.

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

goeiemorgen ladies :D
    hoe gaat het hier?

vandaag een kv testje ophalen...spannnnneennnndd :D:D

xxxx

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey!

Miss Dior! Ik heb tegenwoordig een baan van 9 tot 5 dus overdag geen tijd. 's Avonds ben ik momenteel nog wat moe van het werk en we hebben ons huis verkocht dus ook veel vrije tijd gaat in het inpakken zitten ;)
    Vandaag toevallig een dagje vrij omdat ik ziekenhuisafspraken had en de makelaar zou komen ;)
    Daarbij hebben mn hubbie en ik er ff de handrem op getrokken. Als we zwanger worden is het oke, maar nu is er zoveel gaande (nieuw werk, verhuizen, voorlopig in een chalet wonen) dat we andere zaken in ons hoofdje voor laten gaan ;)

Maar denk zeker wel aan jullie hoor!

Kus

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @LadyJoey,

Geweldig zeg dat jullie het huis verkocht hebben! Snel gegaan de verkoop? Gaan jullie nu verhuizen naar Zeeland?

Hahaha veel vragen hé ;)

Begrijpelijk dat jullie het zwanger worden op een laag pitje hebben gezet, vooral nu. Misschien als jullie dadelijk meer rust krijgen.

Nou, geniet in ieder geval van deze tijd, ookal is hij druk.... betekend een nieuw begin voor jullie!

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh al 6 dagen overtijd :rolleyes: tjee meid, dat jij nog niet eerder hebt getest..... knap van je dat je zo lang gewacht hebt!

Hoe voel je je?

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jah, binnen 1,5 maand was het huis verkocht! En we gaan idd naar zeeland ;) Voorlopig nog in een chalet, en we zien daar wel wat we gaan kopen of huren. Verder niets overhaast ;) Dat is zonde van het geld. Kunnen we voorlopig ook nog lekker sparen!

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja al 6 daagjes :D hihi
    ik heb gister getest met babyboomshop test maar die testen kloppen niet heb ik gelezen.
    ze blijven negatief aangeven ook al ben je zwanger.. :rolleyes:
    dus vandaag maar een kv test proberen.
    voel me raar :p geen ongi gevoel helemaal niks, heb een mega pukkel op mn borst haha :) met vlagen misselijk/duizelig heel veel zin in eten de hele dag door het liefst :)
    nou ja we wachten het af...

en hoe gaat het met jou? heeft ooievaar jullie nou bijna gevonden??
    zag je ondertekstje navigatie stuk hahahaha :)

xxxx

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jep lekker sparen, groot gelijk hebben jullie!! Neem lekker alle tijd om iets moois te zoeken....er is genoeg, maar je moet je er wel de tijd voor nemen, geen overhaaste beslissingen. Wauw wel snel verkocht zeg, hebben jullie echt geluk mee gehad! Ons huis toen der tijd ( toen wij naar duitsland wilden) heeft ruim 9 maanden tekoop gestaan.... met als gevolg, dubbele hypotheek.... was opzich geen punt, maar ons spaargeld werdt toen ook erg belast en dat was minder...ach was een risico, maar ben wel blij dat we dat toen gedaan hebben...nu achteraf zou ik het nooit meer doen.

Waar in Zeeland? wij gaan 2 a 3 keer per jaar naar Zeeland, we zijn verliefd op Zeeland ;)

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @perfectionn,

Nou ik hoop dat hij deze maand ons eens op zijn route heeft staan :D Hij vliegt telkens over maar niets hoor....

Kruidvat testen ( 2 voor 5 euro) zijn inderdaad heel goed!! Er is hier ergens een topic van...welke testen betrouwbaar zijn en welke niet.... ik heb het 2 maanden geleden gehad...2 vals positieve testen....1 van CB en de andere was van het kruidvat ( dipstick 2 voor 10 euro)

Erg vervelend

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha, dorpje zeeland ;) ni provincie ;)

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zow, ik ga eens lekker ons huisje schoonmaken...heerlijk! Lekker ramen en deuren open...

Beloofd mooi weer te worden vandaag, dus dames geniet ervan!!

LadyJoey, veel succes met woning zoeken en verhuizen!!! Maak je niet gek hé ;)

Perfectionn.... mocht je vandaag gaan testen... laat ons de uitslag weten!! Ben nu erg nieuwschierig!!

Veel plezier vandaag!!

Kus

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jah weet ik veel.... klinkt allemaal het zelfde hé ;)

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

miss dior,

ja dat is inderdaad erg vervelend!!!
    jaa ik had dat topic ook al gezien. nou eerst maar is zien met kruidvat testen en dan hopen dat er een mooi 2e streepje naast komt :D

ik zal het laten weten meid als ik heb getest..en als ik durf te testen.. :p

geniet lekker van het weer lady's en tot vanmiddag :)

xxxxxx

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou meiden getest hoor maar negatief helemaal niks te zien :(
    heb vanmorgen wel veel thee gedronken en mn urine was echt licht bijna wit...
    kan het daar door komen?
    ik blijf het raar vinden dat ik al zover over tijd ben en nog steeds niks te bekennen.

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja maar de hoeveelste ronde is dit voor jou?

Deel Deze Pagina