SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik ga over 3 dagen weer testen hahha dan i mijn nod en ik krijg maandag middag pas nieuwe testen hahaha
    du is alleen maar voordeliger vor mij hahahha

dikke zoen

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou isabel ik duim voor je meid :D

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    mocht ik nog niet ongesteld geworden zijn, dan wil ik op Koninginnendag testen.
    Dan kunnen mijn man en ik het lekker samen doen en als hij posi is kunnen we het meteen vieren. en ik ken mijn cyclus sowieso nog niet goed. heb wel een paar minidruppels bloed gehad afgelopen week.. wie weet innestelingsbloeding?..
    We hebben niet hard geklust (waren druk op vakantie met een groepsreis) maar wel een of twee keer rond de vermoedelijke eisprong.. wie weet wie weet..
    Heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken, want Koninginnendag zelf is hier niet zo bijzonder.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede middag dames!!

Alles goed hier met iedereen?

Topic neemt ver af zie ik, hoef lang niet meer zoveel pagina´s terug te lezen.

Fijne dag verder!!

5. gimena

gimena Niet meer actief

spanned je mag bijna testen :oops: spanned hoor

6. babs81

babs81 Niet meer actief

miss.. vertel.. heb jij je al getest?? SPANNEND...

Gim. alweer bijna 8weken.. pff wat gaat de tijd sne zeg

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

Hier loopt iedereen weer bijna op zn einde... nou ja, veel dan ;)
    Kunnen jullie het aallemaal volhouden om te wachten, op isa na dan ;)
    Ik heb er geen moeite mee, weet dat het nix is, en ben er stiekem ook nie heel er boos om. we gaan zo'n drukke periode tegemoet dat het ook maar veilig is dat het niet zo is.

kus

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey dames...

miss;; ik duim voor je meid..heb je al getest?

gimena hoe voel jij je meid???

nelizz;; spannend :D hopen dat je dan op koninginnedag een positestje mag hebben :D

ik duim voor jullie allemaal!!

hier gaat het grof gezegd behoorlijk K*T :(
    halve dag ongi dan weer niet havle dag ongi dan weer niet....:S wat moet ik ermee
    voel me nog steeds zo ontzettend raar, de hele dag door misselijk en dan vooral 's avonds, heel veel dorst, raar gevoel nog steeds in mn buik, moe en echt super moe :S heb ik normaal nooit normaal ben ik echt een nachtbraker.
    en er is voor de 2e keer voor me gependeld ik was zwanger nu en kon vanaf afgelopen woensdag een posi testje doen...daar moet je je natuurlijk niet aan vasthouden maar het zit wel in je hoofd ook omdat ik me al zo raar voel dan normaal. en mn mams is ook 5 maand tijdens de zwangerschap nog gewoon ongi geweest...

xxx

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik moet zeggen dat ik er momenteel niet meer zoveel mee bezig ben... Ik gluur af en toe op de site en lees dan de nieuwtjes even, maar verder maak ik geen drukte. Vriendlief en ik doen het gewoon lekker wanneer we zin hebben (dit is toch meestal elke dag of om de dag :p) dus jah wat dat betreft zit het wel goed en dan maar wachten of het deze ronde raak is en zo niet dan hoop ik een normale cyclus te hebben en gauw weer verder te kunnen. Gespannen zitten hopen heeft toch geen zin... het komt wanneer het komt en de dagen gaan veel sneller voorbij als ik er niet zo vaak meer aan denk! Zo dat moest ik even kwijt dames. Zeg miss dior volgens mij mag jij testen vandaag... laat ons niet te lang in spanning zitten he ;)
    Nou ik zal wachten op me ei! Ben benieuwd of ik hem ga voelen volgende week!

Liefs

10. gimena

gimena Niet meer actief

heeey moppie..
    jah goed hoor.
    begint een buikje te komen hihi leuk allemaal zeg :D
    vandaag lekker na de efteling geweest!( was leuk :) )
    was een kadootje voor me mannetje verjaardag.
    want in de efteling 2 jaar terug hebben we gekozen voor een kleintje te gaan!
    en vondt dat wel heel special. :oops:
    hoesty met jou ???
    xxx gimena

11. gimena

gimena Niet meer actief

SUPER :D kan niet wachten op me 1e echo eigelijk :oops: :)

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey gimena wat een leuk ideetje de efteling :D speciaal inderdaad :D
    wanneer heb je je 1e echo?? :D spannnnend hoor meissie
    hoe voel je je verder geen misselijkheid off??

xxxx

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey hey

hoe is het hier met iedereen

morgen krijg ik testen binnen

14. gimena

gimena Niet meer actief

ik weet nog niet waneer ik me 1e echo krijg!?
    eerst woensdag gesprek bij de vk(eerste gesprek)
    en dan bloed afnamen.
    denk me eerst afspraak voor me echo of ik krijg hem woensdag.
    maar dat betwijfel ik.
    laat het wel weten :D
    xxx gimena

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ooo spannend spannend meid

16. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo iedereen, momenteel zit ik hier op van de zenuwen.
    mijn kortste cyclus is 28 en langste normaal 30 en langste (na miskraam) is 33...nu 2de maand na miskraam heb ik op vrijdag dag 30 en vandaag dag 33 getest, 2x een doorzichtige streep (test van di, 2 voor 7,5 eur) kruidvat was uitverkocht.
    Ik voel totaal niet dat ik ongesteld ga worden maar ik voel me ook niet zwanger (vorige keer, hele duidelijke aders op borsten en pijn aan de zijkant)
    enkel wat ik heb is puntje witte puntjes op mijn tepels wat vooral opvalt na het douche, ook heb ik aan mijn lies zie ik nu duidelijk blauwe aders daardoor dacht ik wel van zwanger te zijn eigenlijk om eerlijk te zijn
    over 9 dagen had ik enorme pijn onderaan mijn buik, boven schaambeen ik voelde het bij het stappen maar vooral als ik ging neerzitten ofzo kheb dan ook veel doorzichtig-rekbaar slijmverlies gehad en zo af en toe steken in mijn lies
    vandaar mijn extra testje deze morgen, dat zijn zo teststrips en de eerste keer verscheen mijn controlestreepje niet dus heb ik het vlug nog eens in urine gehouden en dan kwam het in werking en verscheen het streepje wel...nu weet ik wel niet of de test wel goed verlopen is of niet
    ik kan hier aan niets anders meer denken, wordt zot, wat denken jullie?

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb heel veel de zelfde klachten ook wit uit borsten en ook pijn in lies en buikkrampjes af en toe, maar ja ook dat kan ongi zijn ik mag morgen testen, mijn testen zijn nog niet binnen grrrr

18. gimena

gimena Niet meer actief

spanned zeg!!.nog 1 dag vol houden!
    laat het wel weten he :D

19. gemke

gemke Niet meer actief

pfff die dagen duren laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannggggg
    ik hoef nog maar 2 dagen volgens dit ding terwijl volgens mijn bereking toch echt morgen mijn od is oh hihi dan klopt het wel dan is overmorgen dus mijn nod
    maar goed ik wil morgen testen als ik me vanaaf weet in te houden natuurlijk

20. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik heb ondertussen al meerdere testen gedaan, maar ze zijn allemaal negatief.
    Ik heb vandaag mijn NOD en mijn lichaam voelt anders dan anders..
    Ik heb last van een enorm opgezette buik, voel me 's morgens niet lekker en ben moe.
    Toch blijven de testen negatief. Ik heb die van KV en Predictor gebruikt.
    Kan het zijn dat mijn lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt heeft om positief te testen? Of is er iets anders?

Groetjes Suus

Deel Deze Pagina