Hallo dames! Hier, weer op naar de volgende ronde!! Suusefruus, het kan vanalles zijn meid.... om de dag testen misschien? Kan zijn dat je cyclus deze maand langer is.... ( had ik ook deze maand.... was 3 dagen overtijd en nu olé ) Of je bent inderdaad zwanger maar dat je lichaam langer nodig heeft om je een positieve test te geven..... is maar afwachten... duurt lang, ik weet. @Isa.... als jij je waagt nu weer zwanger te zijn hé gggrrr Ik wens je alle geluk meid!! @ Collo en Gimeentje... hoe voelen de zwangeren onder ons zich?? Hoop dat nog alles oké is bij jullie!! Laat even iets weten wanneer jullie voor de eerste echo zijn geweest...vind dat altijd zo leuk!! Hoe is het voor de rest met de dames? Ik heb vorige maand al aangegeven dat ik de site ging afbouwen rond mijn NOD.... dat heb ik dus ook gedaan deze maand, dus sorry voor de meiden die berichtjes aan mij gewend hadden dat ik er niet op gereageerd heb.... maar nu de duvels er zijn is weer alles relaxed en kunnen we weer verder Ben happy dat we weer verder kunnen...was 3 dagen overtijd.... alleen vreemd dat mijn ongi zich al direct na 2 dagen na eisprong al aankondigd maar goed, zal er wel bij horen en ook weer goed komen.... ooit zal onze hoop en dromen uit komen, daar geloof ik in. Voor de rest ben ik niet veel met wel / niet, wel /niet enz enz zwanger zijn bezig geweest... heb ik niet getest op mijn NOD, heb gewoon rustig afgewacht. @Swirl... nog even meid, dan mag jij lekker op vakantie!!! Ben stiekum jaloers wij maar werken ppff @ Babsje, hoe is het bij jouw meid? nog alles in kannen en kruiken? @Leonizzie, ik hoop dat alles goed met je gaat meid!! Laat nog eens even iets van je horen.... we missen je hier!! Liefs
Goede morgen dames, Nou ja zeg, deze topic is echt erg rustig aan het worden..... jammer. Vind er eerlijk gezegt ook even geen bal meer aan sinds de nieuwe site er is, maar goed, denk dat die mening gedeeld kan worden. Afgelopen maand had ik besloten om niet meer met zwanger worden bezig te zijn.... lekker gevoel, maar rond mijn NOD begint het toch te kriebelen.... en dan die wijze woorden telkens van andere mensen van " niet mee bezig zijn" ..... euh hallo, wie loopt er continu met buikkrampen, warte aanvallen, hoofdpijn enz enz, 2 dagen na de eisprong rond? Wie loopt telkens ziekenhuis in en weer uit voor controlle, inwendige onderzoeken, ovulatie kalenders, thermometers .... en dan maar zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn..... wat als het op een "natuurlijke wijze" niet wil lukken? Hoe wil je er dan niet mee bezig zijn als je telkens naar het ziekenhuis moet...... vraag ik me wel eens af... Mij valt op dat de mensen die dit zeggen of; zelf geen kinderen hebben / of niet willen, mensen die heel makkelijk zwanger zijn geraakt, of mensen die al jaren kinderen hebben en die vergeten zijn hoe hun zich gevoelt hebben..... kan dan door de grond heen zakken van dat commentaar! Sorry, maar die wijze woorden heb ik niet nodig, ben geen hulpeloos wanhopig mens die haar spoor bijster is hoor!!! Voel me dan net zo´n ellendige wanhopige vrouw als ik vertel aan iemand dat zwanger worden niet makkelijk is..... meestal vragen mensen mij vaak van " en, bij jullie nog niets aan de hand?" of " zijn jullie nog steeds niet zwanger"? en als ik dan vertel hoe lastig het is, krijg ik dit soort commentaar...... bah Ik heb me gezworen zoiets nooit aan een vrouw te zeggen!!! Voelt echt als een klap dat geleuter! Hou gewoon je kop en wees een vriend voor me..... luister gewoon even naar me en zwijg! Ik ben gestopt met tellen van de zoveelste ronde.... Ach, voor een mooie baby te maken moet je veel oefenen toch We gaan niet over een nachtje ijs.... stel je voor zeg, opeens zijn we zwanger.... volgens mij moeten bij mij al langzaam de vliezen breken wil ik het geloven Zow, dit waren weer mijn ochtend gedachten bij een kopje koffie Fijne dag dames, Pluk de dag!!
Hey meid, Ik zie dat jij ook al aardig wat mee gemaakt hebt..... snap dan ook maar al te goed dat je nu een beetje ongeduldig wordt met gemengde gevoelens.... Dat doorzichig rekbaar slijm kan vruchtbaar slijm zijn geweest.... hoop dat jullie dan ook daar gebruik van hebben gemaakt. Voor de rest is het helaas afwachten meid, maar ik zal voor je duimen!! Succes en veel sterkte!!
Miss het is ook niets moeilijker dan wachte Helemaal als je continu na je ei kwaaltjes krijgt Ik begrijp precies wat je bedoeld.. Ik heb ook geen zin meer in tellen...voelen.. en ben dus samen met chris een maandje gestopt Buiten dat waren we gisteren bij mijn schoonmoeder... tot de baby verhaal kwam... ze was bijna boos... en zei tegen chris.. dat wil je toch niet meer.. zit e straks in de fut en heb je nog een kind etc etc Hoe kan iemand zo denken en het zo zeggen.. ze bleef erover door gaan Maar niet wetend hoe onze relatie onder druk komt erdoor! Begrijp niet dat sommige mensen ZOOO hard kunnen zijn!!
Poehee, het valt niet mee hier.. Ik ben ondertussen 's morgens verschrikkelijk misselijk, geef over, maar de testen blijven negatief.. Na 10 uur trekt het allemaal weer weg en zit ik alleen nog maar met een opgezette buik.. Schiet mij maar in de kerstboom, ik snap er niks meer van..
@Babs.... tjonge, wat een heftige woorden van je schoonmoeder zeg!! En dat hoef jij je helemaal niet aan te horen meid, ik vind dat je hiervan gerust iets mag zeggen.... Een kindje kies je nooit met je verstand maar met / uit een gevoel..... als je met je verstand voor kinderen kiest....zal men nooit kinderen krijgen.... @Suusefruus.... meid wat vervelend dat overgeven!! Je hebt toch niet die varkens griep uit Mexico hé Nee flauw geintje.... kan me voorstellen dat je er lichtelijk kierewiet van wordt!
Hahah ik kom het dorp zowat niet uit Miss Dior.. Dus ik denk het niet.. Morgen maar weer een poging doen.. Ben nu 2 dagen overtijd..
Ik begrijp best dat het moeilijk voor haar is.. 5jaar zou ze niet meer halen.. maar dan misgun je een ander toch niets?? lekker flauw ben je naar suusefruus hihi
Ach Babs troost je meid, ik heb ook zo´n schoenmoeder ( schoonloeder) Die kwam zondag op visite, en wij hadden een boek op tafel liggen van een meubel zaak waar wij een nieuwe bank willen kopen, liet haar de bank zien die we mooi vonden, en ze vroeg aan me voor welke kleur we gingen.... ik zei " wit" ... zegt ze " wit... mooi hoor, ach jullie blijven toch onder jullie tweetjes, dan kun je voor wit gaan...maar met kinderen zou ik het niet doen, maar als jullie onder jullie tweetjes blijven dan zou ik hem kopen" ..... Ze weet van mijn miskraam in december.... daar heeft ze nooit op gereageerd, nog niet eens de vraag hoe het met me is.... en dan krijg ik dit soort commentaar telkens van haar.... kon haar zo een mep geven ( zal dat nooit doen natuurlijk maar zo voelde het wel ) Ze weet precies hoe verdrietig ik ben geweest, en nog steeds ben als ik herrinnerd wordt aan die miskraam...en dan zo´n stekend antwoordt geven op onze bankstel keuze....hoe hatelijk kun je zijn. Kan ook zijn dat ik nu kinderachtig reageer hierop.... zit me gewoon hoog, en kon dit even niet hebben. Maar goed, ik weet als men ergens mee zit, dan til je ook zwaarder aan de woorden van een ander.
hoi hoi nee heb nog niet getest vandaag en weet ook nog niet of ik dat vandaag ook wel ga doen we hebben zoiezo iets te vieren namelijks ons 1jarig huwelijk ik heb nog geen menstruatie kwaaltjes volgens mij zoals kramp in mijn buik en pijn in mijn rug maar goed heb het ook wel eens meegemaakt dat dat pas komt op het moment dat de mentruatie door zet dus tja voel me wel nog steeds zwanger maar moet de testen nog kopen ik overweeg het om dat vandaag te doen maar dan zal je net zien word ik gewoon ongesteld hahahaha dus we wachten nog effe
flauw? HUH ik? nee ik ben juist heel vindingrijk! Ik was ook overtijd en misselijk.... dacht direct aan dit virus hé.... met spoed weer de eerste hulp gebeld, alweer zo´n mevrouw die me niet begrijpt aan de telefoon... gezegt dat ik OF zwanger ben OF het varkens griepje heb....
Zou natuurlijk wel een heel mooi 1 jarig huwelijks cadeau zijn hé.... een positieve zwangerschapstest... Laat je even niet gek maken meid! Maak er samen met je mannetje een gezellige dag / avond van, en geniet even van jullie momentje...huwelijks filmpje nog eens bekijken, foto album weer tevoorschijn halen, glaasje wijn erbij... vergeet even dat nare gevoel en leef in het moment! Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!! Hoop wel dat jullie vorig jaar beter weer hebben gehad dan vandaag... valt er met de bakken uit hier
troost je.. ik heb ook een creme/witte seude bank En 2 kids.. heerlijk schoon en wit is wit!! is hij vies.. doekje erover met speciaal spul!! Maar ellendig dat mensen niet beter nadenken!! Ik ga op mijn moment haar vertellen hoe ik erover denk!!Maar ook bij haar hoef ik het niet te hebben dus scheeld een hoop!! En dat zij overmatig drank gedronken heeft en flink gepaft heeft...en daardoor gewoon ziek is.. kan ik niets aan doen... Vind nog sneu ook!! Want ze weet dat ze hard achteruit gaat!! Maar wat chris als zei.. ze kan ook beter snel gaan!! want met zown persoon word je doodongelukkig!!! klinkt hard.. maar tis echt een zeur.. ben er 2halve maand niet geweest Heb gisteren me veraardagscado gehad van 7febr haha halverwege jan. hebben we haar voor het laatst gezien
Ik ben toch blij dat ik een hele lieve schoonmoeder heb.. We wonen nu zelfs tijdelijk bij mijn schoonouders, in verband met een brand in ons eigen huis.. Kan eigenlijk niet beter wensen.. Succes ermee!
Heeeey meiden !! Hoestie hier ? Heb nog ff niet alles terug gelezen . Hier gaat alles toppie ! Mag niet klagen....tis nu echt af tellen voor onze vakantie. Heerlijk. Heb al lekker zomertruitjes ingeslagen en nu van de week nog ff een lekker zomerjurkje/strandjurken zien te vinden en I'm good to go !! Owja ik las net wel ff wat over schoonmoeders....Wil wel ff kwijt dat die van mij echt super is ! Kan me geen betere wensen. Ze weet niks van onze kinderwens . Maar dat is puur omdat ik gewoon niet die reacties elke maand wil. En ? en ? Jullie kennen het wel.
ik heb ook een super schoonmoeder ze is er altijd voor me als ik haar nodig heb en dat is wederzijds ook zo ik zie haar ook een beetje als mijn eigen moeder
hallo dames, hoe gaat het hier allemaal???? hier nog steeds raar voelend en wat licht roze/bruin afscheiding..veel moeten plassen... volgens mij hou ik mezelf giga voor de gek.... xxx