SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ja stom he, en heb wel een heel regelmatige cyclus maar dat zegt ook niks. Nu ja, we hopen weer de komende dagen op meer (positieve) duidelijkheid.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Zal voor je duimen!
    Heb je ook helemaal geen ongieklachten gehad? of bloedverlies?

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Nee, mijn normale ongi klachten heb ik niet gehad. Voelde voor het eerst deze maand niets. En ook totaal geen bloedverlies. Voel me prima, op moeheid na maar dat komt niet hierdoor (weet ik toevallig haha :D). En wat gerommel in mijn buik.

4. Rose1982

Dat heb ik deze maand ook, normaal al een week van te voren buikpijn nu nergens last van. Wel vorige week 3 dagen wat licht bruin slijm verlies gehad. Toen dacht ik ja hoor de :evil: gaat eraan komen. maar al 4 dagen niks meer gespot.

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Voor jou dus ook onduidelijkheid. Spannend he? Ik loop continue naar de wc en bij elke kleine steek in mijn buik denk ik daar begint het.. Pff, ben daar zoooooo bang voor :oops:

6. babs81

babs81 Niet meer actief

heb paar paginas hiervoor me hyves gegeven!!! ik kap even paar maaand ook van deze site

7. Rose1982

Heb al tampontest gedaan, hier is ook niks te zien. Vind het nu ook wel spannend worden vooral omdat we deze maand er niet mee bezig waren ook niet echt rond de vruchtbare dagen extra geklust.

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Helaas...de duiveltjes zijn tóch nog gekomen vandaag.. :(
    Op naar de volgende ronde..

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh bah wat vervelend voor je! Gisteren helaas geen tijd gehad.... ik had gehoopt vandaag positief nieuws te krijgen van je meid! maar goed, op naar de volgende ronde ;) Welkom in de cyclus club.

Groetjes

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey meiden

ik ben bang zooooooo bang
    heb vanmorgen een test gedaan en die is gigantisch ligt
    eigenlijk lichter als andere dagen
    wat moet ik hier nu van denken

liefs isa

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Meisje toch! Je bent zwanger! Eindelijk! Luister, je hebt meermaals een positieve test in handen gehad ( ik ben jaloers ;) ) en nu weet je dat je zwanger bent, en nu ga je me nog elke dag testen gekkie :rolleyes: waarom doe je je zelf dit aan? Ga even langs bij je huisarts!

Als je je goed voelt en je hebt geen buikkrampjes en bloeding dan mag je je zelf een gelukkig mens prijzen! Ik kan mij voorstellen dat je erg onzeker bent, maar misschien helpt dit;

Mijn zusje test heel lichtjes positief, dat streepje werd niet duidelijker.....en dat was juli 2008...... nu is ze in week 32 en een mega buik! In maart wordt het jochie geboren en alles gaat heel goed!

Ga lekker douchen, jasje aan, en dan effe aan de frisse lucht! Geniet en ontspan, door je nu druk te maken heeft echt geen zin geloof me!
    Vertrouw op je lichaam en op je zelf!

Liefs

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Miss Dior, heb ook een peptalk nodig. Ik test nu al vanaf NOD ergggg lichtjes. Ook vandaag weer. Er staat wel een streepje maar zooooo licht. Wel even breed en ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik word hier erg onzeker van. Ik durf niet te denken dat ik zwanger ben. Op zijn minst zou ie nu donkerder moeten worden maar dat gebeurt niet :(.

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    het is gewoon moeilijk
    ben net in ziekenhuis geweest om 1 uur kan ik bellen voor uitslag

pffff nu dat wachten dat gaat zwaar zijn

liefs isa

14. babs81

babs81 Niet meer actief

spannend meid!!!!

ik ga voor je duimen!

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dank je wel

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Maak me gek met die positieve testen pppfff :rolleyes: IK WIL OOK! :D

Ik kom nu ook net van de huisarts, na een cyclus van afgelopen maand van 41 dagen haleluja. Ik moet ook maar weer afwachten en hopen in de volgende ronde.

Een test reageerd ook echt alleen als je dat zwangerschaps hormoon in je lichaam hebt! En zeer zeker niet als je niet zwanger blijkt te zijn, d.w.z. dat je zwanger bent meisje ;) Dat HCG hormoon verdubbelt met de dag, dus ga nu niet 3 keer per dag testen maar doe het bijvoorbeeld over 3 daagjes nog eens. Of die streep nu licht is of zeer duidelijk, als je overtijd bent en er staat een streep extra op je test dan betekend dat dat je zwanger bent. Mijn advies, als je het niet vertrouwd, wacht nog even af en ga dan over een dag of 3 naar je huisarts.

Maak je niet druk! Ik zou god dankbaar zijn als ik ook eens een positieve test in handen had, maar goed, ik zou dan ook onzeker zijn.... maar dan mogen jullie mij peptalk geven! ;)

Liefs

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Laat je iets weten als je de uitslag binnen hebt?

Heb vertrouwen!

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    nou ik heb vanmorgen urine bij gynacoloog moeten afgeven, daar krijg ik om 1 uur de uitslag van
    en moest naar huisarts
    bij de huisarts test gedaan en die was negatief
    maar heb haar mijn testen laten zien
    en toen zij ze ook ze zijn voor het blote oog en meteen zichtbaar, dus je hoeft niet extra te kijken
    ze zijn wel licht
    maar ze zij dus ook tja 1 nega test van hier of 4 posi testen ze zegt ik zou ervan uit gaan dat je zwanger bent en 11 febr terug komen en nog eens testen

maarja ik wacht dus ook nog effe op uitslag gynacoloog
    pffffffffff ben ondanks alles toch zenuwachtig

de huisarts zij ook net als jullie streep is streep

liefs isa

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Isa meid wat vervelend voor je nou,het is ook altijd wat he.Ben je blij dat je zwanger bent krijg je dit weer.Die rare testen ook,mijn moeder zei ook al,vroeger ging je gewoon naar de ha als je over tijd was en dan belde je later,gelijk duidelijkheid.Die deden nooit zelf testen.Ik zal voor je duimen..hopelijk heb je straks gewoon goed nieuws en zit je kleintje warm en goed.Knuf

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    he meid vraagje
    klopy het dat jij ook roze vegen hebt gehad terwijl je wist dat je zwanger was

liefs isa

Deel Deze Pagina