Ja stom he, en heb wel een heel regelmatige cyclus maar dat zegt ook niks. Nu ja, we hopen weer de komende dagen op meer (positieve) duidelijkheid.
Nee, mijn normale ongi klachten heb ik niet gehad. Voelde voor het eerst deze maand niets. En ook totaal geen bloedverlies. Voel me prima, op moeheid na maar dat komt niet hierdoor (weet ik toevallig haha ). En wat gerommel in mijn buik.
Dat heb ik deze maand ook, normaal al een week van te voren buikpijn nu nergens last van. Wel vorige week 3 dagen wat licht bruin slijm verlies gehad. Toen dacht ik ja hoor de gaat eraan komen. maar al 4 dagen niks meer gespot.
Voor jou dus ook onduidelijkheid. Spannend he? Ik loop continue naar de wc en bij elke kleine steek in mijn buik denk ik daar begint het.. Pff, ben daar zoooooo bang voor
Heb al tampontest gedaan, hier is ook niks te zien. Vind het nu ook wel spannend worden vooral omdat we deze maand er niet mee bezig waren ook niet echt rond de vruchtbare dagen extra geklust.
Oh bah wat vervelend voor je! Gisteren helaas geen tijd gehad.... ik had gehoopt vandaag positief nieuws te krijgen van je meid! maar goed, op naar de volgende ronde Welkom in de cyclus club. Groetjes
hey meiden ik ben bang zooooooo bang heb vanmorgen een test gedaan en die is gigantisch ligt eigenlijk lichter als andere dagen wat moet ik hier nu van denken liefs isa
Meisje toch! Je bent zwanger! Eindelijk! Luister, je hebt meermaals een positieve test in handen gehad ( ik ben jaloers ) en nu weet je dat je zwanger bent, en nu ga je me nog elke dag testen gekkie waarom doe je je zelf dit aan? Ga even langs bij je huisarts! Als je je goed voelt en je hebt geen buikkrampjes en bloeding dan mag je je zelf een gelukkig mens prijzen! Ik kan mij voorstellen dat je erg onzeker bent, maar misschien helpt dit; Mijn zusje test heel lichtjes positief, dat streepje werd niet duidelijker.....en dat was juli 2008...... nu is ze in week 32 en een mega buik! In maart wordt het jochie geboren en alles gaat heel goed! Ga lekker douchen, jasje aan, en dan effe aan de frisse lucht! Geniet en ontspan, door je nu druk te maken heeft echt geen zin geloof me! Vertrouw op je lichaam en op je zelf! Liefs
Miss Dior, heb ook een peptalk nodig. Ik test nu al vanaf NOD ergggg lichtjes. Ook vandaag weer. Er staat wel een streepje maar zooooo licht. Wel even breed en ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik word hier erg onzeker van. Ik durf niet te denken dat ik zwanger ben. Op zijn minst zou ie nu donkerder moeten worden maar dat gebeurt niet .
het is gewoon moeilijk ben net in ziekenhuis geweest om 1 uur kan ik bellen voor uitslag pffff nu dat wachten dat gaat zwaar zijn liefs isa
Maak me gek met die positieve testen pppfff IK WIL OOK! Ik kom nu ook net van de huisarts, na een cyclus van afgelopen maand van 41 dagen haleluja. Ik moet ook maar weer afwachten en hopen in de volgende ronde. Een test reageerd ook echt alleen als je dat zwangerschaps hormoon in je lichaam hebt! En zeer zeker niet als je niet zwanger blijkt te zijn, d.w.z. dat je zwanger bent meisje Dat HCG hormoon verdubbelt met de dag, dus ga nu niet 3 keer per dag testen maar doe het bijvoorbeeld over 3 daagjes nog eens. Of die streep nu licht is of zeer duidelijk, als je overtijd bent en er staat een streep extra op je test dan betekend dat dat je zwanger bent. Mijn advies, als je het niet vertrouwd, wacht nog even af en ga dan over een dag of 3 naar je huisarts. Maak je niet druk! Ik zou god dankbaar zijn als ik ook eens een positieve test in handen had, maar goed, ik zou dan ook onzeker zijn.... maar dan mogen jullie mij peptalk geven! Liefs
nou ik heb vanmorgen urine bij gynacoloog moeten afgeven, daar krijg ik om 1 uur de uitslag van en moest naar huisarts bij de huisarts test gedaan en die was negatief maar heb haar mijn testen laten zien en toen zij ze ook ze zijn voor het blote oog en meteen zichtbaar, dus je hoeft niet extra te kijken ze zijn wel licht maar ze zij dus ook tja 1 nega test van hier of 4 posi testen ze zegt ik zou ervan uit gaan dat je zwanger bent en 11 febr terug komen en nog eens testen maarja ik wacht dus ook nog effe op uitslag gynacoloog pffffffffff ben ondanks alles toch zenuwachtig de huisarts zij ook net als jullie streep is streep liefs isa
@Isa meid wat vervelend voor je nou,het is ook altijd wat he.Ben je blij dat je zwanger bent krijg je dit weer.Die rare testen ook,mijn moeder zei ook al,vroeger ging je gewoon naar de ha als je over tijd was en dan belde je later,gelijk duidelijkheid.Die deden nooit zelf testen.Ik zal voor je duimen..hopelijk heb je straks gewoon goed nieuws en zit je kleintje warm en goed.Knuf
he meid vraagje klopy het dat jij ook roze vegen hebt gehad terwijl je wist dat je zwanger was liefs isa