SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    heyhey,

leuk onderwerp... schoonmoeders... mn echte is een schat... de aangetrouwde maakte de opmerking dat mn eerste miskraam maar goed was, omdat ik er toen toch ni aan toe was... na twee maanden geen contact vanuit mijn kant, kwam er een onbeholpen excuses uit... ach... ik kan dr ni meer veranderen, dus dan laat ik dr maar en zorg dat ik er zo min mogelijk kom... ;)

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Trouwens isa.... al iets bekend?

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Lieve meiden en Miss Dior (en alle nieuwe girls hier)
    Zoals ik aan Babs liet weten via hyves had ik me een tijdje gedeist gehouden, eerst omdat ik erg aan het balen was en daarna omdat ik hoopte met goed nieuws te kunnen komen. Daarnaast is het zo druk met mijn werk dat ik dit topic door de snelheid van jullie schrijven niet altijd bij kan lezen.
    Zoals ik toen vertelde sloeg de Clomid niet aan. Op dag 28 zag ze 1 eitje die iets groter was maar nog onder de 10 mm. Dus heb weer 10 dagen pillen gehad om mijn menstruatie op te wekken en het opgebouwde baarmoederslijmvlies af te stoten, zodat ik op dag 3 van mijn menstruatie kon beginnen met hormonen injecteren.
    Normaal wanneer ik de laatste pil op heb wordt ik 1 a 2 dagen later ongesteld, maar nu dus niet. Baalde ontzettend want ik had al helemaal in gedachten wanneer ik kon beginnen enz en ondertussen zit ik nu op 14 dagen na de laatste pil. Dit is niet zoals het hoort.
    Maakte me daar wel zorgen over dus vrijdag even gebeld. Die snapte het eigenlijk ook niet omdat die pillen altijd een ontrekkingsbloeding tot gevolg hebben. Dus ze zei dat het heel goed mogelijk was dat ik zwanger ben. Dit antwoord nooit verwacht! Moest afgelopen maandag een test doen en wanneer die negatief was en geen ongi weer bellen.
    Test natuurlijk negatief, maar ik ben even gaan rekenen en mocht ik zwanger zijn dan is het nog te vroeg om te testen en zou dat pas begin volgende week kunnen.
    Ik ga er eigenlijk (zelfbescherming) niet vanuit dat ik zwanger ben, maar hoop wel dat ik gewoon uit mezelf een mooi ei ben gaan produceren.
    Ik moet morgenochtend naar de gyn voor een echo, dus dan hoor ik meer.
    Heb wel vaak een zeurderige gevoel in mijn buik, maar niet het gevoel dat er iets gaat doorbreken. Dus of het zit me gewoon weer eens heel erg tegen, of er is me eindelijk eens een wonder gegunt.! Heb trouwens ook een beetje pijnlijke tepels en dat gevoel ken ik eigenlijk ook nog niet. Hoop gewoon snel duidelijkheid te hebben of gewoon ongi te worden, zodat ik eindelijk kan starten.
    Dikke knuffels allemaal, zie dat het voor Isabel weer spannend is!
    Miss Dior, in mei leggen alle vogels een ei en jij ook een hele mooie!

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Goh Leonizze ,hoop het zo voor je ! Ga echt duimen voor je . Succes . En laat je het ons morgen even weten ?
    Liefs Swirl

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Leonizzie,

Hey meid, ben blij weer iets van je te mogen vernemen!! Fijn om te horen dat alles goed met je gaat....tot natuurlijk die MMM, dat is erg vervelend voor je, en nu al helemaal die onduidelijkheid die je erbij krijgt. Zou natuurlijk wel een lachertje zijn nu om eindelijk dan toch zwanger te zijn hé :D .... we blijven duimen en hopen!! Kan me voorstellen dat je even afstand wilde nemen... maar ja, heb geen hyves, dus maakte me beetje zorgen en was nieuwschierig hoe het met je was.

Ik kan mij voorstellen dat je nu staat te popelen om door te gaan naar de volgende ronde.... of natuurlijk zwanger te zijn....tjee meid, het is niet niks waar je / jullie door heen gaan! Ik wens je heel veel kracht toe, en geef nooit op!!

Ben wel benieuwd wat morgen de gynaecoloog gaat zeggen!

Veel succes morgen en breng ons positief nieuws!

Liefs

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey hey leonizzie wat spannend zeg
    zal voor je duimen morgen
    maar dan zou je dan nu 3 weken zijn als het zo is he
    en bij mij tja lh 2 vette posi nu ;'(
    en 1 hcg met maar minimaal streepje,
    en ik heb beetje bruine afscheiding met afvegen
    dus zal wel weer niks zijn
    normaal word ik het echt op de dag
    en nu niet dus ben echt benieuwd
    maar zal morgen wel ongi worden

liefs isa

7. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik heb net mijn schoonmoe nog even opgebeld... en gezecht dat ik het niet leuk vond
    en wij al ander halve jaar bezig zijn.. en nu in de medische molen zaten etc!!
    ze was stil en zei er even bij

WAAROM.. HET GAAT NIET ....DAN IS HET TOCH KLAAR... WEES BLIJ MET JE KINDEREN!! :confused: :confused: iK ZEI OOKE.. HOEF GEEN OPEN BOEKJE MEER TE GEVEN!!
    Ja wat wil je dan.. dat ik er heel fijn vind?? ja voor jullie het is jullie keuze.. maar weet je laat maar :) :) :) Zoals chris al zei... ze gaat achteruit.. is niets meer.. laat haar AUB snel heen gaan!!!!
    Vind dat wel erg tever gaan... maar zei al.. dat is dus waarom ik zooow pleuris hekel aan haar heb!!! :) :)

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw hhaha ze zei op het laatt ook nog... en als het niet gezond zou zijn?? ik zeg WELKOM... mongooltjes zijn ook welkom... tenzei het een kasplantje word;)
    ohw zegt ze... ik heb vroeger gezegt... ik wil geen kinderen bij veschillende mannen.. schandaal voor mijn zoon.. en vooral ook voor mij..

Nou ja GRRRRRR haha

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    jesus

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    wat denken jullie van mijn testen en klachten
    ik heb pijnlijke borsten
    beetje zuur
    en dan een klein beetje bruin
    maar echt minimaal

wat zouden jullie denken

pfff en puisten

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ik weet het niet isa... sorrie(s) als ik ga trouwen krijg ik die mooie achternaam
    sorrie hihi

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahahha
    vind je dat niet een mooie dan

13. babs81

babs81 Niet meer actief

sorries bedoel ik haha

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahahah

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hi isa, geen idee... kan ook de standaard klachten zijn he, die lijken veel op zwangerschapsklachten. ik zou gewoon ff wachten en zien wat vandaag brengt... kop op!

Kus

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!

@Isa, ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik ga het toch doen.
    Ik was afgelopen week ook 3 dagen overtijd, alle zwangerschaps klachten enz..... normaal heb ik al ruim voor de NOD iets bruinige afscheiding, maar nu bleef die ook weg. Pijnlijke borsten en tepels, normaal nooit, zelfs niet voor mijn menstruatie, heb ik nooit last van mijn borsten.... alles bleef rustig, dus ik dacht dat het ons deze maand eens gegund was.... maar niets hoor, na drie dagen overtijd te zijn kwam die bruine afscheiding, en maandag middag als een bliksem plots mijn ongi, en hoe :rolleyes: Heb er echt last van gehad!

Ik kan me voorstellen dat je nu twijfelt en onzeker bent ( en gunnen doe ik je een zwangerschap zeker!!) Maar hoop nu niet te veel meid, je hebt afgelopen maand al een miskraam gehad. Pak het nu een beetje relaxed en rustig en wacht even nog af..... ik heb bewust niet getest toen ik overtijd was en maar goed ook, ik voelde me veel rustiger en heb steeds gedacht " als het zo is, dan is het zo, als ik nu niet ongi ga worden en zwanger ben, dan ben ik dat volgende week nog steeds..."

Sterkte meid!!!

@Swirl, ik las dat jij al flink geshopt hebt voor je vakantie!! :D Heerlijk hé die voorpret! Geniet er lekker van!Ik heb je lang niet meer gesproken, maar ja, druk druk druk ;) We treffen elkaar ´s ochtends niet meer zo vaak hé.... dan laat ik maar zo berichtje voor je achter.

@LadyJoey, tjonge dat commentaar van je schoonmoeder.... waar halen ze het lef vandaan om zoiets te zeggen tegen iemand....nog niet klaar ervoor...pppff wanneer is men wel klaar voor zoiets? Vraag ik me wel eens af..... Men is er nooit helemaal klaar voor!! Men werkt, is druk met vanalles enz enz.... zwanger worden is altijd een ingrijpende gebeurtenis... men moet opnieuw plannen, leven overhoop gooien enz.... teminste, men zit toch niet maanden op de bank, kinderkamer klaar, te wachten op een baby :rolleyes: Ookal is het gewenst en rekening ermee gehouden, maar zoiets veranderd echt je leven, gepland zwanger of niet....
    Hoe staat het met de verhuizing Lady? Alles in zo verre geregeld?

@Babs, gatver, die wijze woorden van een ma kun je beter niet hebben! Dat mens spoort niet!Maar goed, je zei al dat ze zelf geen grip op haar leven heeft en dat ze het moeilijk heeft.... dus eigenlijk verbaasd mij haar reactie niet.... Hoe wil je nu een goed gesprek hebben en positieve woorden krijgen van iemand die zelf het spoor bijster is? Je zal nooit gelijk krijgen bij zo iemand, en als je mijn advies wilt.... stop met het verantwoorden tegenover haar, je bent haar geen verklaring schuldig!! Als jullie niets zeggen en je bent plots zwanger, dan moet ze omgaan met die situatie.... je zet toch geen baby op de wereld om haar een plezier te doen, jullie doen dat voor jullie zelf!!

En bedenk altijd; als je iemand om een mening vraagt, moet je er niet vanuit gaan dat ieder jouw mening deelt en het er mee eens is.... je moet in je achterhoofd altijd denken dat er ook negatieve woorden uit kunnen komen.... als je daar rekening mee houdt en het soepeltjes oppakt, dan komen die woorden niet zo hard aan. Maar goed, wat ik gisteren al zei.... als je erg intens met iets bezig bent, en er verdriet van wordt dan til je veel zwaarder aan woorden van een ander.... kan dat begrijpen, ik heb dat ook.

Stel; je kijkt in de spiegel en je ziet dat je eruit ziet als een ramp, je haar zit niet en je huid is ook niet zoals jij dat wilt..... je baalt als een stekker.... Als dan iemand komt en je een compliment maakt dat je er leuk uitziet vandaag, dan is dat rottige gevoel opeens een stuk minder.... Als die persoon nu zegt dat je er slecht uit ziet vandaag, dan zijn je zorgen opeens nog een stuk groter.....

snap je beetje wat ik bedoel?

Als jij zelfverzekerd samen met je man kiezen voor een baby, dan laat de rest maar kletsen, die mensen zijn jouw verdriet en tranen niet waard!! Als je weet wat je wilt en daaraan vast houdt, dan kom je er wel!

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @ Colloo en Gimena...

Hoe is het met jullie?

Gimeentje, hoe was het bij de verloskundige voor de echo?? of ben je nog niet geweest? Ben even vergeten wanneer je moest gaan.

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Een goede morgen allen ,

Jeetje Miss Dior weet gewoon ff in haar eentje bijna een hele pagina vol te praten :|. Haha
    Goed bezig hoor !
    Maaruh heb innd heerlijke voorpret...Ga zometeen ook ff lekker naar de action, daar schijnt de zonnebrand van loreal goedkoop te zijn...En die heb ik altijd dus dan maar een stukkie rijden ..ghe ghe.

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    PS: sorry dat ik niet overal meer op reageer. Lees meestal wel tussendoor alles.
    Maar wil er eigenlijk allemaal niet zoveel mee bezig zijn. Vandaar dat ik bijna alleen maar reageer op offtopic berichten. Sorry daarvoor.....komt binnenkort wel weer.

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik hoefde haar mening ook niet..MAAR ZE KEN WEL REKENING HOUDEN MET HAAR UITTINGEN!!En nu ze het weet kan ik mezelf zijn!! =D>

Deel Deze Pagina