Ik vind uhm ook duidelijk genoeg ...Gefeliciteerd !! Gaat goed hier de laatste tijd.... Nou nog de dames die al heeeeel lang op het wachtbankje zitten. Zoals ik .
zozo..gaat ineens snel hier met de zwangere. isa..dit komt me zo bekend voor heel veel sterkte mop!! veel liefs gimena
nou hier is eindelijk duidelijkheid de duveltjes zijn aangekomen heb een jippie gevoel erover want weet nu eindelijk zeker waneer mijn volgende nod is succes dames
@Suus, geweldig meid! Die van KV was al hardstikke positief hoor. Veel donkerder dan mijn eerste test hoor! Enneh, nu inderdaad wat HCG voor de meiden die al bijna vergroeid zijn met dit topic... Lady Joey hebben we al....nu de rest nog....
Hee Isabel, Ik heb nog nooit meegepraat op dit forum maar ik wil zeggend dat ik je foto wel herken. Afgelopen januari was zat ik in mijn 12de week en had ik mijn eerste echo. Daar bleek dat het hartje gestopt was met kloppen. Ze vroegen me of ik het er vanzelf af wilde laten komen. Daar heb ik toen voor gekozen. Een week na de echo had ik 's nachts hevige krampen, lichte weeën, ze leken golven van pijn. Uiteindelijk ben ik op de wc belandt en daar kwam alles eruit, inclusief net zo'n zakje als waarvan jij een foto hebt. Bij mij was hij net zo groot als een condoom en gevuld met vruchtwater. Ik heb het opgevangen en samen met mijn vriend opengemaakt. Binnenin zat het kindje (om het zomaar te zeggen). Toen het vruchtwater eruit was bleef er net zo'n zakje over als waarvan jij de foto hebt. Mijn vriend en ik hebben het samen begraven. Ik weet niet of het helpt voor je maar misschien heb je nu een antwoord? Sterkte met alles! Liefs Yvonne
Meiden we zijn vandaag bij een poesje van 5 weken wezen kijken... zooooooooo lief. Over 3 weken mogen we haar ophalen.... Ik kan niet wachten! Nou nog een naam! Hebben jullie nog suggesties????? Hoe gaat het verder met jullie dames? Met mij wel goed. Ben erg relaxed wat betreft het zwanger worden, maar jah ik ben ook nog niet zo lang bezig als de meeste dames hier. Nou meiden rustig aan. Liefs
Hey hey, Nou, druk weekendje achter de rug, maar wilde toch nog even komen kijken hier. Ik voel me nog niet echt zwanger, dus ik denk dat m'n ongi elk moment kan komen, echt heel raar. Om zo na 2,5 jaar ineens misschien wel "goed" zwanger te zijn, lijkt bijna te mooi voor woorden. Hoe is het met de rest van de ladies? Kus
Hey collo! Ook zwanger! Ik had er volgens mij nog niet op gereageerd dus bij deze: Super gefeliciteerd meis!!! Wanneer ben je uitgerekend, heb je daar al duidelijkheid over? Bij mij komen er allerlei verschillende data uit, dus ik heb de kortste zwangerschap nu maar opstaan haha, anders wist ik het ook niet meer! Kus
hey meiden allemal nog maals gefeliciteerd en ja nu nog de vast geklemde hier waaronder ik hahah dank je babygirl en ja was heel hefig om dit mee te maken ik ben ook echt van slag ik voel mij geestelijk niet meer goed en ga nu dan ook echt helemaal niks meer doen wanneer het komt komt het
Goedeavond dames ! Alles goed hier ? Krijg bijna geen meldingen meer binnen....Tis trouwens ook erg rustig . Nou ik ga nu naar het werk.....Nog één nachtdienstje en ik heb weer 6 dagen vrij . Heerlijk !!!!!!!! Fijne avond !
Lady Joey, Als ik het goed heb berekend dan ben ik 26 december uitgerekend, dus ik vraag me af of het een kerstkindje gaat worden... Zelf heb ik pas eind mei mijn eerste afspraak met de verloskundige, dus dan heb ik pas zekerheid. Mag jij eigenlijk al eerder een echo ivm je geschiedenis?
Ja, ik mag al met de 6 weken. Vandaag moet ik even urine wegbrengen ivm eventuele blaasontsteking en even bloedprikken. As donderdag krijg ik de uitslag hoe het nu gaat met mn schildklier. Met de 6 weken krijg ik dan ook een echo, dus die probeer ik op 22 mei te zetten, en ik ga proberen om voor 28 mei een afspraak te maken, dan ben ik 7,5/8 weken volgens mij... Wel lastig, moet onderwijl overstappen van internist, gynacoloog en verloskundige ivm verhuizing, maar goed, niet zo'n ramp dat er niet mee te leven valt
Hey hallo allen, @ lady joey : Wel fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Denk dat je je die eerste 12 weken altijd heel onzeker voelt....tot dat iemand ff zegt dat het allemaal goed is. Mocht ik ooit zwangerraken dan krijg ik ivm mijn verleden ook meteen een echo. Waar zijn onze oude vertrouwde mede forum vrienden ??? Babs , Miss Dior ???? De rest zie ik soms nog wel ff snel iets plaatsen ..... Saai hier hoor
Mocht ik zwanger zijn wordt ik met spoed door verwezen naar de gyn, want ik heb factor 5 Leiden en dan heb je groter risico op trombose. Wat ook weer miskramen kan veroorzaken. Dus dan moet ik preventief bloedverdunners gebruiken per injectie. Maar dan krijg ik waarschijnlijk ook meer controles dan anders en dat vind ik dan wel weer fijn! Liefs