SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

hier ben ik hoor!! reageer nog weinig
    want wij hebben deze maand over geslagen heerlijk hoor!!!
    even geen gezeik!!

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik heb ook maandje overgeslagen ...maar ben er nog steeds !!

Ik kan me er best goed vanaf zetten....toch hier aanwezig zijn maar niet aan mijn eigen zwangerraken denken :) .
    Denk nu alleen maar aan mijn vakantie ...woehoeeeeee.

3. babs81

babs81 Niet meer actief

heerlijk ng heel even..

ik heb niet zoveel zin meer in deze site
    kijk af en toewel
    maar........

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ík merk dat het mij soms verdiret doet maar ook vreugde
    ik heb nu op het moment heel erg veel verdrietig
    ik laat het zwanger worden dan ook maar even voor zoals het is
    ik heb nu op het moment heel erg veel rust nodig het gaat lichamelijk en geestelijk er niet goed aan, ik moet echt even rust hebben, zodat ik alles kan verwerken
    iedereen ziet aan mij dat het niet goed gaat en heb het ook nog eens verplicht druk deze week, morgen is mijn dochter jarig ze word 6 en ze viert voor de klasgenoten woensdag der verjaardag dus dat zijn al 2 dagen mensen over de vloer en zaterdag heb ik een verrassingsfeest voor ron georganiseerd want die is maandag jarig hij word 30 jaar, ik heb mij voorgenomen om volgende week te gaan praten met de thuiszorg en te stoppen daar, en nog alleen mijn andere werk aan houd, dat zijn nog 30 uur per week, nu heb ik er 45 per week, en dan nog alles wat ik erbij doe,
    ik heb afgelopen week gewoon echt mogen meemaken hoe het is om een vrucht van 8 weken te verliezen ze was er 2 april er al uit, maar de vruchtzak nu, en het heeft mijn hoofd door de war gemaakt, ik heb zoveel last ervan heb morgen ook afspraak met de ha en wil daar gaan praten over wat ik heb meegemaakt hij weet dat ik daarvoor kom

liefs isa

5. gimena

gimena Niet meer actief

heeey heeey lieve sgate!!
    hoesty hier??
    veel liefs...gimena

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    gaat wel zoals je kunt lezen
    en met jou

7. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    vandaag of morgen moest ( moet ) ik het worden. ( 2 dagen een pos ov test gehad.) sinds gisteren wat krampen in mijn buik. ik vrees het ergste maar wie herkent dit en was toch zwanger? zou het nog kunnen? ik ga morgen of overmorgen testen als ik het niet ben.

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @ gillian spannend hoop voor je dat ze niet komen
    hier ook erg spannend moet het morgen ook worden
    maar nog geen tekens dat ze er aan komen hier

hoop dat we allemaal snel een posi test in handen hebben

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @gillian2009,
    Er is een topic bij " de eerste symptomen" onderdeel " zwanger"... daar is een topic speciaal gericht op de eerste symptomen, dit is een zeer drukke topic, als je daar eens goed op alle berichten van de zwangere dames let, kun eruit opmaken dat ongeveer 70% van die dames gewoon ongi klachten hebben terwijl ze zwanger zijn. Is afwachten meid. Veel succes!!

Dus LadyJoey, je bruikkrampjes zijn verklaarbaar, en blijkbaar nog niet echt iets om je druk over te maken. Voordat ik mijn miskraam kreeg, en zwanger was, heb ik de eerste 4 weken van die zwangerschap ook gewoon buikkrampen gehad.... een miskraam of aankomende miskraam voelt echt anders.

@Swirl,
    Ik lees hier gewoon mee hoor ;) helemaal weg ben ik niet hahaha, kom nog dagelijks even een kijkje nemen in deze topic. Anders pbtje, als je me erg mist ;) :D

Fijne dag dames!!

Liefs

10. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hallo, nou een paar dingen. nog niks te zien. moest het vandaag of gister worden en heb krampen dus. ik een test gedaan van cb met indicator maar zat op de wc klaar en al en kon niet meer plassen! er kwam een flinke scheut uit op de test maar deze gaf neg aan. zou het toch te weinig zijn? je moet 5 sec plassen.
    ook nog nooit de tampontest gedaan maar een tampon ingedaan en na 10 min eruit gehaald. is dat te kort 10 min? hij was helemaal wit nog met wat wittig slijm erop. wie ow wie geeft antwoord? begin nu gek te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de anderen al getest die vanaag zou den testen??

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik had net al een berichtje hier voor je achter gelaten meid.... misschien heb je er overheen gelezen....

Die witte slijmerige afscheiding kunnen 2 dingen betekenen....

1, je menstruatie zit er vermoedelijk aan te komen ( cyclus langer deze maand )

2, mogelijkheid zit erin dat je misschien toch zwanger bent.... maar weer zal je moeten afwachten! Stop even met tubben over wel of niet zwanger zijn.... vertrouw op je lichaam! Om nu voordurend naar toilet te hollen met tampon´s is niet bepaald gezond voor je geest! Dat de cb test negatief gaf kan ook verschillende oorzaken hebben.... als je niet precies op dat test staafje mikt maar er ook urine overheen loopt over dat plastik gedeelte dan is misschien die test mislukt en zal je een nieuwe moeten doen.... het beste is rustig plassen, dus geen flinke grote straal over dat staafje... houdt die test dan iets schuin naar beneden als je plast, precies 5 sec. Mijn ervaring met cb is dat ze wel eens een vals positief resultaat geven...dun penne streepje.... en ze zijn minder gevoelig dan b.v. de kruidvat testen, 2 voor 5 euro..... het kan zijn dat je met cb pas later positief test. Ben je over 2 a 3 dagen nog niet ongi dan probeer je gewoon nog eens een test.

Even een kleine boodschap aan je,

Menstruatie klachten lijken heel veel op zwangerschaps klachten!! Dus maak je even niet druk meid. Ik weet dat het heel makkelijk gezegt is... maar de rede dat ik mij niet meer druk maak is dat ik al ruim een jaar met deze klachten iedere maand zit... en zie, ben nog niet zwanger..... ik neem die klachten niet meer serieus en heb het los gelaten. Als je iedere maand zo zit dan wordt je vanzelf wel wat relaxer daar in. Een cyclus is zelden bij vrouwen precies optijd iedere maand... dus daar kun je niet echt op vertrouwen... Ik snap dat je graag zwanger wilt zijn, maar wij zijn geen helderziende, dus je zal toch nog even moeten afwachten ;)

succes!

Liefs

12. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    ok thanx. jah het is moeilijk steeds iedere maand. ik ga idd proberen een paar dagen te wachten..........:)

13. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    IK moet nog wachten tot zaterdag. Ik ben er deze maand niet zo veel mee bezgi geweest (in mijn hoofd dan) dan anders. Toch nu de dagen gaan tellen word ik weer onrustig en dwaal ik het forum weer af :)
    Ik heb weer allerlei rare kwaaltjes, krampjes enzo, maar dat is bijna elke maand. Het voelt ook altijd weer anders, zodat je er niets uit op kan/durft te maken.
    Toch maar weer wachten he.... zucht.

14. Carly123

Carly123 Lid

5 mei 2009
    13
    0
    0
    ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD en wil het zooooo graag weten net als iedereen hier dit soort dagen zijn echt killing voor je bloeddruk hahaahaha al dat wachten ik test zondag op moederdag wat zou het mooi zij als ik dan weet dat er een 2e kindje gaat komen hahah hoop het zo! testen jullie wel eens eerder? ik zou het bijna doen moet mezelf echt inhouden :oops:

15. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo
    wij zitten 5 dagen voor nod , ook ik ben heel nieuwschierig
    we hebben 8april een mk gehad en willen graag weer verder ,
    ik heb nu veel last van me borsten maar of dit met een aankomende menstruatie temaken heeft of zwangerschap ik weet het niet , en ik weet ook niet of je snel weer na een mk zwanger word het is voor ons gewoon even afwachten wat mijn cyclus nu is en wat mijn lichaam doet mijn vorge cyclys voor de mk zat ik op 32 ik hou deze nu ook maar even aan

Liefs'Maria

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Het is inderdaad rustig met de ouwe clan...
    Maar zover ik begreep, liet Isa het eventjes rusten omdat ze het zelf ook zwaar had. Babs had er allemaal niet zoveel zin in. Gim en Collo zijn in de wolken, dior en swirl zijn nog regelematig te vinden hiero... En hoe heette ze ook alweer... die liet t ook allemaal ff z'n beloop gaan geloof ik...

Kus

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames ik weet het even niet meer.... Ik zit nou op cyclusdag 18 en gisteren had ik 2 dunne sliertjes bruin slijm en vandaag verlies ik ook bij het afvegen wat bloed (helderrood).... Wat kan dit nou zijn??? Iemand ervaring ermee??

Liefs

18. babs81

babs81 Niet meer actief

innesteling???

@lady.. ja ik heb er echt even geen zin in..tis dat ik nog mail krijg.. anders....
    Denk ook dat ik de afspraak (voor de onderzoeken op 15 mei ) afzeg.. begin het baby krijgen een beetje van me af te zetten!!heb tot de dag van vandaag nog niet gevreeen (chris heeft spit in zijn rug) en blij toe... gaan samen overwegen of anti conceptie of condoom!! ben heel ontspannen.. relaxt
    ben vandaag weer wezen shoppen.... naar de supermarkt gegaan
    het doet me goed geestelijke rust!!!HEERLIJK!!
    En morgen weten we of ons bod geaccepteerd word door ex-bewoners.. en word het 3maand verbouwen en klussen
    (kijken of het klussen zo beter gaat dan klussen voor een baby haha)

Nou meiden!!
    ddoegggieee

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey meiden ook ik ben er nog wel alleen heb het zwanger worden op laag pitje gezet in de zin van we zien wel wat het word

en ik lees hier evengoed gewoon mee hoor hahaha

een dikke kus van mij

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey babs,

Wij gaan ook verhuizen en waarschijnlijk verbouwen haha. Wordt nog grappig met een bolle buik! Gelukkig zijn er een hoop mensen die willen helpen... Maarre, good 4 U! Denk aan jezelf, jij bent belangrijk, en de rest komt wel!

Kus

Deel Deze Pagina