heeeey. haha..in de wolke ben ik zeker! ma ik werk heel veel dus niet zoveel tijd om op deze site te zitten! HOE IS HET MET ME MOPPIE BABS????? heel veel liefs esmee (btw is me echte naam)
voor jou niet goed met een bolle buik... voor mij wel met een bolle buik (zit alleen niets in!!!behalve darme en hooop ellende hahah) esmee... met mij prima!!!! heerlijk genieten!!!
Kom hier oko nog dagelijks even updaten hoor, ondanks dat ik idd wel in de wolken ben. Maar wil ook niet de hele tijd in een zwanger worden topic, zwanger zitten wezen en mensen hun ogen uitsteken... Heb nog geen topic gevonden waar het even gezellig is als het hier altijd was... Ladyjoey, ben jij naar de januarimamma's (topic) gegaan? De decembermamma's is een beetje druk, kan het nauwelijks volgens.
Allereerste voor de meiden die zwanger zijn, super gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Isa wat erg voor je. Krijg je hier ook onderzoek naar? Want het is de 2e miskraam in hele korte tijd toch? Babs begrijp ik dat je het huis hebt gekocht? gefeliciteerd en veel klusplezier. Als ik jou was zou ik die afspraak 15 mei wel door laten gaan. Want het kan namelijk ook weer rust en duidelijkheid brengen. Ik snap je gevoel heel goed hoor, doordat ik zelf al een tijdje in de mmm meeloop en ook ik heb momenten dat ik het gewoon wil opgeven en wel zien, maar ja de wens is weer te sterk en het frustreerd me nog meer, wanneer ik dan uiteindelijk wel weer door zou willen en je weer heel lang moet wachten op afspraken en uitslagen. Ik weet wel dat je er uiteindelijk vanzelf rustiger in gaat worden en minder gespannen erom, juist daarom zijn die afspraken goed, omdat ik weet dat er wat gebeurd en het uiteindelijk een keer goed gaat komen.... Dus meisje hoofd omhoog! Hier gisteren uiteindelijk ongesteld geworden. Ik mag morgen beginnen met mijn eerste spuit. Dus ik hoop dat mei me niet alleen een mooi ei gaat opleveren, maar ook een bevruchting! Straks even lekker naar de acupunctuur. Word ik wel ontspannen van en mijn hormonen wat rustiger! Fijne dag allemaal
moppie 1279 al tekenen van ongi? ik nog niet..............nog een paar dagen en dan een testje wagen. eerder niet ik wacht nog even.............
heei ik moet over 4 dagen ongi worden maar heb vanmorgen een beetje bloed verloren en erge buikkrampen gehad dit heb ik bij mijn 1e nooit gehad? ik ben best bang dat het deze maand niet raak is! hebben meer vrouwen dit en waren jullie toch zwanger? mijn borsten doen wel pijn en ben ook heel duizelig ??????help
Gisteren dus licht bloedverlies gehad. Alleen bij het afvegen... Even googlen en het kan dus een ovulatiebloeding zijn geweest. Een innestelingsbloeding lijkt me te vroeg. Betekent wel dat ik een eisprong heb waarschijnlijk... gelukkig maar.... En nu maar afwachten.... Liefs
Hey Collo, Januari inderdaad. Daar gaat het nog redelijk op tempo, maar we zitten nu ook pas tegen half januari aan te hikken he... Dus er komt nog een hoop bij. Ik lees hier voornamelijk bij, laat af en toe weten dat ik er ben, maar werk ook veel overdag dus weinig kans om hier te komen kleppen. Maar zoals miss dior al zei, we hoeven het niet alleen over zwangerschappen te hebben he De verbouwing van babs is ook iets waar we benieuwd naar mogen zijn toch Dus babs................... al begonnen? Of wanneer is de grote dag? Hebben jullie nu een eensgezinswoning gekocht of wat? Wel een hoop vragen ineens... sorry! Kus!
owwwwwwwwwwww ik neem time out. *&%^^&#&$#$% de menstruatie is weer doorgebroken. ineens een hele plons terwijl ik het niet had verwacht. was 2dgn over tijd. weer een maand keihard aan de gang maar weer...............balen...echt..........
hoi, ik kom ook even mee kletsen, ik ben 3 dagen overtijd, maar vanmorgen, had ik ineens licht roze bloed aan het w.c. papiertje zitten, maar daarna eigenlijk niet meer, kan het dus nog niet echt menstruatie noemen, ik heb gigantische blauwe aders op mijn tepels en ontzettend veel hoofdpijn, vanmorgen had ik wel een beetje nod buikpijn, maar nu niet meer, mijn borsten doen ontzettend zeer, maar alleen aan de buiten kant en bij mijn tepels, maar heb al vaak gelezen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, dus ik wacht nog even een paar daagjes mijn nod af, als het weg blijft doe ik vrijdag een test. groetjes
@gillian2009 balen meid dat je toch nog ongi bent geworden hier nog niks test was nega probeer vrijdag weer als er nog niets is wacht nog ff af ik ben nog nooit overtijd geweest maar ik verwacht niks heb een beetje last van mij(.)(.) verder niks eigelijk
Goede morgen dames ! Hoe gaat het hier ? @ Gillian: Vervelend voor je meid ...Niet opgeven! Komt allemaal goed .
we hebben nog niets meiden!! Gisteren heeft de verkopende makelaar groot eind bod gedaan! (denk dikke bluf) Want dat betekend dat je 10.000 nieuwe keuken badkamer.. schuifpuien ramen kozijnen stukkadoren etc moet betalen dat kan NOOIT tevrede met alle kan je absoluut niet zijn het is een jaren 70 woning. en nooit iets aan gedaan! Vind erg jammer, want was gewoon een GEWELDIGE mooie woning!! En grof uitgerekend dat als chris alles zelf zou doen je echt wel paar keer meer dan die 10.000 kwijt bent!! + maanden werk
Wat zijn die paar dagen voor je NOD toch vervelend !!! Ik moet nog een paar dagen wachten met testen, maar ik kom net op mijn werk (huisartsenpraktijk) en die zwangerschapstesten "roepen" me gewoon vanuit de kast. Ik kan het bijna niet laten! Deze maand 2 super positieve ovu-testen gehad en natuurlijk geklust, sinds mijn eisprong ben ik de buikpijn en de afscheiding niet meer kwijt geraakt. Helpen jullie me af te leiden van die testen???
gevaalrijk die testen he??hahaha doe maar niet.. straks krijg je gezeik als de hele kast leeg is haha
Hey babs81, Gelukkig weet mijn baas dat we voor kindjes bezig zijn, dus als er wat testen missen weet hij waar ze zijn