SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja erg he! Waarom vinden ze geen testen uit die je gewoon METEEN kunt doen na het klussen,, geen spanningen die maand,, ik kan mijn gedachten er gewoon niet van af zetten,, is dat eigenlijk wel normaal ?!?!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja erg he! Waarom vinden ze geen testen uit die je gewoon METEEN kunt doen na het klussen,, geen spanningen die maand,, ik kan mijn gedachten er gewoon niet van af zetten,, is dat eigenlijk wel normaal ?!?!

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ja zou niet best zijn als die testen zouden bestaan.. op internet heb je al de ultra care
    toch is het begin zo gevaarlijk omdat er zoveel mis kan gaan

Natuurlijk is dat normaal..mijn relatie stond op het laatst omdat we zooo graag wouden.. en gewoon zo hoog geestelijk gegaan.. dat ik even uit de running was..het zijn je eigen gedachtes... kijk wel uit dat je niet tever erin gaat.. want zie mij... 17de ronde gaat bij mij ook in;)
    Deze maand gewoon expres niet geklust!!

4. babs81

babs81 Niet meer actief

en test aub niet met de babyboom testen!!!!!
    doe net voor de grap een testje (4dagen voor me ei het laatst geklust)0 dus kan helemaal niets betekenen.. maar mijn ovutesten begonnen aardig donkerder te worden..
    en de zw-test van babyboom geeft licht 2de streep aan!! (schijt dingen dus)

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik test met de testen van mijn werk, ga er toch van uit dat bij de huisarts goede testen worden gebruikt. Misschien komt het ook omdat het allemaal nog nieuws is, het word onze eerste en we zitten nu in ronde 3. Hopelijk gaat het na verloop van tijd wat beter met al die gedachten, en ik zou er inderdaad niet aan moeten denken om eerst blij te zijn met een posi test en dat het dan alsnog mis gaat. Maar je moet er helaas altijd rekening mee houden :( hoop voor jullie dat er snel een betrouwbare test met 2 streepjes mag zijn!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey babs,

Dat is balen zeg... komen jullie er niet uit met het huis? Of is dit bluffen en kan het over een week anders zijn? Wij zitten hier met eenzelfde issue hoor... DIe vent vraagt 244 voor een vervallen toko. Wij hebben momenteen 180 geboden... hihi... Makelaar was niet blij met ons bod, maar toen ik de argumenten opnoemde, kon hij niet meer dan dit beamen... haha! Voor ons is het dus ook nog afwachten... Irritant, altijd maar dat wachten... bleehhh!

Kus

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben vorig jaar ons huisje gekocht en was ook nog echt een gedoe met dat bieden. Uiteindelijk toch allemaal goed gekomen en nu wonnen we er alweer een half jaar en sinds 1 week is alles af :D heerlijk om in de tuin te zitten en te genieten van alles wat nu echt van ons zelf is!

8. babs81

babs81 Niet meer actief

deze woning kan ik goeie staat ook verkocht weer worden voor 250.000
    maar ..zal de link even geven!! is wel geliefde woning hoor... in de torentje met lichtkoepel zit een draaitrap in (er moet zelfs een nieuwe trap in)
    even zoeken hoor http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-54 ... s/?imgnr=0 kijk maar eens wat een bouwval..

@nikske wij zijn er een beetje mee gestopt!!! met klussen en hopen duimen bidden etc..

9. babs81

babs81 Niet meer actief

als je berekening maakt..en je vervangt de dingen die gedan moeten worden... ben je echt donders veel geld kwijt.. en bij het verkopen van 250.000 hou je er gewoon niets aan over!
    het is dat chris alles zelf kan! en aan alle matrialen kan komen.. zijn maat een schilder is en andere stukadoor is.. en die gratis het willen doen zo uitdaging (krijgen wel geld ervoor)
    maar wij komen gewoon uit op veel geld aan verbouwen..

10. babs81

babs81 Niet meer actief

daar verlang ik ook erg na!!
    ik had ooit een huis 'met de vader van mijn kinderen maar werd zwanger en met baby eruit gezet en sinds dien woon ik op een bovenwoning,, nu bijna 10jaar
    en heb echt groene vingers,, heerlijk je eigen tuin!!!
    Maar we hebben 1900 woniingen op internet gezien.. maar dit was helaas de enige die we ooi vinden :( en jaren 30 woning is gewoon te klein voor ons.. ik heb 2 jongens hij 2 meiden.. en dan nog een x een baby??

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ babs.

Dat is inderdaad een groot gezin en daar zul je de ruimte voor moeten hebben. Lijkt me erg lastig als je allebei iets mooi vind en het dan niet meezit. Heel veel succes! Wie weet mogen jouw vingers binnenkort ook weer de potgrond in ;)

12. babs81

babs81 Niet meer actief

ja heerlijk groot haha
    ja ik hoop het ook.. wij wachten even af nog!!!
    Wij denken dat het bluffen was...
    maar ik ga me echt douchen en me huissie doen1!!

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Voor ons zou dit een prikkie zijn, haha... bij ons in het dorp zijn de huizen gewoon veel duurder. Maar wel mooi, als je er van kan maken wat je ervan wil maken! Ook erg leuk dat torentje! Ik hoop voor jullie dat hij bluft en dat hij over een paar dagen belt met goed nieuws!

Kus

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ babs : succes ermee ! Waarschijnlijk bluffen ze gewoon....zijn ze erg goed in.
    @niske: Probeer je in te houden...al is het moeilijk. Tis gewoon zonde van die testen als je iedere maand zo zit. Heb je verder verschijnselen ?

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Swirl,

Sinds de eisprong is de buikpijn gebleven, erg veel afscheiding en zo nu en dan vlagen van misselijkheid. Verder denk ik dat mijn lichaam me misschien wel voor de gek houd. Ik weet het niet. Probeer tot mijn NOD te wachten met testen, maar of dat lukt.........

Wanneer testen jullie meestal? Voor of na je NOD?

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Je lichaam kan je indd voor de gek houden...Vandaar dat ik tegenwoordig niet meer test. Tenzij ik natuurlijk een aantal dagen overtijd ben. Maar dat is haast nooit het geval.

Loop nu ook bij de gyn sinds kort . Omdat ik alweer richting ronde 18 ga :(. Dus hoop dat ik binnenkort ook een positieve test in handen mag hebben.

Houdt ons in iedergeval op de hoogte. Ben natuurlijk erg nieuwgierig. Tis inmiddels een erg vruchtbare forum geworden. Dus wie weet hebben de zwangere dames je wel aangestoken ;). Ik ga in iedergeval voor je duimen. (Dat schijnt te werken ;) behalve voor mezelf dan).

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankjewel! Dat is super lief Swirl, en zeker houd ik jullie op de hoogte.
    Ben 6 jaar aan de pil geweest, dus ik geef mijn lichaam voorlopig wel de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie ondanks dat ik meteen een cyclus had van 30 dagen. Maar als je zoooo graag iets wil voel je nou eenmaal alles en elk pijntje.

Ik duim ook voor jou dat je in ronde 17 of 18 eindelijk een posi test mag hebben

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Klopt ....bij ieder krampje of steekje denk je ....is het raak ?
    Maar goed ik zit alweer bijna in ronde 18 , dus dan neem je die klachten niet meer serieus .

Maar ik ben nog steeds hartstikke positief hoor :). Weet dat het ooit een keer gaat lukken. Ik zeg altijd....Alles gebeurd met een reden. Misschien is het gewoon nog niet mijn tijd om moeder te worden. Ga volgende week naar Thailand en in september naar Ibiza.
    Misschien is het wel de bedoeling dat ik daar eerst allemaal van geniet. ;)
    We wachten het allemaal maar af . En ondertussen lekker genieten !!

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Aaaah :( ik kan er niet meer tegen,, wil testen!!! Hou me tegen :p

20. babs81

babs81 Niet meer actief

en al getest??

Nou mijn vriendin wachtte mij gezellig op vanuit mijn werk!!
    Kijk zegt ze :( is ze weer zwanger :confused: :| pffff leuk voor haar hoor.. zit beetje met een dubben gevoel
    Zegt ze.. ohw wou weten of jij ook zwanger was :( Pff natuurlijk niet.. als het maanden niet lukt waarom nu wel? fijn slapen gaan :)

Deel Deze Pagina