SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik had nm net roze veeg

2. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
  3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Lieve meid, doe echt geen 3 testen op 1 dag maar elke dag 1tje met ochtendurine. En dat is nu al zeker 5 dagen en nog steeds geen duidelijkheid. Gewoon licht, mega licht. En de uitblijvende menstruatie. Ik wou dat ik blij kon zijn of me om niets druk maakte. Ik wilde ook al die tijd een positieve test maar nu heb ik er een is het zoooo lichht en na een week bijna nog steeds niet duidelijker. Ik word er echt beroerd van :'(.

Ik weet hoe jij je voelt, zo voel ik me ook al langer maar hopelijk is het voor jou ook snel raak en heb ik snel duidelijkheid.

En Isabel, wat erg meid. Ik hoop op goed nieuws voor je.

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    helaas heb geen goed nieuws

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Jeetje meid, heel veel sterkte. Heb je de uitslag door gebeld gekregen?

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
  7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik heb het gelezen. Bloedverlies. Wat erg en eng en dan nog moeten afwachten. Ik hoop dat het niks betekend :(

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik vrees het

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @mama suus...bedankt meis,je kan mijn verhaal lezen onder miskraam.ga zo naar de dokter.de pijn is gelukkig zo goed als over.Maar vrees het ergste

10. babs81

babs81 Niet meer actief

jij ook al meis?? :cry:

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

3 keer daags testen was een klein stom geintje ;) Ik zeg wel eens vaker iets geks om het niet zo formeel te houden... is niet bedoeld om je belachelijk te maken ;) Mijn excuses en is ook niet aardig van me als ik je daar mee kwets!

Ja dat wachten is ook verschrikkelijk! Ik snap dan ook dat je nu onzeker wordt als je telkens zo lichtjes test. Trakteer je zelf lekker op iets leuks,of samen met je man er eventjes tussen uit, weekendje weg ofzo.... even aan iets anders denken, maar toch voor de zekerheid naar een huisarts gaan als het je zo benauwd en onzeker maakt! Doe het gewoon even voor je zelf.

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oh geen probleem meid, ik dacht dat je me verkeerd begrepen had dus had niet door dat het een geintje was hihi.

Zaterdag en zondag zijn we er tussen uit geweest (niet nachtje slapen) maar helaas, het maakt me echt benauwd en onzeker. Ik wil het liefst nu naar de winkel rennen en duizend tests halen en die allemaal doen. Maar ja, het blijft onduidelijk dus dat schiet niet op. Ik hoop dat ik vandaag door kom, deze hele week eigenlijk.

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik hoop zo dat het bloedverlies niet door zet
    mss van de ene kant wel
    dan heb ik echt duideijkheid
    als het niet doorzet wat dan?

isa

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Heb je buikkrampjes of vloei je een beetje? Zolang dat niet gebeurt is er niet echt veel aan de hand om je zorgen te maken.

Arme Isabel zit ook in de rats nu... echt erg vervelend zeg! Ik herken dat en het is gewoon erg verdrietig als je zo blij bent en daarna krijg je zo´n domper! @ Isabel... heel veel sterkte meid!

@ Hope, probeer je zelf een beetje af te leiden nu, niet te veel lezen wat met andere mensen gebeurt, maar focus je een beetje op je zelf en je gezin. Ga lekker naar buiten of ga iets anders doen, beetje opruimen en schoon maken ( helpt mij het best!) zet even je verstand op nul.

Bedenk, hoe druk je je ook maakt... je kan niets aan de situatie veranderen! Als je je zo druk blijft maken dan wordt die situatie nog erger dan ze al is voor je. Als je probeert te ontspannen dan valt het allemaal nog mee en zo blijf je een helder hoofd houden.

15. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb zo ook nog een belangrijk gesprek waar ik al zenuwachtig voor ben waardoor ik extra gespannen ben. Ik ga zo maar even van internet af en andere dingen doen en vooral NIET naar de winkel en dan zien we wel waar het schip strandt. Je hebt gelijk, dank je wel.

Oh en ik vloei niet, helemaal niets.

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dat zijn mooie woorden

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Het ziekenhuis zou toch nog contact met je opnemen vanmiddag zei je? vraag het direct aan ze, desnoods ga je nog even langs! Denk aan je zelf, en laat je niet misleiden door goede bedoelingen! Wij denken aan je meid!

Heel veel sterkte!

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik moest bellen om 1 uur
    maar heb eerder gebeld
    hun hadden posi maarja ik bloei al een beetje

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Kom pak die foon en bel even terug en leg dit aan hun uit, die weten meer van een vrouwelijk lichaam dan wij of een huisarts..... het is hun vak! En je bent zeer zeker niet lastig als je even belt met je vragen.... het is je eigen lichaam en je eigen leven ( en dat van je gezin) het is je goed recht om nu vervelend te zijn!

Je hebt het over jullie toekomst en niet over wat je moet gaan koken straks ;) bel even en leg je angsten uit, ze kunnen je vast helpen....

Vloei je echt heel erg of is het maar een beetje?

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    beetje

Deel Deze Pagina