SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik wel maar dat moet je aanvinken in de bericht.. Ga heel hard voor jou duimen swirl... Ik hoop inderdaad ook dat het niet nodig zou zijn!!

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik heb geloof ik alles aangevinkt wat er maar aangevinkt kan worden bij mijn gebruikersinstellingen...maar krijg nog steeds geen meldingen binnen....

3. babs81

babs81 Niet meer actief

even melden.. de site is wel overzichtelijker geworden.... maar meer niet..

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tis gelukt !!!
    Krijg nu wel een melding van nieuw geplaatst bericht .
    Verder is de site indd wel overzichtelijker....Alleen nog steeds niet zo leuk als voorheen. Ik mis alle 'oude' bekenden.
    Was best gezellig altijd. :(

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja inderdaad, maar zijn ook een boel zwanger, dus zitten op andere gedeelte
    Waar wij ook 'ooit" op komen:p

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nog 4 dagen tot ik ga testen! woehoeee!!!
    Ik ga gewoon lekker eigenwijs 1 a 2 dagen eerder testen omdat het dan vaderdag is!!!
    Deze maand voel ik juist helemaal niks raars op ongibuikpijn vanaf mijn ei na dan...zou dat niks voelen ook goed teken kunnen zijn? Wat denken jullie?
    x

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Spannend Anna....
    En dat niks voelen kan zeker ook iets betekenen...Dat hoor je wel vaker namelijk. ;) .
    Succes ermee ! En hou ons uiteraard op de hoogte .

8. babs81

babs81 Niet meer actief

ik weet het mniet.. iedere maand is het grote spanning.. zal het wel of zou het weer niet:S:(:D

Ik hoop voor jou het beste. en mooi vaderdag kado;)

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja zou toch fantastisch zijn! Ik negeer het feit amar even dat het ook een mega vaderdagteleurstelling kan worden..;)
    Tja je leest natuurlijk alleen maar over klachtjes dus probeer je van alles te ontdekken.. maar zag dat er dus ook een heel topic was over zwanger zijn en juist niets voelen! Geeft dan toch weer een beetje hoop!
    Nu moet ik me alleen steeds inhouden om tests te kopen... want ik weet van mezelf als ze eenmaal in huis liggen dat ik de verleiding niet kan weerstaan om er een te doen! En dat is natuurlijk niet zo slim!
    Dus ik ga ze zaterdag pas kopen!
    Hoe voelen jullie je verder?
    x

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik raad je indd ook niet aan om testen in huis te halen....Zonde van het geld iedere maand.

Hier gaat alles toppie ! zaterdag weer beginnen met ovulatietesten. En 30 juni weer naar de gyn. Zit namelijk al in ronde 20 . Dus die spanning iedere maand ...die heb ik al niet meer . Wij hebben hoogst waarschijnlijk hulp erbij nodig.
    Maar ook dat is natuurlijk hartstikke spannend iedere keer.

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tjee ronde 20 alweer... vind dat zo afschuwelijk als ik dat hoor! Waarom moet het toch zo moeilijk gaan terwijl je het zo graag wilt! En dan hoor ik gisteren op het nieuws dat er ouders zijn opgepakt die waarschijnlijk hun baby hebben vermoord...nou echt dan kan ik wel janken! Zeker als je sommige verhalen hier hoort dat het allemaal zo moeilijk gaat...En dan krijgen DAT SOORT DEBIELEN wel een babytje, maar dat vermoorden ze dan maar even! AAARGGHH!!!

Moest er even uit sorry!

Ik hoop voor je dat je snel meer geluk hebt als je er wat hulp bij krijgt meid!
    x

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja , ik snap wat je bedoelt...ik kan daar ook zo kwaad om worden. Maar je doet er helaas niks aan.

Met ons komt verder alles goed ! Dat weet ik gewoon...Vroeg of laat zullen wij trotse ouders zijn.
    Lekker positief blijven toch ? ;)

13. babs81

babs81 Niet meer actief

precies swirl;) Altijd positief blijven

Ondanks het wachten wel erg lang duurd he:S
    Ik heb momenteel helemaal geen behoefte meer door de medicijnen:Sdus word zowiezo niets meer haha
    Heb wel duidelijk gelezen dat ik met mijn medicijnen WEL zwanger mag worden .. dus gerustelling:D;)

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ach ja zo heb ik een vriendin
    vorige maand zwanger vol aan de drugs wilt niet eens een baby
    en zegt gewoon kei hard tegen mij
    "ik laat hem weghalen" week later weg vruchtje
    pfff das de 3de x
    zoiemand verdiend het niet

zo iemand als swirl en babs die al 20 maanden vechten die verdienen dat

maarja dat mag weer niet gezegt worden he

liefs isa

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Helemaal mee eens isa !!
    Maar goed ! Nogmaals , je doet er niks aan ....Als we daar allemaal bij stil moeten staan...nou dan doe mij ook maar antidepressieva's ;) .

16. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik ben sinds gister super moe. Aan het einde van de dag, rond een uur of 4/5. Maar ik moet nog ff 8 dagen geduld hebben!

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Spannend Ingrid !
    Wanneer ga je testen ? Of wacht je gewoon rustig af ?

Ik ben ook super moe ..........haha maar dat komt omdat ik zaterdag een festivalletje heb gehad ...Was weer een toppertje !
    Moet er nog steeds van bijkomen ;) .

18. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Wanneer ik ga testen kan ik nog niet zeggen, want ik verander zoooo vaak van gedachten om eerder te testen:p
    Het liefst iedere dag tot mijn NOD hahaha.. Maar dat is zonde van al die testen. Ik ga miss deze week nog een ovutest proberen, wie weet wat die zegt:p (daar heb ik meer van dan de zwtesten).

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    spannend hoor meiden. Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal niks in het begin en alle maanden ervoor voelde ik me zwanger terwijl ik dat niet was. Je lichaam kan je keer op keer weer voor de gek houden.

20. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja, t is allemaal wat. Ik heb mn NOD maar bijgesteld naar 44 dagen, haha, je moet wat he. Ik voel ook niet echt iets, ook helemaal geen ongi-gevoel ofzo....soms wat lichte onverklaarbare steekjes overal en nergens. Borsten ook geen centje pijn, normaal vanaf 1,5 week tot NOD. T is me een raadsel allemaal.
    xxxx

Deel Deze Pagina