Meennnnn, dit is spannend man! Hou t bijna niet meer uit. Wil liefst gewoon nu weten of t bingo is of niet...moet ik nu leven als een zwangeren of als een toekomstige ongi-vrouw...pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik zie dat je in de ontpilfase zit. Dat kan echt ook heel lang duren hoor. Maar ja, de ene persoon is de andere niet. Ik was bijna 3 maanden niet ongesteld door die verdomde ontpilfase.
Ik zit al op cd 67, kan me bijna niet eens meer herinneren hoe het is om ongesteld te zijn!!! hahaha Maar goed we blijven maar geduldig wachten. Liefs
Hoi dames , Hoestie hier ? Ben er niet zo vaak meer op....sorry daarvoor. Maar geloof dat ik niet de enigste ben.
Nee erg hé?? Ben weer druk aan het werk, en... morgen op vakantie naar kreta.. Hoe staat het bij jou (jullie?)
Hi dames, update van mij.... net weer nega getest met kv 2 voor 5. Zondag vrscheen er na afleestijde 2e streep. Ben echt beetje verdrietig. Nog nooit over tijd geweest, nu 8 dagen, hoge temp, niets. Wat vinden jullie, dokter vragen voor bloedtest? xxxx
pfff tja hier gaat alles redelijk. 10 aug een kijkoperatie gepland staan. één samenlevingstest gehad waar geen zaadcellen te vinden waren...volgende maand nog een keer terugkomen. etc etc .... En ondertussen raakt iedereen om me heen zwanger . Wordt weer tante !!! Vind ik natuurlijk wel super leuk ...maar het kwam wel ff hard aan ofzo.....beetje een dubbel gevoel . Snap je ? Gisteren een smsje gehad van een goede vriendin....ook zwanger ! Soms denk ik dat ik er langzaam een beetje doorheen zit. Of ik heb gewoon ff een dippie...ik weet het niet . Maaruh vakantie !!! Lekker naar Kreta dus....heerlijk !!! Nou alvast heeeel veeel plezier , en geniet er maar lekker van .
even afwachten, ik testte positief na 30 minuten ruim 9jaar geleden en nooit meer daarna getest.. en was echt zwanger!!!!
hey hey allemaal we zijn afgelopen week naar fertiliteits arts geweest procent levendig wisten we al nu blijkt dat ik een te hoge bmi heb 41 ipv 34 moet ik dus eerst afvallen anders helpen ze ons niet aan de waardes te zien en als ik over 3 maanden ben afgevallen dan krijgen we ivf in veldhoven nu moeten we dus afwachten ik hoop dat het lukt ron is inmiddels gestopt met roken en drinken ik ook met dat ene glaasje drank in de week haha ver is geconstateerd dat ik verklevingen aan darmen heb en chrone, de artsen zeggen dat zwangerschap er misschien dus echt niet meer in zit als ik toch zwanger word dan word ik heel goed gecontroleerd en moet ik vroegtijdig bevallen er zijn dan vele complicaties mogelijk WAT EEN ELLENDE liefs isa
ja inderdaad ik ben nu ook zo ver dat ik echt even niks meer doe ik moet dit laten bezinken we zullen geen voorbehoud gebruiken nog niet in ider geval ze zijn mij nu dan ook echt bij elkaar aan het rapen ik loop bij 1ste lijns psygiater helaas ik snap het gewoon niet meer waar ik snap je wat ik bedoel heb ik niet al genoeg meegemaakt isa
Hoi Isa, Ik weet precies wat je bedoelt...en ik denk dat heel veel vrouwen zich daarin wel herkennen... Ik denk ook weleens dat ik de enigste ben met zoveel pech. Maar als je dan een beetje realistisch bent, dan weet je dat er vrouwen zijn die het veel erger hebben. Ik zie erg op tegen mijn operatie.. maar wil het toch doen.Het stelt natuurlijk niet zo heel veel voor, maar toch. Succes verder .....en doe rustig aan ! Laat niet je hele leven om één ding draaien ! Dat probeer ik nu ook . Liefs swirl
dat moet ook wel anders beland je helemaal in de soep men zegt wel eens dan ben je er nog niet klaar voor dat vind ik niet kloppen het heeft met zoveel factoren te maken en meid je moet doen wat je hartje zegt geen enkele operatie is fijn maar als het helpt doe het dan als je wilt voeg mij maar toe op msn
Dames, dit topic heeft al zoveel berichtjes, dat jullie aangetoond hebben een echte club te zijn! Heel gezellig! Omdat jullie topic daarom beter past in het clubs-gedeelte, schuif ik jullie topic door naar de Zwanger Worden Clubs. Heel veel kletsplezier aldaar ! Groetjes, Josien