ik zit zo even met me gedachten bij jou Misschien een rare vraag, maar heb je gisteren gemeenschap gehad? Want weet dat daardoor kan je adertjes springen, en door eventueel sperma.... kan het VEEL meer lijken! Misschien een domme vraag maar ben er ook mee bezig!
Oh help ik lijk moeder Theresa wel vandaag Doe wat je gevoel zegt! Luister naar je lichaam! Ga lekker op de bank rusten en probeer te ontspannen. Een beetje vloeien in een prille zwangerschap betekend nog lang niet het einde van de wereld! Ik denk dat dit veel vrouwen herkennen en toch gewoon gezond zwanger zijn.... kan ook gewoon een gesprongen adertje zijn hé... je baarmoeder wordt nu beter doorbloed en gaat groeien, hierdoor kan een adertje springen en dan kan er een beetje bloed verlies komen.
ja hihihihihihi ja moeders zl ik mijn banner toch maar weer veranderen dan en ja heb toch een smile op mijn gezicht nu
met tranen in me ogen! geweldig! ja hoppa banner aanpassen! @missdior, ja prima... blijf wel bij me besluit....even paar maand rust! en eigenlijk wil ik ook niet hierop kijken! maar doe het zonder gedachtes nu....
Jah hoor missie voldaan! Zo, je lacht weer gelukkig! pppff hoef je mij nog niet zo m´n oogjes uit te prikken met die banner van je Ik ga gewoon ook zo eentje plaatsen, gewoon voor de leuk 8) wordt alleen vreemd als ik pas eind jaar zwanger zou raken de banner aangeeft dat ik al bijna bevallen moet hé. @Babs, ik wens je veel sterkte! Probeer even die rust te vinden die je zo hard nodig hebt. Ik wil met je wedden dat je dan zo een mooi testje in handen krijgt! Zo ik ga boodschapjes doen en poetsen. Tot later Liefs
zal wel iet lukken met een condoom om vind ook wel "even" prima!lekker afvallen... en weer jurkjes kopen.. en mooie laarzen! wed zekers dat ik weer de winkel in ga! en weer mij mezelf voel... heb vorige maand een paranormaal iemand gesproken.. en die zei ook... je zal door deze spanneing niet zwanger worden ik zie ook dat je even met jezelf bezig moet gaan, en dan zie ik je voor de zomer zwanger zijn dus zou me gevoel nu goed zijn! om even te stoppen! poetse en succes met boodskappies doen! ik ga zo lekker aan het werk! even me koppie zetten op de dementerende.......en leuk geklets over dingen die niet , en ze weer met een dikke knuffel in bed leggen!
We hebben een ware mental coach in ons midden hahah. goed hoor! Isabella wat een spanning allemaal op de maandagochtend. Jemig! Maar ik denk dat de verklaaring gevonden is en ligt bij gisteravond... Doe het rustig aan Vandaag kan ik weer beginnen met Clomid en de 12e mag ik komen voor de eerste meting, kan ik weer kijken of mijn eitjes mooi groeien!
Goede middag meisje! Ik ben helaas weer weg nu, heb ook verplichtingen hoor Moet niet zo zijn dat dadelijk hier iemand denkt dat ik werkelijk mental aan het worden ben en de hele dag zit te computeren hahaha We berichten elkaar straks wel! groetjes
hihihi ja heb ook in je foto`s rond gesnuffelt hihihi leuke foto` het gaat al beter bloeden is ook gestopt liefs isa