Maar Babs hoelang wil jij dan gebruik gaan maken van die condooms? Kan je niet gewoon die condoom niet gebruiken en er "gewoon niet meebezig zijn"? Haha, dat is zo lekker onmogelijk, is altijd zo'n leuk advies van mensen die in de 1e ronde zwanger worden. Enne hoezo oud! ik ben vorige maand gewoon 30 geworden. Eigenlijk vond ik het wel meevallen, vond van 28 naar 29 erger op de een of andere manier. Het is zo gek om te zeggen; Ik ben 30, want ik voel me eerder 23. Ik vind mezelf zo niet volwassen!
hihi inderdaag onmogelijjk!!!!!! dus gewoon lekker een codoom!!!! je zal zien dat ik zo in 1x zwanger word vond de leeftijd van 25 naar 26 zoooo klote! en ik voel me soms gewoon op me gemakt op me werk ... dus zegt genoeg hoe oud ik me voel
@hope1982 Misschien geeft het je hoop als ik zeg dat ik bij mijn jongste zoon ook pas na een week na mijn nod posi teste en zoooo vreselijk licht die streep dat we er met zijn vieren naar hebben moeten kijken zo licht en ik was wel degelijk zwanger!
hoi hoi nou dames bij mij heeft de bloeding dus toch doorgezet al word er door verschillende mensen gezegt dat het mss een buitenbaarmoederse kan zijn geweest aangezien ik nu helemaal geen pijn meer heb voel mij ook ineens kip lekker lichamelijk dan he, mijn temp is gezakt, ook overdag want dan was ie rond de 38, ik ben vanacht wel voor de zekerheid naar huisartsten post gebeld, omdat ik zo ontzettend veel bloed en slijm verloor, en hun zeiden dat mss ook dat dat het is geweest ik heb moeten langskomen, het enige wat ze hebben geconstateerd op dit moment is een fistel en kieste aan de baarmoeder, deze kan dus het een en ander hebben veroorzaakt, ik ga hoe dan ook deze maand onder het mes, er gaat een snee van 10 cm in de vagina gemaakt worden om de hele gang open te snijden en dan dat daar weg gehaald te krijgen, in de hoop dat ik dan wel normaal zwanger kan worden liefs isabel
hmmm lichamelijk wel maar ja geestelijk he je verheugd je erop en dan dit was toch 10 dagen erover heen he dan heb je hoop
Duh lekker wakker jah, ik zie het nu pas! Sorry, ik lees dat je bloeding toch door heeft gezet! Tjee meid wat ontzettend vervelend voor je! Je had je er zo op verheugd, verdorie zeg! Wel goed dat je nog even bij arts bent langs gegaan.
Jaaah goed hé! Niet zwanger zoals je ziet, maar voor de rest gaat alles lekker zijn gangetje! Ik wilde je vragen; heb jij al eens met ovulatie testen gewerkt?
Had het net al gelezen, nadat ik je vroeg of de bloeding erger was geworden sorry! Oh men, ik vind het echt vervelend voor je!
Hm, tja ik was er ook aan het denken om er eens gebruik van te maken. Ik had gehoopt om dan iets meer controlle te krijgen over mijn cyclus en eisprong. Blijkt dat ik deze maand helemaal geen ei heb gehad, vind het gewoon erg vervelend... en dan ook maar braaf afwachten tot dag 41, grandioos overtijd en dan als bonus een mentruatie pppfff
Isa, wat ik mij nu afvraag... hoe heb je nu je cyclus berekend? Vorige week hebben wij nog zo zitten lachen dat je al 33 dagen overtijd was...... van hoeveel dagen ben je nu dan uitgegaan? Ik heb ook zo´n gekke cyclus en vind het dan ook erg lastig om de juiste cyclus te berekenen.... je wilt mijn agenda niet zien als er iemand in zou kijken die zou denken dat ik een hele week eisprong heb!
Ik ben nu bij mijn nieuwe ronde uitgegaan van de vorige cyclus en die van nu afgelopen maand.... dus ik heb december en januari gemengd December was 36 dagen, en januari 41 dagen..... dus ik was vorige week vast in de veronderstelling dat het misschien gelukt was toen ik al op dag 39 zat.... maar helaas. Heb nu een cyclus aangehouden van ongeveer 37 dagen.