zoals je kunt zien normaal heb ik tussen de 26 en 33 dagen ook al bij vorige die van 35 was een vmk, tja dus ik ga altijd uit van 30 dagen nu waren het er 40 en ik heb 4 lichte posi testen in handen gehad maarja nu blijkt dit weer
Jep die staat al opgeslagen in mijn pc. heb voor de zekerheid meerdere cyclussen berekend, van 36, 38, en 40 dagen netjes opgeschreven in agenda.... betekend dus de hele week eisprong... mijn man rolde al met zijn ogen toen ik hem dit onder de neus duwde.
Isabella wat een vervelend nieuws meisje, echt heel naar. Vind dat je behoorlijk positief klinkt na zo'n nacht. Wanneer word je geopereerd? Miss dior, ik denk dat jij Lisa(getal weet ik niet) bedoelde. Zij is volgens mij nog steeds over tijd. Zal haar zo eens gaan opspeuren. Hier begin ik een beetje keelpijn te krijgen, dus net maar sinaasappels uitgeperst. Het ook flink warm gehad vannacht, maar dat kan ook van de Clomid komen.
hey meid ja ikhad mij er gisteren al een beetje bij neergelegt ik heb ook niet echt een keus en stel je voor hij was blijven zitten dat was veeeeeel erger dan geweest wat was er dan gebeurd
Miss dior hahah, ik zie het al voor me! Die mannen denk vast dat we af en toe niet goed wijs zijn. Zeg hem maar dat hij gewoon om de dag moet klussen en die week kan je hem altijd een keer extra verleiden., Vind hij vast niet erg toch?
Ik heb vorige week de hele week keelpijn en oorpijn gehad. Jah met Isa... grove blunder, zal niet meer gebeuren Ik ga nu even naar ziekenhuis, bloedprikken en urine test, ben benieuwd. @Isa, veel sterkte meid! Meiden fijne dag nog! liefs
Heb hem nog niet horen klagen Hij was erg teleurgesteld toen de ongi doorzette vorig week, ik denk dat hij meer hoop gevestigd had als ik.
Babs ben je eigenlijk toch best verstandig voor je leeftijd... Hihi. Die van mij snapt ergens wel dat ik er niet niet meebezig kan zijn met al die zhbezoekjes. Stiekum is hij er ook heel erg meebezig. Neurootje
hahahhha leuk toch beter een man die zich er wel mee bemoeid als iemand die er helemaal niet naar omkijkt
Ja dat is ook zo Isa, ben ook er blij met hem! Miss Dior laat je even weten hoe het is gegaan vandaag?
In zo verre is alles goed gegaan. Moet even afwachten, komende week even terug naar de huisarts ( dat is zo´n lief mens hé!) Ik mag mij echt gelukkig prijzen met zo´n huisarts, ze is een vrouw en heeft zelf ook onlangs haar 2de kindje gekregen, dus dan lig je toch naar mijn gevoel iets meer op 1 lijn. Uitslagen van mijn bloed krijg ik ook komende week pas. Ben benieuwd hoe het met Hope is.... die zat er gisteren ook niet zo lekker in d´r vel....
Hier nog een dagje wachten. Hoewel ik toch nog niet onmiddellijk ga testen, want denk dat het hier negatief gaat zijn. Heb sinds deze avond verschrikkelijk ongi-pijn. Dus denk dat de gaan doorzetten. Hoewel ik tamelijk misselijk ben en moe, en dit heb ik meestal niet. Ofwel zit het natuurlijk allemaal in mijn hoofd. Zullen nog maar even afwachten. Gelukkig dat ik geen test in huis heb...
Miss Dior, wat lief dat je aan me denkt. Helaas nog hetzelfde verhaal. Digitale CB NIET zwanger, gewone dipstick test licht positief, nog steeds niet ongesteld. En zie onder mijn banner mijn cyclus van de afgelopen maanden. Die is toch echt heel regelmatig. Voelde me vandaag beetje beter, drukke dag gehad. Maar een paar uur geleden begon het weer. Voel me weer helemaal depri. Denk nu, als ik zwanger ben weet k het niet. Als ik niet zwanger ben duurt de kans op een nieuwe ronde alleen maar langer en langer. Vandaag continue vochtverlies. Dacht dat ik ongesteld werd maar heb het niet zo erg gehad als toen 1 dag na NOD. Maar het is gewoon echt doorzichtig vocht. Sorry voor dit vies praatje.