SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

jeetje nog steeds geen duidelijkheid.
    Ik had vanmorgen getest en deze was stukken duidelijker dan gister, ga morgen vroeg nog een keer de clear blue digtal doen.
    Trouwens ik heb ook al 2dagen flink last van doorzichtig vocht ( net of er wat uitloopt)
    Ben je al bij de HA geweest?

2. babs81

babs81 Niet meer actief

yoehoeee! lekker 3 dagen vrij

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!

Oh wat was het rustig hier gisteren! Ik dacht net van " zo lekker even alles na lezen" .... hmm ben snel klaar dus :rolleyes:

Waren jullie druk aan klus? ;)

4. babs81

babs81 Niet meer actief

* iedereen zwijgt*

***ZUCHT***

goeie morgen....

5. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    goede morgen

hoe is het hier
    rose proficiat

ik heb erg veel last van bloedverlies en veel proppen en erg veel kramp
    het lijkt mij zo heftig als ik de vrucht ga zien

liefs isa

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hey meid,

Dat is normaal die proppen en bloed, heb ik ook gehad :( komt weer goed hoor. Ik heb gelukkig het vruchtje niet gezien, en achteraf ben ik er ook blij om!

Ik heb gehoord dat het mogelijk is om na een miskraam sneller en makkelijker weer zwanger te worden....

Sterkte!

7. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb geen keus ik mag mijn droom ongeveer 3 maanden aan de kant zetten ik word deze maand geopereerd, dan mag ik 6 weken geen sex, ze gaan een snee van 10 cm in mijn vagina zetten

alles gaat vandaag mis, nu al ,mijn ex zit te shitten
    op mijn hyves en per sms , over de kinderen

isabel

8. babs81

babs81 Niet meer actief

de ex van mijn man ook! domme TRUT :x :x
    ze is getrouwd.. hebben woning van 750.000 euro
    zei werkt niet.. loopt de hele dag te shoppen
    gaan 4x per jaar op vakantie... 6wekenn spanje 2weken amerika of afrika
    2weken wintersport
    en gaan 1 heel soms 2x nog een lang weekend met gezin weg in hotels!

en die domme trut wil nu 500 alimentatie meer hebben!

ze kan dit doen ook... zijn ene dochter is net 18... dus eindelijk niets meer mee...ib geschat op 98 euro... gelukkig vrijblijvende bijdrage... dus en nu wil ze meer geld weer hebben!

wij kunnen niet zomaar op vakantie.... :x nu stuurde ze gisteren WEER een sms.. chris... je hebt een brief in de brievenbus!

hij betaalde eerder... ondanks co-ouderschap.. en ene dochter staat hier ingeschreven.. en hij kreeg nooit geen kinderbijslag
    nee hij betaalde nog alimentatie voor 2 kinderen,... en betaald voor bijde kinderen alle dingen school etc...

daar heb ik sinds vorig jaar streep door gezet! omdat onrechtvaardig is.. zei gaan gewoon een x extra op vakantie!

GRRRRRR tijd om kalmeringspilletje te nemen

9. babs81

babs81 Niet meer actief

elke sms wat ze stuurd die hoogmoedige TRUT... stuur ik terug,... en dochter beschermt moeders...

dus ook gisteren gereageerd! want zei denkt dat ik post achterhou! maar natuurlijk lees hij het! nu gaat ze post doorsturen naar zijn werk! HOE GESTOORD!

begin die trut zo zat te worden! met hun grote vrijstaande boerderij!

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Alimentatie wordt toch berekend op je belastbare inkomen? Ze kan veel willen, dan moet ze de zaak maar eerst herroepen en zijn loon indexeren.... dan pas kan ze praten over meer geld...

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Meid laat je niet gek maken.... juist daarom zit hij je lastig te vallen, om je gek te maken!

Denk aan je zelf nu, laat hem maar lekker in zijn eigen sop koken. Zet die telefoon op stil en blijf even weg uit je hyves ( des noods blokkeer je hem)

12. babs81

babs81 Niet meer actief

de wet?

Iemnd met normaal inkomen.... en wij gewoon normaal betaal je zols ons 128 euro per maand per kind

iemand met modaal inkomen.. hebben meer dingen nodig.... je betaald ipv 128 ... 2x 128

zoals hun een boven modaal inkomen hebben en wij normaal mag je dus 3x128 per kind gaan betalen! omdat die kinderen meer nodig hebben!

dus haar berekening is niet gek! als je haar maandelijkse kosten op papier ziet....
    per was van kinderen 1€ droger blablabla

komt ze per maand uit op 600 euro per kind aan lasten :confused: :confused: :confused:

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik weet er niet het fijne van maar was ze getrouwd met je man? Zo niet dan heeft ze nergens recht op, behalve de kinderen, daar moet je over betalen ja.

Een alimentatie wordt toch berekend op inkomen van je man en jou samen.... moet je die 600 euro ook maar kunnen betalen zeg... als je inkomen ( dat wat jullie overhouden na het afdragen van vaste lasten) maar b.v. 800 euro is, hoe wil ze dan 600 euro krijgen? Als ik jou was zou ik er verder mee gaan....

Oef we gaan nu wel off topic ;)

14. babs81

babs81 Niet meer actief

nee die kinderen zijn verwend.. en stiefpapa en mama geld hebben.. en inkomen van meer dan 1ton per jaar is.. mogen wij erop inspelen

rechten zegt... u moet goedkoper wonen.. auto weg doen.. etc.. zo word je geholpen.. om het geld weg te brengen!

hebben allang uit zitten zoeken! wij hebben idd 2 auto's.. en huurhuis van 470euro!
    2inkomens! maar ik ben niet getrouwd.. en ik geen urencontract hebt.. word ik ook niet meegeteld.. tenzei ik langer dan 3jaar samenwoon
    en tegen die tijd.. is zijn andere dochter OOK 18

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    naar mijn weten wordt op het moment dat jullie zelf een kindje krijgen de alimentatie weer aangepast hoor. Dat mens is niet goed wijs!

Maak je niet druk, en ga ook niet zomaar betalen zeg! Als zij meer wil dan dwingt ze het maar af via een rechter en dan laat je maar alles herberekenen. Punt 1. dan kan ze eindeloos wachten op d´r geld want zo snel is dat niet geregeld.... Punt 2, dan is het jullie kans om nog eens alles te herzien. ( die rechtzaak is voor haar rekening hé, jullie hoeven hem niet op te starten)

Als zij een leven als god in frankrijk wil, dan hoeft dat niet ten koste van jullie te gaan, lijkt mij ook erg sterk dat dat zomaar mag.

Trek je harnas aan en vecht er tegen! Je laat je toch niet klein krijgen door een vrouw die zweeft tussen hemel en aarde ;)

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    pohhhh wat een ellende zeg

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    off topic,

met 18 vervalt die alimentatie toch?

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    weet ik niet, het licht er ook aan of de dochter eigen inkomen enz heeft

19. babs81

babs81 Niet meer actief

juist dat doet ze zekers!ik ben geen slecht persoon.. maar als zei echt het slecht had.. een laag inkomen etc.. had ik IEDERE maand zo een anonieme envelop in de bus gedaan!maar dit is niet het geval!1

zelfs zijn oudste dochter eist geld van papa.. (en hij is zoooo goeie vader.. maar wel in liefde en niet in geld) Nu kot ze niet meer.. ze wilt 150 euro ieder maand! IS ZE WEL HELEMAAL GEK!

ze werkt... ahum werk? ze kijkt iedere maand op rekening en tikken de euro's binnen! ze doet iets met geurtjes.. ze hoeft er niets voor te doen!
    mevrouw eist wel 2x vakantie buiten de ouders nog om! :confused: nu gaat docterlief binnen paar weken weer met vriendinnen 2weken turkye :confused: :confused:

en papa heeft gisteren mij bekend.... dat ipv geld geven.. hij haar ziekenfonds betaald!
    IS HIJ GVD WEL HELEMAAL BEDONDERD :x :x en wij de dubbeltjes omdraaien?
    heb hem weer even van de wolken gehaald! afgelopen! nou gelukkig meteen rekening over gezet!

wij komen zelf redelijk normaal rond!

oh dochter lief... gaat ook na die vakantie nog met vriendjelief 2 weken terug naar turkye :confused:

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Zover ik weet is Babs haar man niet verantwoordelijk voor het inkomen of levensstandaard van zijn volwassen dochter..... ze moet haar studie afmaken en werk zoeken en haar eigen centjes verdienen.

Kijk dat je de dochter financiëel wilt helpen tijdens haar studie periode kan ik begrijpen en vind ik ook erg netjes. Maar hij is niet verantwoordelijk voor haar inkomen.

Trouwens Isa, waneer wordt je geopereerd?

Deel Deze Pagina