ik ga een film kijken! en dan naar bedje toe... eerste dag met kalmeringstabletten HEERLIJK zo relaxt xx slaap lekker tot morgen!xx
Het is af en toe toch een steunpunt. Lachen en janken liggen heel dicht bij elkaar toch?? . Op deze site kun je tenminste als vrouw zijnde je verhaal kwijt (vrouwedingen)
Ik ga nu ook naar bed, mijn man is vanavond erg vervelend,(Wel lief vervelend hoor) Heerlijk een boekje lezen. Heb hoofdpijn en ben moe. Kijk je wel uit met je kalmeringstabletten. Gewoon bezorgdheid hoor!
Goede morgen dames, Hoe gaat het vandaag met de cyclus club? Ben er weer het vroegste bij zie ik.... man lief was al om 6 uur weg vandaag, even ontbijtje aan de pc. Buikkrampen zijn weg en de afscheiding ook, joepie ben mij zelf weer! @Isa, hoe is het met je? @Leonizzie, ben je weer beter? @gait, heb je al getest? @babs, tegen overspannenheid helpt klussen ook prima
klussen?dat staat niet iin zijn woordenboek HELAAs en buiten dat bleef ie snurken(KLOOTZAK)GRR dus heb weer eens fijn tot 3uur wakker bij mijn zoon geslapen1!
Moet vandaag op 2de gesprek komen bij een heel leuk bedrijf waar ik onlangs gesolliciteerd had. Spannend! Hopen dat ik hier meer geluk heb dan waar ik gewerkt heb.
isbel vertel je verhaal meid! Ik luister! reageer even later wil even bakkie doen bij vriendin! dikke kus voor allemaal
tja mijn aanstaande exman blijkt het huis uit te moeten en op straat te komen te staan binnen 2 dagen moet hij eruit zijn hij wil de kids dus dan ook niet zien wat ik wel kan begrijpen maar pfff het is zo moeilijk want we zijn nog niet gescheiden officieel dus er gaat ook een hoop op mij nu afkomen liefs isa
Goedemorgen dames! He voor de verandering ben ik eens als laatste uit bed. Vaak hou ik missDior al gezelschap ergens tussen 5.30 en 7.00 uur haha. Ben een beetje bij gekomen, koorts is wat gezakt,maar voel me nog niet helemaal toppie! Babs van Clomid kan ik soms wel warmteaanvallen (lees opvliegers, maar zo weiger ik het te noemen) krijgen, maar dit is gewoon echt een griepje, heb ook een heel naar hoestje. Miss Dior toch jammer van de test maar wel lekker dat je je vandaag weer je zelf voelt. Gait voor jou weer een dagje dichterbij, spannend...! Isabella wat wil je vertellen lieverd? Volgens mij wilde je gisteravond al iets neer schrijven hier?
Sorry Isa schreef dat tegelijk met jou denk ik. Maar wat een naar verhaal zeg! Heeft hij dan schulden waar jij dan nu ook voor moet opdraaien?
ja idd, omdat we nog getrouwd zijn heeft hij het recht ommij er ook voor te laten opdraaien kreeg net foon dat het geld wat ie moet betalen om in het huis te blijven betaald word door de ouders, maar hun willen dat op papier laten zetten dat hun dat al hebben betaald dus dan krijg ik meer van de overige schulden als we toch al zo open zijn dan vertel ik maar alles he ik ben 5 jaar geleden heel erg ziek geworden jeroen heeft toen schulden gemaakt omdat we ver vanmijn ouders woonde en ik tussen 4 muren zat wou hij dichterbij gaan wonen voor mij , dus hadden boete van 11.000 omdat we eerder het oude huis verkochten als de bedoeling was zijn auto ging stuk moest een nieuwe komen hij werkt door heel nederland dus dat ging een niet zo`n goedkope auto worden ik was ziek en heb met mijn kop gewoon toch handtekeningen gezet hij was de auto op een gegeven moment moe dus ruilde hij hem in en nog meer schulden gemaakt mijn moeder en vader hebben mij dat pas vorig jaar verteld ik was zover weg hun wilde mij dat besparen , ik had en moest al zoveel meemaken in die tussentijd had hij ook nog een plantage begonnen in huis notabenen, tja dat kon nooit lang goed gaan nog meer schulden dus afgesloten worden enz, dat geld moest ook betaald woorden. inmiddels waren de schulden torenhoog, ik heb ook moeten voorkomen omdat ik in zelfde huis woonde maar heb niks opgelegt gekregen, als voorwaardelijk, nu moest hij nog 9000 betalen anders verloor hij het huis, hij drijgt nu terwijl hij weet dat ik niet kan werken , vooral niet op uurbasis , datik helft schulden betaal, al was eerst de afspraak ik geen schulden hij geen allimentatie, toen ik 2 jaar terug beter werd en alles ging beseffen wat er gebeurd was storte ik opnieuw in, hoe had ik zo dom kunnen zijn met handtekening zetten, nu word ik er eens zo hard in mee gesleept, en waarom, het leven is zo oneerlijk, daarom kan ik babs der reacties goed voorstellen, kijk mijn ex werd hardhandig toen ik beter werd, ook naar de dieren, ik wilde weg maar durfde niet, nu had ik iemand leren kennen heb hem meteen alles eerlijk gezegt en hij ving mij op, inmiddels is het ook mijn nieuwe partner , hij is lief voor mij en kids en dieren, maar ik ben zoooooooo bang voor mijn aanstaande ex dat ie mij weer wat doet, en nu dit er weer bij hij wil nu dat dan vastleggen dat zijn ouders al 9000 betaald hebben vandaag zodat hij daar kan blijven wonen snik snik snik liefs isa