goedemorgen allemaal, Ben misselijk vanmorgen (hersenspinsel), durf nog niet te testen, Manlief is ook bang voor weer een teleurstelling. Geen buikkrampen, alleen hoofdpijn en sorry sorry een beetje sterk ruikende afscheiding . Zou je kunnen dat ik dan zwanger ben en oohh ja volle borsten.
Lieve Isabell, Ik las met walging je verhaal, wat een ongeloofelijke klootzak :x :x Hij maakt de schulden en jij draait ervoor op. Als we wat voor je kunnen doen... Liefs en hou je taai!
.Goedemorgen allemaal, Ik heb heerlijk geslapen en werd misselijk wakker. Ga zo de verplichte dingen doen zoals boodschappen en een kadootje voor een jarige halen en ook een zwangerschapstest. We durfen nog niet te testen Mischien dat sommigen dat nog niet snappen maar als hij negatief is voelt dat gelijk zo ja hoe zeg je dat ellendig en nu hebben we nog zo'n gevoel van hoop snap je
isa.. wat een ellende zeg! sorry dat i dit zeg... maar als hij nu schuldvrij is... zou ik toch even de alimentatie aan gaan vragen.. en het bedrag wat je krijgt daarvan af betalen! ik begrijp wat je voelg! ik zit ook zo
juist ben tegen alimentatie! nooit gevraagd.. toen mijn ex op gegeven moment ook zei dat ik hem met schulden acher liet! ik IK alle spullen van ons huis mee gekregen had (wat dus echt niet zo was...was dat maar zo.. kreeg geeneens mijn eigen kleren of vn ons kindje mee!) toen heb ik ook even alimentatie check gedaan.. hij kreeg brief en klaar!1
nou schuld vrij is hij nog iet helemaal maar ik zou volgens hem nu wel het grootste gedeelte schuld krijgen. en ja babs ik weet het we zitten in een groot zelfde schuitje mss klikt het daarom wel zo goed en voor de rest dank je wel voor alle lieve woorden vind het fijn dat het eindelijk allemaal eruit is hoef ik die leed niet meer alleen op mijn schouder te dragen dank je wel lieve meiden als dank kom eens gezellig op de koffie hahhahaa
ja idd ik heb juist nooit gewild dat hij alles kwijt raakte , ik dacht en mijn nieuwe vriend dat die nieuwe toch alles had laat hem maar alles houden uit goede wil alsnog, maar stank voor dank, ik ga vanmiddag naar mijn persoon die daar veel van af weet hij helpt bij scheiding das zo`n man die j ervoor betaald kom dff niet op de naam
Ik zou die schulden niet op je nemen Isa .. Als hij ze al heeft afbetaald kan hij of welke instantie dan ook jou niks maken... En als hij gaat lopen dreigen, gewoon een briefje sturen naar de sociale dienst voor alimentatie. Gewoon hard zijn !
ik heb altijd voo de kinderen het zo goed mogelijk willen doen maar als hij begint kan ik dat ook ik heb tenslotte niet eens een inkomen heb 0 uren contract en wwerk ongeveer 8 uur per week
nou hoppa... men zegt van een kale kip kan men niet plukken ik krijg iedere maan rekeningen van 1000/1500 euro Ook door mijn verleden bij mijn ex-vriend Maar moet wel zeggen dat wij gelukkig wel in staat zijn om iedere maand een 1000 euro te kunnen betalen.. soms well 2000 euro!als hij weer eens iedere avond tot 9uur door werkt en wij zijn al half jaar bezig! maar het is zooow bodemloze put! walgelijk! \ VAN EEN KALE KIP KEN JE NIET PLUKKEN!
ja vind ik ook maarja we zien wel ik laat het op mij afkomen en vecht terug wanneer staat de koffie warm kan ik dan ook meteen blijven eten want kan er pas rond 6 uur zijn hahahhahhahaha