Als hij het hard speelt, moet jij het ook hard spelen, mannen zijn soms net kleine kinderen, je mag ze niets afpakken anders gaan ze pruilen. Ik zou hem kaalplukken na wat hij jouw geflikt heeft. liefs xx
Voor Isabel, van ons allen... (je cyclus collega´s ) Leg je rechterhand op je linkerschouder en je linkerhand op je rechterschouder en druk nu stevig, dit is een stevige knuffel voor jou . Veel sterkte meid!
Lieve miss dior, Ik voel me goed, ben nu niet meer misselijk, vanmorgen nog wel. Moet vaak plassen en toch hebben we veel hoop. Mijn borsten zijn veel voller vind manlief erg leuk. Hij mag alleen kijken en niet aankomen. Ik hoop het echt. liefs
ja mannen genieten zo van de voordelen die een zwangerschap met zich mee brengt.... volle borsten en volle heupen Ik hoop zo voor je dat je morgen of overmorgen een positieve test in handen hebt! Laat je nog maar even niet gek maken, niet door ons hier en ook niet door je lichaam..... geduld is een schone zaak We wachten in spanning af! Mijn ochtend misselijkheid gaat niet over, ik heb dat al vanaf eerste dag van mijn ongi, en dat was zaterdag.... gisteren avond met douchen had ik het idee dat mijn tepels in brand stonden snap er niets meer van, ik durf nu al helemaal niet meer te testen, lijkt wel alsof ik kierewiet aan het worden ben. Ik heb nooit last van mijn borsten, zelfs niet als ik ongi moet worden.
goede morgen meisjes! Alles weer wat rustiger nu Babs? Ik heb net van alle ellende weer een test gedaan.... ( zie mijn vorgie bericht) Meende een heel heel licht streepje te zien ben van alle gekheid maar eens op het venstertje gaan krabbelen ( dacht dat het voor gedrukt was) heb het maar de emmer in gemieterd, ik ga zo nieuwe testen halen. Mijn misselijkheid blijft, mijn tepels kriebelen en daarbij blijf ik slijmerige afscheiding houden, normaal heb ik dat na de ongi nooit ( blijf dan gewoon droog de hele dag) sorry voor mijn uitdrukkingen op de vroege ochtend! Vind het zo vreemd dat ik maar 1 dag ongi ben geweest en nu deze klachten..... 2 dagen geleden heb ik ook getest, ´s middags, na anderhalve liter water te hebben gedronken ´s ochtends, dus dat hielp ook niet echt.
ik mis wat berichten zie ik! Ja testen.... streep is streep! het kan zo maar.. misschien is je ei later geweest! en die 1 dag bloed.. de innesteling.. en idd.. ga je je dan rond deze tijd positief testen! Spannend man! Ik heb gisteren per ongeluk sex gehad zonder het veilig te doen!en 5dagen niets.. dus zaad moet perfect zijn.. OEPS>>.... me gedachten gaan weer helemal naar een baby/.. chris baald ervan..... PFFF ik ook! zit weer in me vruchtbare periode
Je volgende ovulatie is over 3 dagen Je bent nu in je (extra) vruchtbare periode Je kunt over 16 dagen een zwangerschapstest proberen
dees voor jou ik mis wat berichten zie ik! Ja testen.... streep is streep! het kan zo maar.. misschien is je ei later geweest! en die 1 dag bloed.. de innesteling.. en idd.. ga je je dan rond deze tijd positief testen! Spannend man!
Lieve schat, ik begrijp dat je nog ondersteboven bent van je sex partij gister avond.... maar mijn ovulatie is ± pas over 14 dagen.... ben uit gegaan van een cyclus van ± 37 dagen omdat mijn vorig 41 dagen was en die daar voor 36 dagen..... Als ik inderdaad al over 3 dagen vruchtbaar ben dan had ik mijn man ziek gemeld van het werk vanmorgen
jij lacht!! maar ik mak mezelf weer helemaaal gek!!!!!!! zit al aan de medicijnen! omdat ik gewoon aan het einde ben! dus die paar maand rust was gewoon echt nodig!
nee lieve schat jij bent denk ik gewoon zwanger ls je al 2 streepjes ziet! lees bericht voor over late eisprong! dit gaat over mij.. omdt ik sex heb gehad in mijn vruchtbare periode!
Babsje toch.... ik probeerde je maar een beetje op te vrolijken! vergeet even je zorgen, je kunt er nu niets meer aan veranderen.... kijk VOORUIT en niet naar de dag die al in het verleden zit.... Probeer te genieten van het moment, door je druk te maken los je even niets mee op..... Ik vertel je wel een mop, misschien helpt dat