ooo lekker babs geniet ervan meid moet je zeker doen is goed voor je stiekem hoop ik ook dat ik nog zwanger ben dat kan toch niet pas na 11 dagen posi testen en nu bloed grrrrrr en nu heeft dior posi pffff nu heb ik ook nog hoop grrrrrrrr hahhahahahaha vind het hier gezellig dames
ik vind ook reuze hier! enneh............. ik heb ook 2x getest.. deze week.. gewoon door die pendels
weet je wat ik ga doen.... als we het over zelfvertrouwen moeten hebben? wacht even........ EN GRRRR NIET LACHEN AUB (DAT DOE IK ZO WEL VOOR JULLIE)
Zo dames, jullie zijn weer op de hoogte hé, ik ga eens gezellig mijn zwangere lijf moe maken aan poetsen en dweilen! @babs, fijne avond met je kids en hubby,alvast voorproefje dan voor morgen. @Isabel, maak je geen zorgen meid, de tijd dat jij positief gaat testen gaat zeer zeker snel komen... even aan je zelf denken nu! We spreken elkaar later nog wel! liefs
Euh je moet wel erg zelfverzekerd zijn met zo´n banner meid Nou dan wens ik je veel pers plezier! ALs je vliezen breken laat het dan even weten hé hahaha
NEE NIET LEUK... IEDEREEN KRIJGT ZO MEDELIJDEN MET MIJ... UHM IK GA HEM AANTRAPPEN.. ANDERS BEN IK OM 3.15 NIET OP SCHOOL IN LELYSTAD! EN BEN IK PAS OM HALF 6 THUIS.....
hahaha daarom had ik laatst zo´n lol toen iemand hier kwam die 31 dagen overtijd was en er geen flauw benul van had! Kan nu even geen foto van test maken, mijn man heeft het toestel mee naar de zaak, hij moest toevallig vandaag een aantal werken op foto zetten. Ben ook bang dat je er vrij weinig van ziet op foto, streepje is nogal licht.