he balen fanny, babs hoezo ga je ongi worden? heb je dat idee of spoor je al wat. hier heb ik de hele middag al vreslijke steek in bovenbeen en buikie. heb ik anders ook dus zou ook wel weer niks zijn #$$%#$@#%^. maar goed we wachten gewoon verder. ik voel me nog steeds anders dus kan natuurlijk nog heb zelfs al test gehaald vandaag. dacht dat je er voreg mee kon testen maar lees gebruiksanwijzing staat er vanaf nod aaah heb ik weer. miss toch morgen die ander nog ff halen hihihi. we blijven wachten meiden
Ik heb alleen heel veel slijmerig afscheiding verder nergens last van... soms een zeurderig gevoel in me buik... 2 dagen over tijd. 1 negatieve test gehad.. heb ook nog is een blaasonsteking!
HEB EEN BUIK ALSOF IK 6MAAND ZWANGER BEN! heb opgeblazen gevoel... dus denk DAT ik gewoon ongie word! ik waag zondag een testje! en de rest IK BLIJF DUIMEN! en degene die overtijd zijn..... pffff.. *respect* zo lang volhouden!
@ babs & Leonizzie, Dank jullie wel! Ach we gaan gewoon weer verder... Mn cyclus duurt alleen zo lang de laatste 2 maanden, 36 a 37 dagen... Maar misschien betekend dat wel dat ik een beetje ontpilt ben, was tijdens het slikken van de pil en de eerste 2 menstruaties er na 28 dagen. Lange cyclus betekend ook langer wachten... naja... Groetjes Fanny!
Hoi babs, het gaat nu opschieten voor ons he? Eindelijk... dus jij gaat zondag al een testje wagen? ben Benieuwd... Hou ons op de hoogte. Fanny ja dat is balen een lange cyclus, dan heb je toch elke maand wat meer spanning, omdat je niet weet of je nou echt over tijd bent. Maar voor ontpilen is het nog keurig. Sommige moeten meer dan 100 dagen wachten! Gimena hoeveel dagen tot jouw NOD?
hoe hoog je temp moet zijn ligt helemaal aan je temp voor je ei is nu dus niks over te zeggen. denk niet dat ik zondag al test heb test gehaald dacht een vroege maar blijkt dat ie toch pas vanaf nod is en die is dinsdag. moet maandag ongi worden. heeft iemand enig idee hoe lang je nu eigenlijk moet wachten mijn lf is namelijk 11 dagen kan ik dan idd na die 11 dagen of moet ik wachten tot de 14 dagen? pff zo lastig al die dingen hihihi. heb wel vreselijk last van steken in me buik trouwens . trekt helemaal door tot in me benen.
Hm dat weet ik eigenlijk ook niet, denk toch 14 dagen omdat het gaat over de bevruchting en de tijd die hcg nodig heeft om in urine getraceerd te worden. Sommige hebben dat al voor hun NOD en sommige zien pas wat een week na hun NOD. Je klachtjes klinken wel goed... De kruidvat 2 voor 5 euro zijn schijnbaar wat gevoeliger en daar zou je iets eerder mee kunnen testen. Ik heb ook sensitest waarbij staat dat het eventueel 6 dagen voor je NOD kan, maar ze adviseren in de bijsluiter toch te wachten tot NOD...
jah lastig is dat dan he. in principe zou je zeggen dat ik als ik dinsdag nog niet ongi ben ik al overtijd ben. maar officieel zeggen ze dus dat je langer moet wachten namelijk die 14 dagen. vind het wel lastig zo hoor hahaha. maar jah zien hoe lang ik het volhoud. den dan zowiezo maar tot dinsdag en dan moet ik nog wat langer want manlief wil erbij zijn en die is de hele week weg. aaah. hihihi
Oh das moeilijk! zeker wanneer je ongi uitblijft... Dan wil je toch bevestiging, maar mocht het dan zo zijn, heb je iig wel een knaltest en niet zo'n vaag lijntje, waar je je dan weer druk om maakt.
jah dat is ook wel weer waar hihi. heb wel twee testjes liggen hier maar ja lalebei dus vanaf nod. na jha moet dan maar volhouden hihi. me smaak is ook wat veranderd nu. ben normaal gek op appelsap maar vind hetn u dus echtn iet lekker hel appart. en me groene thee ruikt naar vis. hahaha san pdr niks meer van.
Heb vanavond een verjaardag. Is het mogelijk dat ik vandaag een testje doe...Of heeft dat geen zin ? Ik zou wel een wijntje lusten maar wil wel eest weten of ik zwanger ben....Anders drink ik natuurlijk niet .
@Swirl..je kan vandaag een testje wagen dan een van het kruidvat ofzo..echter geeft dat nog geen garanties.Je kan altijd nu negatief testen en over een paar dagen positief..Doe wat je hart je ingeeft!
idd gewoon proberen ff tijdje je plas ophouden. maar een wijntje kan nu nog niet veel kwaad hoor al begrijp ik je heel goed ik drink nu ook al vanaf mijn ei niet meer terwijl ik er normaal niet veel moeite mee heb. dus doe idd wat je denkt dat beste is.