SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nou, die van mij is romantisch vandaag....

Hij belde vanmiddag met de mededeling dat ik niet hoefde te koken vandaag.... ik dacht " goh leuk we hebben iets te vieren, wat lief van hem dat hij mij mee uit neemt" .... ik was al in mijn hoofd het bedenken wat ik aan moest..... belde hij nu net om mij te vragen wat voor snack ik bij mijn frietjes wil :rolleyes: .... naja, heb mijn jurkje weer terug gehangen ppfff

2. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    he meiden ben ff een weekendje weg is nu net besloten we gaan nu aanrijden zal jullie missen
    en babs ik sms je

liefs isa

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik wens jullie een heerlijk weekend meid! Dat hebben jullie verdiend!

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat een leuke gespreksonderwerpen hebben jullie hier toch! :)

Morgen ga ik er ook eens een testje tegenaan gooien na. Mag wel na 5 dagen overtijd he...

5. Waar gaan we naartoe, ik heb al gepakt??

6. Soms moeten we onze frustraties wel eens kwijt en bij wie kan het beter dan bij meiden die hetzelfde meemaken toch
    liefs

7. Dames als ik morgen niet ongi ben gaan we weer testen, gaan jullie duimen voor ons/?
    liefs.

8. babs81

babs81 Niet meer actief

9. babs81

babs81 Niet meer actief

10. Het is wel een probleem dan, wij hebben het in het begin gehad toen we net begonnen met klussen.
    Ik wilde vaker en hij snapte niet dat ik maar bepaalde momenten vruchtbaar was, Na een flinke ruzie snapte hij het en gaat het nu goed.
    Hij weet dat hij er ook wat voor moet doen.
    Wij vrijen wel veel in bed maar de bank is ook ons favoriete plekj.
    Mischien een ideetje.... sexie lingerie en dan 's avonds beneden verleiden?
    Ik kan me voorstellen als je wat tekort komt dat je droomt over je ex waar je het mioschien niet had.
    liefs

11. babs81

babs81 Niet meer actief

gait koop bijna iedere maand nieuwe lingerie ...meneer kijkt er geeneens na!
    of zegt zooooow mooi hoor... en gaat slapen...

dus PFFFF

12. Ja moelijke man zeg.
    Hoe krijg je hem in de stemming dan als hij nergens op reageerd.
    Als ik het aantrek dan duurt het 2 min en dan is het uit.
    Kijk of je ergens spanisch fly kunt kopen? Wie weet?
    liefs

13. babs81

babs81 Niet meer actief

in het begin was ie wel wat beter.... (ook al was het ook in mijn ogen niets.. maar wat wil je... en man die op sex na perfect is? of iemand perfect in bed)
    ja verstoft... hij staat nergens open voor....

14. Mijn manlief zegt ben je mooi klaar mee. Volgens hem moet je hem laten schrikken dat je het zat bent an dat je meer aandacht wil. Een perfecte partner is mooi maar als je tekort in aandacht komt? vraag ik me af wat er zo perfect aan is? :oops:
    liefs.

p.s we hebben wel diepgaande gesprekken samen.
    wel lekker even je hart luchten he?

15. babs81

babs81 Niet meer actief

en zelf sta je iedere dag maar paar x jezelf te bevredigen.. om erge frustraaties tegen te gaan........

Oke hij geeft eerlijjk toe..heb mezelf nooit gemasturbeerd vroeger...
    En iedere dag sex heb ik NOOIT gehad...

In het begin heb ik best leuk gechat met hem ook over sex... en dat sex voor hem belangrijk was etc.. en niet standaard...maar dit is nog erger dan stndaard!

En zei dat ie voor sex altijd naar zijn ex ging.. want die genoot!

Heb jaaaaar geleden er zo om gelachen... en gezegt.. NOU VOOR DE SEX HOEF IK JJOU NOOIT TERUG......... WEL OM ZO LIEF JE BENT!

MAAR VOOR SEX.. KIES IK WEL EEN ANDER

HEHEHEHE

16. babs81

babs81 Niet meer actief

haha jaaah heerlijk.... maar perfect?

zo meelevend.. altijd klaar voor me staan.. nooit is iets teveel...
    en de liefde buiten de sex om.. die knuffel..
    en zoals vannacht dat hij het zooo erg vind.. dat het niet bedoeld was om in me te klaar te komen..
    en als het teveel word.. ik aan moet kloppen..etc etc etc

17. Maar even een vraagje? waarom mag hij niet in je klaarkomen? heb ik iets gemist.
    Mastruberen samen is ook heel opwindend. Het geeft een extra dimensie aan je sexleven.
    Ik moet bekennen dat ik ook wel eens mastruber als manlief er niet is maar dat is op een hand te tellen.
    Die knuffels zijn ook belangrijk maar soms schreeuwt je lijf om SEX :oops:

18. babs81

babs81 Niet meer actief

ja ik vind dat opwindend.. vorige week sperma onderzoek gedaan (zown zelftest) zo werd daar echt helemaal heet van.... maar ja DUIDELIJK GEZGT... wat hij er verder mee doet :rolleyes:

niet in mij klaarkomen....... wij zijn jaar bezig... en ben mezelf helemaal kwijt ! het is even klaar.. moet mezelf terug vinden en krijgen...weer rust vinden... en dus besloten om WEL de medische onderzoeken aan te gaan... mar even niet zwanger worden...

weer relatie samen opbouwen.. oa ook de sex...gisteren heeft ie perfect gedaan ;) een heel klein begin

dat kinky en extreem zal ik nooit krijgen! maar beginnetje is er

19. Nou meid je krijgt het wel voor je hakken, heb met je te doen.
    Na een jaarlang proberen kan ik me voorstellen dat het je even teveel word. Kun je bij hem wel je verhaal kwijt?
    Je relatie krijgt er wel van langs tijdens de periode als het even niet zo snel gaat als je eigenlijk zou willen en je in de medische malemollen komt met alle onderzoeken.
    Maar had ik gezien dat je 2 kindjes hebt? heeft dat dan ook zolang geduurt voor je zwanger was?.

Je kunt bij mij rustig je verhaal kwijt hoor, het is bij mij veilig zoals bij alle andere meiden op dit forum.
    wij hebben het voor een jaar geleden ook moeilijk gehad maar er samen over praten helpt een heleboel, en we hebben een sessie gehad bij een relatietherapeute en alles uitgesproken tegenover elkaar en dat heeft een heleboel geholpen en onze relatie wel steviger gemaakt, maar daar moet je partner wel open voor staan.
    liefs

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Dat bedoel ik... hij staat OVERAL open voor.. al word ie door iedereen (dokter) in de zeik genomen.. of uitgelachen... hij wil alles doen om mij gelukkig te maken! ALLES

Ja kan me verhaal heel goed kwijt bij hem....en hij duidelijk zijn zorgen naar mij duidelijk gemaakt.... hij heel graag wilt.. maar ziet dat ik er vreselijk aan onder door ga! en wilt dat hhet weer goed komt met mij...

en dat bedoel ik.. kan je geen perfecte sex hebben.. maar die liefde is ook HEEEl wat waard

Deel Deze Pagina