Dat siert hem ook wel weer dat hij alles voor je wil doen, mischien moet je maar geduld hebben met hem, zoals hij geduld met jouw moet hebben zodat je jezelf weer kan worden. Liefde is belangrijker dan goede sex toch? Op liefde kun je bouwen op alleen goede sex niet toch.
OOOh spannend meid! Laat je ons iets weten? Kan mij voorstellen hoe je je voelt! @Gait. Enne meid? vandaag is test dag!
Goedemorgen dames, er is hier weer flink wat afgekletst zeg! Maar als eerste; MISS DIOR WHOOEHAAA JIPPIE Gefeliciteerd meid! Wat leuk! Strooi hier maar veel roze rond zodat wij over 2 a 3 weken hier ook allemaal mooie testen hebben. Hoe was je mannetje eronder? EN smaakte de patatjes lekker? (haha mannen, je kan er eigenlijk alleen maar om lachen toch?) Babs lieverd toch, nou dat wordt dan niet helemaal stressvrij deze maand gekkie! Misschien moet je toch proberen het per dag te nemen en te denken; wat komt dat komt...Misschien was dit stiekem wel voorbestemd. Je verder niet gek maken hoor. En eigenlijk klinkt het alsof jij een heel lieve man hebt! Gait, spannende dag voor jou vandaag! Heb je al een testje gedaan? Wel snel laten weten! Isabella geniet van het weekend Swirl hoe staat het met jou meid? Ik ondertussen weer wat beter, ben hopelijk mooie eitjes aan het broeden. We zullen donderdag zien of er wat gegroeid is...
Hoi hoi Leonize, En een goedemorgen allemaal ! Hier gaat alles goed hoor...Flink geoefend en dan morgen weer beginnen met de ovulatietestjes voor het echte werk ... Wordt weer spannend dus . Liefs
gefeliciteerd Luna! Geniet er van! Nou Swirl zorgen dat je in topconditie bent haha. Hoeveelste ronde is dit eigenlijk voor jullie?
Dit is alweer ronde 13 na mijn molazwangerschap. Daarvoor ook een paar maanden geprobeerd, vrij snel zwanger ..alleen dus een mola . Maar die maanden daarvoor reken ik eigenlijk niet meer mee... Dus dan is het gewoon 13 maanden.\ jij ?
Mag ik vragen wat een mola is? Of klink ik dan echt heel dom en had ik dat gewoon moeten weten? Tja eigenlijk zijn we vanaf vorig jaar jan. bezig, maar we wisten dat het langer zou duren ivm PCO, dus hielden er toen rekening mee dat er niks zou gebeuren en dat we een half jaar bezig zouden zijn met onderzoeken enz. Toch was er wel altijd stiekem hoop. Nu is dit de 3e ronde Clomid, alleen de 1e ronde misukte omdat ik in het ziekenhuis belande. Dus dit voelt voor ons zelf (en ben er nu ook een stukje obsesiever meebezig haha) als ronde 2. Hmm.. snap je hem nog? Maar voor mijn gevoel toch wel lang. Wij besloten kerst 2007 dat we wilden stoppen met de pil en eigenlijk had ik gedacht afgelopen kerst zwanger door te brengen, maar helaas... Ik heb goede hoop dat ik binnen de komende 3 rondes zwanger ben eigenlijk
Een mola-zwangerschap kan gezien worden als een bijzondere vorm van een niet goed aangelegde zwangerschap. Nadat een zaadcel een eicel heeft bevrucht, deelt de bevruchte eicel zich. De twee cellen die zo ontstaan delen zich zelf ook weer. Zo gaat het proces door en komen er steeds meer nieuwe cellen. Bij een normale zwangerschap ontstaan uit deze cellen een embryo (een vrucht, een toekomstig kind) en een placenta (een moederkoek). Wanneer er bij of kort na de bevruchting iets misgaat kan het gebeuren dat alleen de placenta doorgroeit. Er is dan sprake van een mola-zwangerschap. De placenta groeit in de baarmoederholte almaar verder en door vochtophoping ontstaan talloze blaasjes. Gewoonlijk is er bij een mola-zwangerschap dus geen embryo. Is er bij uitzondering toch een vrucht, dan is deze bijna nooit levensvatbaar Dus dat is een mola En daar komt nog bij dat ik ook in het verleden een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad ... Ach ja, 3 maal is scheepsrechts zeggen ze he ? Hopen dat het binnenkort raak is meid. Zal voor je duimen
Giat gefeliciteerd! wauw wat gek deze dagen. Mijn vriendje vraagt wat jullie mannen er nou van vinden dat jullie altijd maar achter het internet zitten haha. Hij vindt dit maar mijn 2e leven!