hihi ik zit erachter als ik klaar ben met huishouding... me man er niet is etc! DEGENE DIE ZWANGER ZIJN... IK MOET JULLIE NAMENS ISABEL FELICITEREN DIE ZIT NU BIJ VRIENDIN! EN OOK ZWANGER! HAHAHHA
Haha hebben jullie tegenwoordig ook telefonisch kontakt ? Nog ff en we zitten allemaal bij elkaar op de koffie ..lol Groetjes aan isabel !
JAH IVM HAAR MISKRAAM MOEST WERKEN... WOU GRAAG WETEN... EN STEUN ZIJN! DUS VANDAAR WE NUMMERS UITGEWISSELD HEBBEN! haha jah koffie et gebak
Nou fijn dat je er zo voor der kan zijn toch . Had je net een krabbel gestuurd...Zag dat je jarig bent ..Proficiat !
Ja scheelde geloof ik maar één dag ofzo. Daarom vind ik het zo jammer dat je een breakie neemt ..Vondt het wel gezellig en spannend hihi
Allemaal hartelijk dank, ik heb vanmorgen eerts een potje gejankt van opluchting. Het is een licht streepje maar er is een streepje. Voel me zo blij. Andere meiden het komt bij jullie ook goed ik weet en voel het. liefs
ik ga overmorgen gewoon weer lekker...... en dan word het toch nog spannend neem alleen geen banner!! zie nu wel deze maand!!
Geniet er lekker van Giat...Echt super voor je. Denk dat als ik ooit een positieve test in handen mag hebben dat ik dan ook een flink potje moet janken ..Pff