Noor1987 welkom meid gezellig dat je ons komt vergezellen met de run naar zwanger worden! Yv86, euh dat is toch wel een duidelijk een positieve test meid! Gefeliciteerd!
@manonn, ik ga even mijn avater veranderen ik denk telkens dat ik dubbel post hier, hahaha ben jij dat
meid wij zitten hier!! en wachten met jou mee.. en duimen voor je.. en je weet... bij teleurstelling steunen we je ook
Kom op meid. Je kunt het! Je hebt genoeg steun van die lieve meiden hier, dat heb ik wel gelezen/gezien! Liefs!
hoi hoi wat eeen positieve steun zeg ik weet het het zijn schatten van mensen hier heb net gebeld en het was toch ontzwangeren hcg nog van zwangerschap, ze zagen nog wel hcg erin maar was maar heel weinig ze zegt ook das idd 1 week tot anderhalf week na zwangerschap nog zichtbaar, melk a vocht uit de borsten kan ook daardoor komen ach ja is ook mss wel beter zo had mij er eerst stiekem toch nog op verheugd maarja toen drong het afgelopen weekend door en tja dan hou je er al rekening mee ga gewoon lekker verder proberen als ik geopereerd ben volgende week dinsdag om 9 uur dan 6 weken geen sex en dan hopen dat ik mijn ovu snel erna weer heb endan heerlik zwanger raak liefs isa
Ah gatsie meid, is niet niks zeg! Je weet nu waar je aan toe bent, dat is misschien wel fijn? Moet je een zware operatie ondergaan? Heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat je gauw zwanger zult raken! Liefs!
@ noor hoop voor je dat je over paar daagjes een posi test hebt @ miss dior poh wat vervelend is dit meid ik weet heel goed hoe je je voelt heb dit helaas ook mogen meemaken alleen tja ik was zwanger verloor het en licht posi erna maar tja was ontzwangeren helaas @ babs hoe gaat het nu met je @ de rest posi blijven denken en hier zijn genoeg mensen die met jullie meedenken en duimen en elkaar hoog houden liefs isa
ik heb een cyste aan mijn baarmoeder met een gang naar buiten die uitkomt in de schaamlippen men gaat die weg halen er word een snee van 10cm in vagina gemaakt
vanmorgen weer een predictor gedaan, die was negatief?!?!? dus gister positief en nu negatief.......... even paar dagen wachten denk ik en dan nog een keer testen....
" Au! Wat voor klachten had je, als ik vragen mag? Sterkte met de operatie, hopelijk op een geslaagde operatie, en een goed herstel! Liefs!
Jeetje. Je hebt er dus ook echt al heel lang last van! Fijn! Dat ze er nu iets aan gaan doen. En al drie miskramen.. Poeh! Meis, wat erg zeg! Ik hoop maar dat vlug zwanger zult zijn! Dat verdien je! Sterkte meid!
het menselijk lichaam is niet eerlijk en hoeveel mensen raken er zwanger en laten dan kind afstaan pffffff wat een verschrikkelijk iets andere willen graag en moeten zolang wachten grrrrrrrrrrrrr