SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Isa, klopt, ik heb vorige week zaterdag 1 dag bloed verloren, dat was zondag alweer weg. Na afgelopen maandag begonnen mijn borsten erg gevoelig te worden, en misselijk, duizelig, daarop ben ik gaan testen....

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Spannend Dior,
    Je test wees later negatief uit? Of ..
    Daardoor bezoek aan gyn?
    Sorry hoor, ik weet niet precies wat jou verhaal is namelijk. :oops:
    Ik HOOP voor je dat het positief uitpakt meid!

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik hoop het ook voor je maar ja je bent nu al paar ik door de mand gevallen mss toch in je achterhoofd houden dat het toch niet zo is

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik ben vorig week naar de huisarts geweest voor een bloed onderzoek, ik ben vorig jaar erg ziek geweest,dit kwam plotseling, heb een aandoening gehad aan mijn galblaas waardoor mijn lever niet meer goed werkte. Ik heb daarmee 2 keer in het ziekenhuis gelegen, en in september afgelopen jaar hebben ze mij geopereerd. Ik wist dat ik toch telkens op controlle moest om mijn lever waarde te laten nakijken ( gewoon zekerheid) , dit heb ik vorige week laten doen. Vorige week was mijn nod, mijn menstruatie bleef uit, dus ik heb een test gedaan, deze was negatief en ik was er ook eigenlijk al vanuit gegaan dat deze negatief was omdat ik ongi klachten kreeg..... nu heb ik vorige week zaterdag ( toen was ik ruim overtijd) toch 1 dag een lichte bloeding gehad, deze was zondag weer weg..... naar mijn idee was dit een ongi, maar de meiden hier vonden dit vreemd..... ik ook maar ik had nooit aan een zwangerschap gedacht... nu begonnen afgelopen week mijn borsten pijn te doen, misselijk, duizelig enz enz, dit heb ik hier verteld, een aantal zeiden dat ik maar eens moest gaan testen...

Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan omdat ik vandaag weer terug moest naar de huisarts, ik wist ook niet wat die bloed uitslag van het lever onderzoek ging zeggen, dus ik was bang om medicatie te krijgen en dan toch zwanger te zijn omdat mijn ongi zo kort was en mijn klachten duiden op een zwangerschap. Ik had dus vrijdag een positieve kruidvat test in handen, de 2de was evengoed positief,wel een dun vaag streepje... maar goed het stond er!

Vanmorgen getest met een andere goedkope test, en deze was negatief.... naar de huisarts geweest en daar sloegen de testen ophol ( lees in mijn vorige bericht) deze kleureden niet zoals het moest....

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ja klopt, vooral na die miskraam heb ik mij gezworen om er niet meer te veel mee bezig te zijn.... als ik dat bloed onderzoek niet had hoeven doen had ik nooit getest i.v.m. eventuele medicatie....

Ik had dan gewoon die misselijkheid en gevoelige borsten op " ontpillen" of een griepje gegooid...

Ik stoor me wel nu even aan mij zelf dat ik mij toch weer mee heb laten slepen door mij zelf.... maar ja, stel ik was wel zwanger geweest en ik had medicatie gekregen.... kom je er na de hand achter.... daar was ik dan ook niet blij mee geweest, had ik me daar weer zorgen over gemaakt.

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Go meid, wat een 'gedoe'.
    Dan is het allemaal wel even spannend.
    Misschien ben je nog wel zwanger? Wie weet!
    Je gaat het morgen te horen/zien krijgen!
    Ik hoop het voor je!

Ik ben laatste keer ook maar 1dag ongi geweest,
    ik had ook wel klachten, maar was niet zwanger.
    Maar jij, jij hebt positieve testen gehad! .. dat zegt toch wel iets?!

Succes meissiee! Ik duim voor je!

Liefs

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Vind niet dat je je aan jezelf moet storen hoor. Is juist erg verstandig geweest dat je een test deed voor het geval je medicijnen zou krijgen. Daarnaast blijf ik je klachten vaag vinden en wel duiden op een zwangerschap. 1 dag bloeding is volgens mij geen echte ongesteldheid (rekenen ze dat niet pas vanaf 2 dagen helderood bloedverlies) wanneer je het normaal gesproken langer bent. Ik vind het vreemd, maar wel echt super dat je morgen al terecht kan, heb dat echt nog nooit meegemaakt.
    Hoe verwerkt je vriend/man dit eigenlijk?

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hij is een binnen vreter.... hij belde net en hij blijft dan gelukkig rustig. Maar ik merk wel dat hem dit wel aan grijpt. Hij zij vrijdag nog tegen mij dat we het nog even rustig afwachten de komende dagen, vanwege die miskraam een tijdje geleden, dit was echt een domper voor ons beide. Dus, nu hadden wij zoiets van " we zien wel" even voorzichtig reageren en afwachten.

Mannen verwerken dit anders als vrouwen. Ik vind het zo zielig voor hem vaak, hij weet niet wat ik voel en als ik hem dat dan uitleg dan zie je gewoon aan zijn gezicht een bepaalde onmacht en onzekerheid...

Hij is net als ik positief van aard. Dan gaan we gewoon weer de volgende ronde in hé.

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik heb iets :D hahaha

wacht eventjes

hihihi

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ben benieuwd

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha miss Dior maakt het weer spannend.... Wat heb je?

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    :D Zie mijn album :D

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahaha die is leuk

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    :) :) Fijn dat je zo lekker positief blijft. erg knap van je. Het haalt ook niks uit om kwaad te worden, maar ik denk dat ik toch iets anders had gereageerd.... :oops:

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hihi. :)

16. babs81

babs81 Niet meer actief

joehoeee! ik ben er weer! heb lekker me dinnetje hier gehad! lekker gegeten heerlijk gebabbeld!

ik moet morgen naar de dokter! BRRRR dames.. iemand ervaring? :oops: :oops: ken niet meer op me bibs zitten! sinds zaterdag! :oops: :oops: en morgen naar de ha :cry: :cry:

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    wat voel je dan?

18. babs81

babs81 Niet meer actief

vreselijke aambeien.. maar deze gaan nu niet weg! (sinds bevalling over gehouden) en sinds bijna week erg.. en sinds zaterdag ken ik niet meer zitten!
    Morgen wil ze voelen :cry: :cry: ken ook niet poe**** :( :(

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    auwa

20. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Au au au :confused:
    Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar heb wel verhalen gehoord dat het vreselijke pijn doet!
    Succes! ..

Deel Deze Pagina