kga nu al door de grond! en morgen..... straks moet ik geholpen worden.. en zijn ingrepen.. die nniet verdoofd kunnen worden!
Nou meiden, ik na de negatieve test van vanmorgen en de positieve test van gister (predictor) kon ik het natuurlijk niet laten, om toch nog een test te doen dit maal van CB die ik gehad heb van een vriend. Kijk in het album, dit kwam er meteen al op
Je hebt er toch van die speciale creme's voor? Of is het daar te erg voor? Wat kunnen ze daar nu aan doen? .. Als ze het willen behandelen, kan dat toch nooit on-verdoofd meid? Komt wel goed hoor! Probeer maar rustig te blijven. Beetje liggen?! Of is dat niet mogelijk?
klinkt raar maar kan helemaal NIETS meer! sorry wat een vies onderwerp! maar ken hem ook niet terug duwen! en creme.. pot vaseline ohw heb ZOOOOOW pijn
Jeetje meid toch! Mag je niet gelijk komen? Ik zou vragen of ik met spoed mocht komen. Je hebt harstikke veel pijn! Het is zonde!
Girls ; Ik ga nu even schoonmaken & een wat boodschappen doen. Vanavond kom ik weer even koekeloeren! Liefs! en fijne dag!
Tja, wat wil ik doen ik kan nu niets aan die situatie veranderen... ik was ook boos en ben ik nog steeds, maar ik laat mijn dag niet vergallen. Ik zoek dan gewoon afleiding en probeer te praten met mensen, dat helpt meestal wel goed. Ben gewoon teleur gesteld, kan wel gaan stampen en scheeuwen.... maar die testen zeggen zo weinig terug hé
vroeg ik ook al ja! BRRRRRR Me dinnetje heeft net zald en zetpillen gehaald hihi even lezen... BRRRRR
precies zo´n streepjes heb ik ook op de kruidvat testen..... vreemd, heel dun streepje.... wat denk je en voel je nou?
Oh babsje, mijn man heeft er ook last van, erg vervelend is dat! Hij heeft ze eens laten weg halen oh help, hij is zo van streek geweest daarvan..... ik heb ermee moeten lachen..... was zo zielig! Als ik het goed begrepen heb worden ze weg geschoten met een elastiekje..... Maar goed, met dit verhaal help ik je ook niet echt verder hé
ik weet het niet, ik denk persoonlijk van wel (ook vanwege humeur en misselijk) Doordat mijn humeur bij de eerste ook zo slecht was daarom besloot ik te testen. Alleen de misselijkheid kwam toen pas opzetten bij 7 weken. Maar ja de kans zit er wel in nu met 2 positieve testjes.
Jah, alleen jij voelt het het best hé Dan wil ik je toch alvast van harte feliciteren meid! oohh wat leuk! Bij de testen die je geplaatst hebt is het toch ook over duidelijk dat het positief is.
Ola Olé allen , Hoest met iedereen ? Babs, lees net over je aambeien ..Wat een ellende zeg. Hoop dat het snel overgaat voor je. En doe een beetje rustig aan (proberen dan). Snap dat je er helemaal doorheen zit.
hoihoi, ik vind het ook super spannend worden nu, na vorige maand een MK te hebben gehad(en het was de 1ste maand met ovu testen) hoop ik stiekem dat ik toch weer zwanger ben...