Ik had vandaag mijn NOD dag,eilde eerst wachten met testen tot morgen,maar dat kon ik niet.En jawel,ben zwanger! Hoop voor jullie dat jullie ook pos testen.
Kunnen jullie mijn misschein helpen ? Ik ben in mei bevallen van een pracht dochter, ik heb een spiraaltje genomen . en nou kwam ik erachter dat hij niet goed zat , dus toen heb ik de gyn gebelt en kon dond terecht , nou moest ik nog een week met dat ding lopen dus heb hem maar alvast bij de dokter eruit laten halen maar daarin tegen was ik wel pcies die week vruchtbaar , nou dacht ik dat ik me eisprong had gehad op woensdag , dus ik zei tegen mijn vriend nou die enne keer kan geen kwaad ik heb me eisprong waarschijnlijk toch wel gehad dus zaterdag ochtend hebben we onveilige sex gehad nou dond moest ik trug voor een nieuwe spiraaltje dus de gyn onderzoekt me nog even na en vertelde mij dat me baarmoederwand dik en opgezet was , ( wat dus kan leiden tot een bevuchting ) dus zei heeft mij snel naar de bloedprik bali gestuurd en ze zou me gelijk na een uurtje bellen zodra ze meer wisten , zei belde mij op dat ik NIET zwanger bent , maar nou vraag ik me dus heel erg af en daar zit ik best mee , vanaaf wanneer werkt zo`n bloedtest dan ? Mocht ik wel zwanger zijn dan heeft ze me 5 dagen na mijn eisprong bloedgeprikt , zou je dan al kunnen zien of iemand zwanger is ik hoop dat jullie me kunnen helpen , want ik vind het nou zo spannend ... ergens hoop ik het nu wel JEE wat een verhaal he
meiden ik heb het gedaan hoor heb ze van de kruidvat gehaald en hij zegt licht posi woehoe. zo was ie bij onze dochter ook dus heb redelijk goede hoop. maak nog geen banner ofzo wacht deze week nog ff met nog paar testjes heb dr nog drie liggen. maar ziet er goed uit woehoe. en wat dat met spiraaltje betreft heb echt geen idee. maar zou idd dan gewoon zelf ff nog een weekie of twee wachten of tot je ongi word en dan kun je toch altijd weer dat ding erin laten zetten. het kan best zijn hoor dat je zo snel zwnager bent ken dr ook waar je maar naar hoeft te kijken zeg maar zo dwars door pil heen meerdere keren dus jah onmogelijk is hetn iet hoor.
Mamasuus,waus! Yeah! Stiekem alvast voorzichtig gefeliciteerd. Spannend! Hou me op de hoogte. Ik durf nog niet te testen... Chanjilly, Ik weet niet of een bloedtest zo vroeg al uitsluitsel kan geven hoor. Er wordt na bevruchting wel al een beetje hcg gemaakt maar er heeft nog geen innesteling plaatsgevonden. EN zo kan het ook nog zijn dat de 1 meer hcg aanmaakt dan de ander. Ik zou ook nog even 2 weekjes wachten voor de zekerheid. succes!
Hoi hoi , Proficiat voor die gene die een positieve test hebben.... Gisteren hier ook een test gedaan omdat ik erg nieuwgierig was en........omdat ik een feestje had savond's . Maar helaas...negatief . Zit natuurlijk een hele kleine kans in dat het te vroeg was en ik heb uhm ook smiddag's gedaan. Dus niet met ochtendurine. Maar ga er vanuit dat ik gewoon WEER ongesteld ga worden. Op naar ronde 11 alweer ..pfffff
swirl geef dem oed nog niet op hoor. kan nog alle kanten op he je hebt je nod nog niet. en niet iedereen test voor nod posi hoor als ie zwanger is dus gewoon nog ff w88. kan me voorstellen dat je de tel kwijt raakt hoor. leonizzi, ik eigenlijk eerst ook niet twijfelde ook erg, maar jaah omdat me vent morgen weer moet werken hebben we toch maar dei van kruidvat gehaald. anders werd het pas volgend weekend en dan hebben we zo kort om er aan te wennen samen. hihihi. en dr staat toch echt duidelijk een rose streep, heb geprobeerd hem op foto te krijgen maar moeten apparaat schoonmaken de foto`s wordne erg vaag je ziet zelfs de dikke rose vaag dus heeft geen zin hihihi. maar hij is er echt woehoe je kunt hem echt makkelijk zien met blote oog geen rare fratsen met licht oid.
dankje wel , 2 weeken wachter is wel erg lang ik hoor eind deze week ongi te worden , dus misschien vrijdag ff testen als ik me KAK niet kan in houden ... Nog gefeliciteerd had je verwacht dat je zwanger zou zijn mama suus
@mamma suus, van hier uit ook "stiekum" vast gefeliciteerd! Super voor je! @swirl, 2 dagen testen voor je nod kan echt nog te vroeg zijn hoor, ik testte met mijn dochter zelfs 2 dagen na nod nog negatief... Lastig is het he, die continue teleurstelling... Een kindje plannen lijkt zo leuk vanwege de "voorpret" die je er samen aan kunt beleven, maar als het dan keer op keer niet lukt... Eigenlijk zou iedereen gewoon onverwacht in verwachting moeten raken en dan ineens ontzettend blij, dat wachten is killing... Succes! Groetjes Fanny!
weet eigenlijk niet wat ikverwachte aan de ene kant wel. had mijn gebruikelijke nod kwaaltjes heel anders. weinig slijm en minder zere boobs. ook rook ik aardig wat beter en nu nog. had wel steken net als anders en nu nog met vlagen maar verder eigenlijk niks bijzonders. en mijn temp die ziet er echt super uit (zie onderschrift) aan de andere kant beschermde ik mezelf al wat en nog hoor morgen zou ik ongi moeten worden namelijk. verder ben ik ook wel erg vergeetachtig en dromerig dus jah. fanny ook nog bedankt he.
ja ik zit 4 dagen voor me NOD , en normaal hoor ik zeker morgen wel krampen te krijgen , nu heb ik wel krampen maar idd toch net iets anders meer kleine stekjes of je een hele lichte blaasontsteking hebt , nou kan ik me zelf ook wel heel erg gek maken en denkt alleen dat te voelen , of dat het morgen uit eindelijk als nog echte krampen wordt , maar zo voelde ik het ook bij me dochtertje
miss toch eens proberen of gewoon volhouden hihihi. ik had die 2 voor 5 gehaald bij kruidvat en die is toch echt posi. knalt ern iet vanaf maar is er wel duidelijk. ik doe zelf morgen nog eens. en idd die krampen heb ik anders ook voor nod maar nu zijn het meer vlagen en als ik druk ben dan voel ik het meer dan dat ik rusitg zit terwijl ik anders echt konstant heb vlak voor ongi. volgensm ijn lf moet ik vandaag ongi worden maar als het goed is kotm er dus niks hihihi. het blijft ookl nu nog spannend hoor. pas als ik deze week een echt mega overdreven test heb dan bel ik de ha op.
Mamasuus, nou vandaag nog even spannend, maar jij wordt niet ongi hoor, je bent gewoon lekker hartstikke zwanger! Manou, dat kan ik me voorstellen, toen ik nog 11 dagen moest wachten vond ik de dagen voorbij kruipen!
Bedoel je mij Babs? Ik heb nog niet getest. Ben erg trots op mezelf, nou ja trots, ben gewoon een bange poeperd die geen negatieve test wilt zien.
thanxs meiden. vind het toch wel spannend nog hoor vandaag. helemaal omdat temp naar onder was. maar jah be dan ook 3 uur vroeger getempt als anders omdat manlief er optijd uitmoest. kijk steeds opwc maar alleen maar gewone slijm hihihi. leonizze, dus je wacht nog netjes hoor meid wanneer doe je dan morgen? babs, het koan nog he. welke test had je dan? ik heb die van kruidvat mar gehaald. volgens mij zei leonizze dat en kon het toch neit laten hihihi. faye. zou voor je duimen hoor dat het deze ronde wat word je was toch ook al tijdje bezig he of niet? manoe. hoelang nog dna tot je mag?