Oh gatver Babs het zit jou ook niet mee he? Zorgenkindje... Lijkt me erg pijnlijk.... Yv83 moet de verticale streep niet net zo dik zijn als de horizontale? Of kijk ik gewoon niet goed? die andere lijkt sowieso positief. Maar je zit nog voor je NOD. Ik zou nog twee dagen wachten en dan nog eens testen, maar ik denk dat het een dikke kans is dat jij nu een mensje vanuit het niets aan het maken bent. Booboo ik zal voor je gaan duimen, zou toch wel heel fijn zijn. spannend, hou je ons op de hoogte? Ik kan niet wachten om te beginnen. Hoop dat ze donderdag bij de echo 1 of 2 mooie eitjes zien! Denken jullie dat het kwaad kan elke dag sex? We proberen het wel om de dag, maar dat lukt (ok willen we) af en toe niet.
Haha dat had ik van jou kunnen weten babs hihi. Maar ja er wordt toch gezegd dat om de dag het beste is voor de zaadkwaliteit? Nu zit ik toch nog niet aan mij ei dus kan niet zoveel kwaad denk ik, maar toch... Hoe gaat het met Swirl eigenlijk? Waar zit jij in je cyclus? sorry heb ik even niet zo paraat.
swirl zit 2dagen voor ei... IKKE 1dag vanavond even me vent door elkaar beuken desnoods vastbinden.. en spalkie zetten dag ding gaat zich gewoon legen :x
@ Babs: Ah gossie, meiss! Echt zo sneu! Ik hoop dat je er gauw vanaf zult zijn. En, al moeten ze ze eraf schieten met een elastiek?! Dan ben je er maar vanaf, zo moet je dan maar denken! Beterschap! Liefs!
Kruip maar lekker op de bank, of in bed.. Met een warme kruik voor je buik! Probeer maar even aan iets anders te denken, dan aan die rotte ***********! Komt goed hoor! Liefs!
Ik zit nu "even" goed.. en zit aan het werk voor mijn man scannen , rekenen, berekenen.... en printen!!!
Babs je bent weer lief voor die man van je. Ik vind dat (wanneer het lukt en niet te pijnlijk is) je vanavond nog maar eens condoomloze seks moet hebben. want een onbezorgde ronde is nu toch al verloren aangezien jullie je afgelopen week niet in konden houden, dus maak er dan maar meteen optimaal gebruik van. (beetje zonde toch? stress voor een beetje kans, kan je beter stress voor een goede kans hebben )
heb ik van de week ook al sex gehad oh nee dan houd het op... dan gaat het niet worden, dat kan niet!! Nu begrijp ik dat ie gisteren hoofdpijn had en anders ZEKER condoomloze......
@ Babs81: O o, druk druk in de weer, voor je man! Lief hoor! Ey meis, heel veel succes bij de dokter! Ik ga er morgen van horen, oke?! Ik zal aan je denken! @Dior; Meid! Ik ga voor je duimen morgen! Succes! Laat je het weten? @ Isabel en andere meiden; Tot gauw! Een fijne avond allemaal! Liefs! Manon
Ben zo blij dat ik deze topic geopend hebt! Het kan beter een....medelevnstopic worden! IEDEREEN IS ZOOOOOW LIEFFFFFF
Haha zolang het maar werkt voor een goed gevoel toch zo'n topic? Onder clubs heb je een topic; Help mijn man wil niet klussen... Misschien dat je daar wat tips kan krijgen? Manon zit jij nu in je wachtweken? Wel duidelijk je ei gehad?
@ leonize: Hoi hoi , daar ben ik dan weer . Ben vanmorgen begonnen met de ovulatietestjes en hij gaf al meteen een smiley aan .. Dus manlief kwam meteen weer naar huis van het werk..de schat. Tja nu dus flink klussen !
Ah das we lief! Nou heel veel klusplezier haha. Maak er wat moois van mied. Wij gaan in maart positief testen! dat wil ik dat wil ik dat wil ik!
Dat zal wel lukken Hij ligt nu uitgeteld op de bank haha.. Maart wordt de maand van de positieve testjes ! Ik voel het ! Fijne avond nog ...ga nu ook even bank rotten
@ Leonizzie, Ik moet inderdaad nog even wachten, om te testen. Ik weet niet of ik echt me ei heb gevoeld, wel wat steken.. maar verder niet echt iets. Ik doe niet aan tempen en ovu-testen. Deze ronde zijn we er niet zo heel veel mee bezig geweest, om eerlijk te zijn. Ik heb vele onderzoeken gehad, vanwege me blaas/nieren. Ze dachten dat er iets niet goed zat. Ik had steeds zeurende onderbuik + steken. Maar uitslagen, helemaal goed! Niks aan de hand, was grote opluchting. Ik heb nu ook eigelijk nergens last van! Ik denk dan ook niet dat het raak is.. We zullen zien! En jij, lekker aan de klus? Veel plezierrr! Fijne avond! Liefs!