SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

hij kan trouwens dan ook niet nog een x binnen 24/48uur haha is toch waarheid

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Een weekje ruilen? haha

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Zou ik jullie eens iets heel stouts vertellen? ... Nee eigenlijk kan dat niet. Komt door de illusie van dit forum dat je anoniem lekker met bijna vriendinnen aan het kletsen bent, maar je weet het eigenlijk niet he?

4. babs81

babs81 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D

5. babs81

babs81 Niet meer actief

we gaan niet emmotioneel worden he :cry:

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nee niet emotineel maar gewoon heel stout heb ik gedaan en dat mag mijn vriendje niet weten, maar wat als hij hier stiekum op gluurt?

7. babs81

babs81 Niet meer actief

hihi..... jij stouterd :) wat als die van mij hierop gluurd :p denk einde relatie ;) IK STOUTERD

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ik ga het gewoon vertellen want het was heel goed voor mijn ego:
    Ik lag toch in november een week in het ziekenhuis ivm een gebroken enkel? en daar had ik een hele leuke broeder... Een kanppe vent, was een militair maar studeerde er naast en dit was een soort stage. was pas 24..! Maar echt enorm leuk om te zien en erg leuk in de omgang. Hij had veel humor en door hem is het uiteindelijk daar allemaal wel leuk geweesst. hij zette zich iig enorm voor mij in want er was steeds onzekerheid over nog een operatie enz. Maar ja we waren ook een beetje amicaal. Uiteindelijk elkaar gevonden op hyves en toen vroeg hij mijn msn. Gister aan de msn geraakt en toen vertelde hij dat hij mij best eens had willen wassen en verschillende fantasieen over mij had gehad... Voelde me eerg gevleid... ahum dat ik met mijn 30 jaar dit bij een 24 jarige doe hihi.
    Hij zei nog wel meer maar dat is 18+...

9. babs81

babs81 Niet meer actief

oei.... spannend.. en wel eg stout!
    en hoe voel je je erbij?

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha enorm gewild en ondeugend!
    Begrijp me niet verkeerd. Ik zal nooit vreemdgaan, ben echt gewoon nog verliefd op mijn eigen kanjer en zou geen ander willen. Maar dit was gewoon wel even heel erg leuk haha. Ook omdat het het echt een enorm kanppe vent is enzo...

11. babs81

babs81 Niet meer actief

en vooral goed voor je ego!! ;) ben heel eerlijk.. als mijn ex (geweldige indo) het zou doen.. ben ik bang dak me koffers pak....... :(

oh trouwens.... heb geen a en geen h meer op me laptop... dus sorry dat tikken af en toe met extra aaaaaaaaaaa zijn en hhhhhhhhhhhh :rolleyes: :-$

12. babs81

babs81 Niet meer actief

uhm ik ga me lekker douchenn... (zit nog steeds in me ochtend kloffie) en me mannetje veroveren hahaha

TOT MORGEN MEIDEN [-o<

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Succes meid! Hoop dat je een fijne avond hebt....

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @leonizzie,

Dat komt omdat wij als 30 jarigen punt 1 nog door kunnen als 18....
    Wij veel meer bewust zijn van ons zelf....
    Veel bewuster zijn op sexueel vlak....
    Mannen beter weten te benaderen.... en niet met dat kinderlijke gegiegel...

Ik denk dat het daaraan ligt. Als ik over straat loop zie ik ook die jongens van 24 /25 gluren, of juist mannen rond de 50 :rolleyes:

hm tja, ik dacht laatst ook sjans te hebben, bleek dat ik nog met chocolade pasta snor onderweg was :D

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Hahaha die is leuk!
    Maar daar komt het dus door? Oh oke. Is ook eigenlijk wel zo. Weet nu veel beter wat ik waard ben en wat ik wil dan 10 jaar terug. En ik zie er nog steeds leuk uit. Dit was wel een leuke oppepper, want je kan je voorstelen dat ik er in het ziekenhuis dus niet op mijn allerbest erbij lag hihi...
    Wordt spannend voor jou morgen meid. Ik ga toch wel even met de duimen rond, want denk dat het alle kanten op kan bij jou!

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey meiden ben er weer
    was ff bezig hihihih
    babs je kunt er nu idd weer tegenaan
    het is je gegunt je weet wat ik bedoel
    en meiden klusse allemaal vanavond
    en anders oefenen hahahhaha
    doe ik ook al de hele middag hihihiih
    voor als ik over 6 weken weer mag hahahah
    moet alvast schade minimaliseren he mag na volgende week dinsdag 6 weken niet
    hahhaha

liefs isa

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Kom op,plaats even foto van je zelf... teminste ik neem aan dat jij dat niet bent wat nu in je album staat :D

Hm ik zie dat mijn foto ook wel erg wazig is... dit kwam nadat ik hem verkleind had.

Tja, ik ga gewoon morgen open mind... ik laat het gewoon even op me af komen. Mijn lever waardes waren ook nog niet echt helemaal in orde.... ik hoop echt dat dat nog beter wordt! zorgjes zorgjes

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Euh ga je ons nu vertellen dat je de hele middag geklust hebt? Lukt het zitten nog meid? ;)

Geintje hoor,geniet er lekker van!

19. babs81

babs81 Niet meer actief

nou meiden... MIJN klus is gelkaard... hhahahah... enneh wel 15minuten! tiet veur een pafke

20. babs81

babs81 Niet meer actief

zie me banner yeahhhh en 3 dagen niets gedaan dus.... spannend

Deel Deze Pagina