Goede morgen meisjes! Euh Babsje, waar kom jij vandaan? Je hebt dialect geschreven...... roken is slecht voor je Hoe staat het vandaag met de meiden die mochten testen? spannend!
Goedemorgen Miss Dior. De ochtend slapeloosheid is weer bij me aangebroken. Was een uur terug al wakker, maar toen was het nog wel gezellig warm naast mijn vriendje, terwijl het buiten regent. Het lukt me niet om een foto te plaatsen. Die bestanden zijn te groot en wanneer ik via verkleinen doe zegt ie; Fatal error...
ik ben zooooooooo bernieuwd vandaag! zondag dacht ik: daar komen ze, nu heb ik nergens last van, ben ook nooit te laat ongesteld geweest. spannende dag voor mij dus!
Janneke dat wordt zeker een spannende dag voor jou. Ben je van plan om vandaag ook te gaan testen? Wat gek dat je banner automatisch veranderd. Banners hier moet je altijd opnieuw instellen.
Probeer ze anders alvast via je eigen pc te verkleinen... en dan verklein je ze hier nog eens... veel camera´s maken veels te grote foto´s ( ligt aan een instelling op je camera) Ik maak ze altijd kleiner tot e-mail formaat ( maak er dan wel een kopie van i.v.m. ooit laten ontwikkelen)
Hey meid, Ohw dus het is spannend voor je nu! Ja die banners beginnen gewoon opnieuw dus die moet je telkens opnieuw maken.... die van deze site wachten gewoon tot je hem opnieuw aanmaakt mocht je ongi worden
Ja dat probeerde ik al, maar dat lukt me ook niet zo goed (ik ben niet zo heel slim geloof ik) maar zal dat vandaag nog eens proberen. Mocht je heel nieuwsgierig naar me zijn, dan kan je op deze link klikken http://poshpussy.hyves.nl/fotos/ Wordt ook voor jou een spannend dagje, ben erg benieuwd wat de gyn zegt...
goede morgen allemaal ja gisteren 3x pfffffff ben nog kei moe joh als ik mijn ogen sluit dan slaap ik zo weer maarja moet weer werken zo meteen pfff heb geen zin geloof dat ik nog moe ergens van ben liefs isa
Ja, ben wel benieuwd wat daar uit de bus gaat komen.... ik betwijfel nu een zwangerschap, alhoewel ik mij gewoon niet echt mij zelf voel, en mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig. Maar goed, ik ga het even afwachten. Je gaat in je eigen pc naar je afbeeldingen. Je selcteerd je foto, daar maak je een kopie van, dan ga je met je muis op die foto staan en klik je met je rechter muisknop en dan selcteer je bewerken.... dan zie je dat je foto apart komt te staan in een ander veld waar je verschillende bewerk optie´s hebt, dan klik je boven aan op afbeeldingen en klik je op hellen en rekken.... dit wordt in procenten aan gegeven.... dan pak je 60 bij 60 % maar dat moet je even bekijken hoe groot die foto gaat worden.... kun je nakijken op je foto als je rechter muisknop eigenschappen neemt dan kun je zien hoe groot je foto is. Ik ben ook geen pc held... maar volgens mij moet het zo lukken. Ik doe ook altijd maar wat.... blijkbaar lukt het wel hahaha
Oei Isa.... heb je drukke nacht gehad.... Oh nee, je bent gister middag al druk geweest Euh had je mannetje vrij?
Haha heel grappig, dat vraagt echt iedereen altijd, maar dat is mijn beste vriendinnetje, maar waar wij ook komen ze denken altijd dat wij zusjes zijn.
Ja dat is echt toevallig! Ik zag dat je op een festival was.... kom je nooit naar pink pop landgraaf? Is ook geweldig altijd!
Nee nog nooit naar Pink pop geweest, Wil ik eigenlijk nog wel altijd. Misschien dit jaar eens doen? He maar eh. Check album. Heb jouw aanwijzingen gevolg en dat lukte niet helemaal zo (hij opent hem dan in gallerie en dan kan je bestandsformaat niet veranderen) maar gewoon blijven drukken op knopjes en Voila check album haha. Jij bent niet alleen een coach hier en positivteitsgoeroe, maar ook computerwizzard!
pffffff het is aftellen geblazen voor mij nog 7 daagjes dan operatie nog 7 uur dan zit ik bij advocaat nog 2 uur en 13 min dan moet ik werken hahhaha
Haha Isabella, als je het zo opschrijft wel ja. Hoop dat het goedgaat bij de advocaat vandaag, hopelijk dan weer een zorg minder
ja hoop het ook waar is babs gebleven deze morgen is ze nog aan het bijkomen van der 15 min gisteren?