Ik werk sinds september vorig jaar ook 2 dagen minder .. Werkte eerst 6 dagen nu dus 4 .. Echt een aanrader moet ik zeggen
Haha ja in iedergeval niet in de poep . Auwie. Hopen dat het raak is deze maand .Vind het wel erg leuk dat we weer samen mogen wachten .
Ja...zullen we afspreken dat we dat deze maand niet doen ? haha of is dat een mission impossible ? Vorige maand werd ik namelijk echt gek van mezelf !
Haha dan mag ik al niet klagen want ik werk 4 dagen, maar het reizen gaat me een beetje opbreken denk ik. Meer dan 1.5 uur. Dus 6 uur opstaan om gewoon pas om half 9 er te zijn. En dan pas rond 7 uur weer thuis. Bleh vind ik teveel van mijn vrije tijd haha. Mocht ik zwanger raken en bevallen dan ga ik sowieso 3 dagen werken, maar misschien moet ik toch ook eens op zoek naar een baan in de buurt. Lijkt me ook heel praktisch wanneer je gewoon alleen schooltijden werkt (dus ook de vakanties vrij, maar ja juffie zijn is niet ijn ding)
hallo meiden was op bank in slaap gevallen was nog kei moe moet over 15 min werken grrrr geen zin in ik zelf werk tussen de 10 en 20 uur per week en das ook echt meer dan genoeg meer red k niet met alles heb een 3 etage woning met echt 2 etages waar in geleeft word en 1 etage waar de slaapkamers zijn die moeten alemaal gepoets worden ik heb 4 katten, 2 papegaaien, 1 koniijn, 250 liter tropisch aquarium, hond, en voillaire met div rozella`s en parkieten verder heb ik een 3 voudig geestelik gehandicapte dochter en een zoontje en tja dan heb je toch echt tijd te kort liefs isa
haha.... mij ook niet... verwende Pleuris kinderen de laatste tijd!!!!!!!!jeetje is wel vet ver reizen zeg!!!! als ik dagdienst heb moet ik half 6eruit!! en 7uur op werk zijn half uur rijden.. maar.. om 4uur thuis zijn!!!dit vind ik al GROTE ramp
hmmmmmmmmmm denk dat dt een moeilijke opgave gaat worden swirl en babs dat redden jullie niet en leonizzie poh das ver van je huis en ja als je in schooltijden wilt werken dan ga je dat zeker niet reden nee
Ik woon echt 5 min van mijn werk af ...das ideaal ! Hoef maar 1 keer vroeg op . de rest 2 avonddienst en 1 nachtdienst
nee joh die dieren waren er voor mij toen ik die jaren ziek was en nu het beter gaat met mij zl ik ze echt niet laten stikken ik zocht in hun de liefde die ik niet kreeg en nu heb ik een nieuwe vriend maar ik ga daarvoor niet hun de laan uit doen ze zijn er altijd voor mij en alles zit los hierde papegaaien lopen hier tussen de katten en honden alles is tam hier de papegaaien kletsen je de oren van je hoofd heerlijk ik geniet ervan is mijn manier van ontspanning zelfs de vissen kun je aaien als ik aan pc zit dan zitten hun in het hoekje van het aqua en kijken ze als ik met de vinger over glas heen ga dan vogen hun die de hond zorgt ervoor dat je buiten komt de konijn is van de kinderen de vogels buiten zorgen voor de zang zo staat ieder dier voor bepaalde levensbehoefte tja en die kinderen die zorgen ervoor dat je op het einde van de dag je ze graag naar bed gooit hahahha
Moet er zelf niet aandenken... Heb 2 honden waar ik ziels veel van hou . Maar vind het af en toe best veel werk hoor, zeker met dit weer . Maar gelukkig laat manlief ze grotendeels uit . Maar ben blij voor je dat jij er steun uit kunt halen.